וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חיה את החלום": ארסנל מודל 2024 דורסת, "ולא מראה סימני פחד"

שישה ניצחונות רצופים, יחס שערים 3:25, ותקדימים שמראים שהם בדרך לאליפות: התותחנים בכושר שיא, הפרשנים מתמוגגים, סאקה "הופך לשחקן בקנה מידה עולמי"

תקציר: ארסנל - ניוקאסל 1:4/ספורט1

שנת 2024 גילתה לחובבי הכדורגל קבוצה דורסנית וקטלנית חדשה שספק אם מישהו זיהה לפני כן. עם שישה ניצחונות בשישה משחקים, 25 שערי זכות לעומת 3 שערי חובה בלבד ואחרי 1:4 גדול אמש (שבת) על ניוקאסל, כל הסימנים מראים שארסנל מוכנה לקרב חזיתי על האליפות, ומאמינה שהיא מסוגלת ללכת עד הסוף.

התותחנים אמנם נכנסו לכושר מסחרר גם בתחילת השנה שעברה ואז התרסקו ואיבדו את התואר למנצ'סטר סיטי, אבל הפעם יש תחושה אחרת באוויר. "המפתח הוא לוודא שהפחד לא מזדחל לשחקנים, ונכון לעכשיו ארסנל לא מראה שום סימן כזה. ואם אין פחד, הכל יהיה יותר קל", ניתח ריו פרדיננד בסיום המשחק. "ארסנל הפכה לקבוצה מאוד יעילה ומאוד מחוברת. הערב היה נראה שהם מאוכזבים מעצמם (אחרי ההפסד לפורטו בליגת האלופות), ובאים להעביר מסר. הלחץ והאינטנסיביות שלהם היו נפלאים".

מרטין אודגור טוען ש"אנחנו חיים את החלום", ומאמין שהרעב שיש בקרב השחקנים יאפשר להם ללכת עד הסוף, כשהם מדורגים כעת במרחק שתי נקודות מליברפול המוליכה ואחת ממנצ'סטר סיטי. "לפני שנתיים פספסנו את הכרטיס לליגת האלופות וחזרנו חזקים יותר. בעונה שעברה החמצנו את האליפות והפעם אנחנו צריכים להראות שלמדנו גם מזה. כשאנחנו עולים למגרש, כולם כל כך נרגשים, כולם רוצים להוכיח את עצמם".

שחקני ארסנל וויליאם סאליבה, בן ווייט חוגגים. Justin Setterfield, GettyImages
דורסנית בקנה מידה היסטורי. ארסנל חוגגת/GettyImages, Justin Setterfield

ארסנל הפכה לקבוצה השישית בתולדות הפרמיירליג שמנצחת את ששת המשחקים הראשונים בשנה קלנדרית. שלוש האחרונות שעשו זאת, גם זכו באליפות בסוף העונה. בנוסף, ארסנל הפכה לראשונה בהיסטוריה שכובשת שני שערים ומעלה בכל מחצית בשבעה משחקים רצופים.

ומעל כולם עומד בוקאיו סאקה, שכבש חמישה משחקים ברצף (הרצף הטוב בקריירה) ומציג יכולת שיא. "תקופות כאלה מקדמות אותו מאוד לעבר המטרה - להיות שחקן בקנה מידה עולמי", אמר ריו פרדיננד. "הוא שחקן צעיר פנטסטי עם גישה נהדרת ואופי טוב. זה מה שעוזר לו לספק את הסחורה מדי משחק".

"זה מתחיל להתחבר - לי, ולנו", אומר סאקה. "מכאן צריכים לוודא שזה נמשך".

  • עוד באותו נושא:
  • ארסנל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully