וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התותחנים רועמים: ארסנל שוב התפוצצה עם 1:4 על ניוקאסל

שחקניו של ארטטה צימקו את הפער מליברפול ל-2 נקודות עם 25 שערים ב-6 המחזורים האחרונים. בוטמן (17, עצמי), האברץ (24), סאקה (65) וקיוויור (69) כבשו, ווילוק (84) צימק

תקציר: ארסנל - ניוקאסל 1:4/ספורט1

שישה ניצחונות רצופים, 25 שערים ומרחק של 2 נקודות בלבד מהפסגה. ארסנל המשיכה הערב (שבת) בכושר האדיר שלה, ודווקא אחרי ההפסד הדרמטי לפורטו במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות, שחקניו של מיקל ארטטה המשיכו להצהיר - אנחנו כאן עד השנייה האחרונה של העונה. הנפגעת התורנית מהתותחנים הייתה ניוקאסל שספגה הפסד 4:1 משפיל בהמשך העונה הרעה שעוברת עליה, עם אפשרות שהיא תסיים את המחזור בחלק התחתון של הטבלה.

המאמן הספרדי הציב את קאי האברץ בחוד, שהראה כבר מהפתיחה שהוא הגיע על מנת לכבוש, אבל דווקא שער עצמי של סוון בוטמן בדקה ה-18 סידר לארסנל את היתרון. הגרמני המשיך ללחוץ וכעבור 6 דקות הכפיל את התוצאה עם תוצאת המחצית שעמדה על 0:2. בוקאיו סאקה המשיך בכושר הכיבוש הנהדר שלו כשהוא הבקיע מחזור חמישי ברציפות בדקה ה-65, ובחלוף 4 דקות יקוב קיוויור הוסיף את הרביעי. ג'ו ווילוק הספיק לצמק בנגיחה בדקה ה-84, אבל זה כמובן לא הספיק למגפייז שירדו מובסים.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. GettyImages
יש לו את כל הסיבות לחגוג. ארטטה/GettyImages
לוריס קאריוס שוער ניוקאסל סופג מארסנל. GettyImages
ספיגה מוזרה של קאריוס/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8: בוקאיו סאקה קיבל מסירת עומק מדקלן רייס ובעט אל עבר לוריס קאריוס שזינק נהדר ועצר את האנגלי.

דקה 10: גם רייס בעצמו ניסה לבחון את קאריוס שהגיב פעם נוספת טוב והדף עם החזה.

דקה 17: גול! 0:1 לארסנל! הרמה של סאקה מצאה את הראש של גבריאל, קאריוס הרחיק וההגנה של ניוקאסל התבלבלה כשסוון בוטמן דחק בטעות לשערו והעניק למארחת את היתרון.

דקה 24: גול! 0:2 לארסנל! מסירת רוחב של גבריאל מרטינלי הגיעה לקאי האברץ שהצטרף מקו שני ובעט לרשת של קאריוס.

דקה 31: חילופי מסירות בין סאקה למרטין אודגור הסתיימו בהרמה של האנגלי הצעיר שמצא את מרטינלי, אבל הברזילאי נגח רע מעל המשקוף.

קאי האברץ ארסנל. GettyImages
הכפיל מקרוב. האברץ/GettyImages

דקה 38: פעולה אישית יפה של סאקה ברחבה הסתיימה בבעיטה חזקה שקאריוס הצליח להדוף לקרן.

דקה 47: החמצה ענקית של האברץ שנהנה ממסירת עומק נפלאה של מרטינלי, אך הגרמני פספס את המסגרת של קאריוס באחד על אחד.

דקה 65: גול! 0:3 לארסנל! ביצוע יוצא מן הכלל של סאקה שמצד ימין בעט כדור שטוח לפינה הרחוקה של קאריוס עם השלישי של התותחנים.

דקה 69: גול! 0:4 לארסנל! החגיגה המשיכה עבור התותחנים, הפעם הרמה של דקלן רייס יצרה בלאגן ברחבה של ניוקאסל והכדור פגע ביקוב קיוויור בדרך לרשת.

דקה 84: גול! ניוקאסל צימקה ל-4:1! הרמה של דן ברן מצאה את הראש של ג'ו ווילוק שעשה תנועה טובה לאמצע ונגח מעל דויד ראיה את השער המצמק של המגפייז.

בוקאיו סאקה ארסנל. GettyImages
לא מפסיק לכבוש. סאקה/GettyImages
דקלן רייס חוגג עם יקוב קיוויור ארסנל. GettyImages
מבול של שערים. רייס וקיוויור/GettyImages

המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי שאמור היה להתקיים ביום שישי בערב, נדחה למועד שטרם נקבע עקב העפלת הבלוז לגמר גביע הליגה ביום ראשון נגד ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully