וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי טוען: טוב שאמרתי שאני עוזב, לברצלונה יש סיכוי אמיתי לאליפות

בארסה חגגה 0:4 על חטאפה, והיא עם 13 מ-15 בליגה מאז ההודעה של צ'אבי: "עשינו צעד קדימה. יש סיכוי אמיתי להילחם על התואר. ננסה לשמור על הלחץ על ג'ירונה ומדריד"

תקציר: באיירן מינכן - ר.ב. לייפציג 1:2 (צמד של הארי קיין)/ספורט1

מאמן ברצלונה צ'אבי הרננדס אמר שהוא לא מתחרט על החלטתו לפרוש מתפקידו בתום העונה לאחר הניצחון המשכנע בשבת על חטאפה באצטדיון האולימפי, 0:4. ראפיניה, ז'ואאו פליקס, פרנקי דה יונג ופרמין לופס כבשו והעלו את בארסה למקום השני בלהליגה, חמש נקודות מהמוליכה ריאל מדריד, שתשחק היום מול סביליה.

בארסה כעת עם 13 נקודות מ-15 אפשריות בליגה מאז שצ'אבי הודיע שהוא יעזוב בקיץ, כשהאוהדים קוראים בשמו לאורך המחצית השנייה במהלך הניצחון על חטאפה. כשנשאל במסיבת עיתונאים אם הוא מתחרט על החלטתו לאור ההשיפור, אמר צ'אבי: "לא, ההפך. אני חושב שזו בהחלט ההחלטה הנכונה. הקבוצה צעדה קדימה מאז שעשיתי את זה והשחקנים הראו את הרמה שיש להם נגד חטאפה ובמשחקים קודמים.

"אני באמת אסיר תודה שהאוהדים קוראים בשמי, אבל אני משוכנע שההחלטה שלי היא הנכונה עבור המועדון. האוהדים תמיד היו לצידי ומכל הלב, אני מאוד מעריך את זה".

פרמין לופס חוגג עם שחקני ברצלונה. LLUIS GENE / AFP, GettyImages
פרמין לופס חוגג עם שחקני ברצלונה/GettyImages, LLUIS GENE / AFP

כשג'ירונה ומדריד עדיין לא שיחקו בסוף השבוע, בארסה סיימה את היום במקום השני בלה ליגה, וצ'אבי מודה שדרושה הופעה כזו כדי לעזור לשמור על הלחץ על הקבוצות האחרות בראש הטבלה. "לא נרים דגל לבן", הוסיף הבוס של בארסה. "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לנצח בכל סוף שבוע. עשינו צעד קדימה. יש סיכוי אמיתי להילחם על התואר.

"אנחנו בכושר טוב. עד שלא יהיה סיכוי מתמטית, ננסה לשמור על הלחץ על ג'ירונה ומדריד. אנחנו צריכים להתמקד בעבודה שלנו, שהיא לנצח כמו שעשינו היום, אבל יש לנו עוד זמן -- בליגה ובליגת האלופות".

צ'אבי גם שיבח את תפקודו של דה יונג בסוף השבוע אחרי שהקשר ההולנדי תקף את התקשורת על "שקרים" בדיווחים לגבי עתידו, חוזהו ומצב השכר שלו במועדון הקטאלוני. "פרנקי מאוד תובעני, פרפקציוניסט", אמר צ'אבי. "הוא תמיד רוצה להיות 10 מתוך 10 בכל משחק, אבל זה לא אפשרי.

"אבל זה מה שהוא וזו הסיבה שהוא משחק בבארסה. הוא אחד הקשרים הטובים בעולם. הוא יכול לשחק בכל סגנון של כדורגל. יש מעטים כמוהו. הוא מישהו שאפשר לבנות עליו. אני מאוד שמח איתו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
צ'אבי לצד שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס. LLUIS GENE / AFP, GettyImages
צ'אבי לצד שחקן ברצלונה ז'ואאו פליקס/GettyImages, LLUIS GENE / AFP

אגב, דה יונג דיבר על התצוגה שלו מול חטאפה, כשהשער שלו היה ה-11,000 שכבשה בארסה אי פעם בכל המסגרות. "אני חושב שהיום עם הכדור היה אחד המשחקים הגרועים שלי העונה", אמר, "זה נכון שכבשתי שער והובלתי לשער נוסף וזה טוב, אבל אנשים מסתכלים על כדורגל יותר מדי ככה.

"בגלל שהייתי מעורב בשערים אנשים חושבים ששיחקת ממש טוב, אבל אני חושב שבאופן כללי במהלך המשחק לא הייתי טוב. אני לא מסתכל על כדורגל ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully