וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חזרה למקום השני: ברצלונה הביסה 0:4 את חטאפה ועקפה את ג'ירונה

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 0:17

האלופה לא התקשתה מול הכבשה השחורה שלה: ראפיניה, פליקס, דה יונג ולופס כבשו עבור הקטלאנים. אתלטיקו מדריד מעדה אצל אלמריה עם 2:2 מאכזב

תקציר גביע המלך: אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 1:0/ספורט1

המחזור ה-26 בלה ליגה המשיך הערב (שבת), כשברצלונה המשיכה להתאושש עם ניצחון קליל על חטאפה, בעוד אתלטיקו מדריד פישלה אצל אלמריה. המשחק בין גרנאדה לוולנסיה נדחה בשל שריפת הענק בבית דירות בוולנסיה וגבתה את חייהם של לפחות 10 בני אדם.

ברצלונה - חטאפה 0:4

לאחר ה-1:1 עם נאפולי במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות, האלופה רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ורביעי ב-5 המחזורים האחרונים כדי לעלות למקום השני על חשבון ג'ירונה, לפחות עד שהקבוצה המפתיעה תפגוש את ראיו וייקאנו ביום שני. ז'ול קונדה סידר בבישול נהדר לראפיניה את היתרון בדקה ה-20, ז'ואאו פליקס הכפיל בדקה ה-53, פרנקי דה יונג עם ביצוע נפלא ברחבה הוסיף את השלישי בדקה ה-61 ופרמין לופס חתם את תוצאת הסיום בתוספת הזמן (90+1) כשכבש מקרוב בכדור חוזר.

פרנקי דה יונג חוגג עם שחקני ברצלונה. GettyImages
חגיגת שערים בדרך למקום השני. דה יונג ושחקני ברצלונה/GettyImages

אלמריה - אתלטיקו מדריד 2:2

אחרי ההפסד לאינטר בשמינית גמר ליגת האלופות ורצף התוצאות שלא העיד על יציבות אצל הקולצ'ונרוס, הם קיוו להתאושש אצל נועלת הטבלה שטרם רשמה ניצחון העונה. גם ללא אנטואן גריזמן, שחקניו של צ'ולו סימאונה לא ציפו להתקשות אצל אלמריה וכבר אחרי 2 דקות אנחל קוראה רמז מה עתיד לקרות במשחק, אך למארחת היו תוכניות אחרות. לוקה רומרו השווה בדקה ה-27, רודריגו דה פול החזיר את המומנטום לאורחת בדקה ה-57, אבל שוב זה היה רומרו שאחרי 7 דקות השווה פעם נוספת עם תיקו שלישי ברציפות של אלמריה שמעט התקרבה לגרנאדה בטבלה, בחיפוש שלה עדיין אחרי ניצחון ראשון העונה. לאתלטיקו מדריד זה היה איבוד נקודות קריטי שעשוי להסתיים עם איבוד המקום הרביעי בהמשך, כשאתלטיק בילבאו נושפת בעורפה מרחק 3 נקודות ממנה, כשגם ג'ירונה עוד תוכל לברוח לה ולפתוח פער של 7 נקודות מהמקום השלישי.

אלאבס - מאיורקה 1:1
לאלאבס: קרלוס בנאבידס (76). למאיורקה: מתיאה נסטאסיץ' (88)

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אלברו מוראטה אתלטיקו מדריד. GettyImages
התוכניות השתבשו. מוראטה/GettyImages

המחזור יגיע לסיומו ביום שני, כשג'ירונה תארח את ראיו וייקאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully