וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ "התלונן על לוח המשחקים", אך פירגן: "כל שחקן פה סופרמן"

מאמנה של מנצ'סטר סיטי התמוגג מהקבוצה שלו אחרי הניצחון על בורנמות' שהקטין את הפער מליברפול לנקודה: "אני מעריץ אותם. אנחנו משחקים יותר מכולם, תודה למי שקבע את לוח השנה". אדרסון שבר שיא מועדון ואוהדי המנצ'סטריות כבר מביטים לדרבי המתקרב

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על בורנמות'/ספורט1

בתחילת העונה פפ גווארדיולה אמר שהמשימה של מנצ'סטר סיטי תהיה לשמור על כל התארים שהיא זכתה בהם בעונה שעברה. הקבוצה שלו נמצאת בדרך לרבע גמר ליגת האלופות, עדיין בגביע האנגלי ובפרמיירליג היא צמצמה אתמול (שבת) שוב את הפער מליברפול, מוליכת הטבלה, לנקודה בלבד אחרי 0:1 שני ברציפות, הפעם על בורנמות'. אפשר לראות סיבה כלשהי לדאגה מהתפוקה של החלק הקדמי שהצליח לכבוש רק שלושה שערים ב-3 המחזורים האחרונים, כל זאת עם 71 איומים אל עבר שער היריבות, אך בינתיים זה מספיק לטרבליסטית שלא נותנת להן לברוח.

גווארדיולה סיפר בסיום כי הוא "מעריץ את השחקנים שלו" ושיתף: "כל אחד מהם הוא סופרמן. אנחנו משחקים כל שלושה ימים. לפעמים אנשים שואלים, 'אפשר לשחק באותם תנאים גם בפרמיירליג?'. בוודאות לא, אנחנו משחקים יותר מכולם". הספרדי ענה בעוקצנות והתלונן על לוח הזמנים הצפוף של קבוצתו: "תודה רבה למי שקבע שכך לוח השנה יראה. זה באמת יותר מדי, אבל הדברים חייבים להמשיך".

מאמן סיטי הוסיף והתייחס לעוד הופעה נהדרת של פיל פודן, כובש שער הניצחון, שהמשיך בכושר הנפלא שלו: "הוא כבר שחקן מהטופ של הכדורגל. בעבר הוא היה ילד קטן, והיום הוא מהגדולים ביותר. הוא יכול לשחק בכל עמדה, הוא כל כך טוב. העונה הוא בולט בעמדות במרכז המגרש יותר וזה נראה מעולה".

שחקן נוסף שבלט בצורה אחרת והציג משחק טוב בחוליה האחורית הוא אדרסון, שוער האלופה האנגלית. הברזילאי גם הספיק לשבור שיא מועדון כששמר על רשת נקייה בפעם ה-110 בפרמיירליג, ובכך חלף על פני ג'ו הארט, השוער האנגלי הותיק שהודיע על פרישה בתום העונה, שהחזיק בשיא עד אתמול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אדרסון לצד מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. GettyImages
עוד הופעה גדולה, והפעם היסטורית של שוער סיטי. אדרסון ופפ/GettyImages

עוד לפני המחזור הבא, מנצ'סטר סיטי תתארח אצל לוטון בתחילת השבוע הבא במסגרת הגביע האנגלי, אך באנגליה מתעסקים כבר במחזור ה-27 בפרמיירליג שיפגיש את סיטי מול יריבתה העירונית בדרבי של העיר מנצ'סטר. ברשתות החברתיות אוהדי מנצ'סטר יונייטד, שראו את קבוצתם מפסידה אתמול בתוספת הזמן לפולהאם, כבר "הודו בתבוסה" ולעגו לקבוצה שלהם לפני הדרבי הקשה.

"טן האח אמר שצריך להסתכל על התמונה הגדולה של העונה הזאת, סיטי תהפוך אותה שבוע הבא לקטנה מאוד, רשמו ב-"X". "ההפסד ה-11 בפרמיירליג מתקרב". לתבוסתניות של אוהדי השדים האדומים מצטרפים גם נתונים שהוסיפו אוהדי סיטי, כשמול מנצ'סטר יונייטד בעטו מאז תחילת 2024 כבר 100 פעמים לשער, בעוד שלסיטי בעטו 197 פעמים בכל העונה עד כה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully