וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד 0:1 קטן למנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד הפסידה בתוספת הזמן

פיל פודן (24) הכריע מול בורנמות' וצימק את הפער מליברפול לנקודה בלבד. צפו ב-1:2 הדרמטי של פולהאם על מנצ'סטר יונייטד

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:1 על בורנמות'/ספורט1

המחזור ה-26 בפרמיירליג יצא לדרך באמצע השבוע עם המשחק בין ליברפול ללוטון ונמשך הערב (שבת) כשהאלופה מנצ'סטר סיטי צימקה את הפער מליברפול בחזרה לנקודה. מוקדם יותר, מנצ'סטר יונייטד הפסידה בתוספת הזמן לפולהאם ואסטון וילה פתחה פער במקום הרביעי עם ניצחון נוסף.

בורנמות' - מנצ'סטר סיטי 1:0

עד לשבוע שעבר היה לסיטיזנס ניצחון בודד של 0:1 - על ניוקאסל במחזור השני. בשני המחזורים האחרונים חזרה על התוצאה הזו פעמיים, תחילה מול ברנטפורד בבית והערב במגרשה של בורנמות'. קווין דה בראונה המשיך לנוח ונכנס רק בדקה ה-84, כשמי שהכריע את המשחק היה פיל פודן עם ריבאונד בדקה ה-24 אחרי שהשוער הברזילאי נטו רק הדף את הניסיון של ארלינג הולאנד. שתי הקבוצות מיעטו להגיע למצבים לאחר מכן ובורנמות' תמשיך לחכות לניצחון על סיטי (שתי תוצאות תיקו ב-21 מפגשים מאז 1987 בליגות השונות).

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג שער עם ברנרדו סילבה. רויטרס
רץ להשתיק את הקהל. פיל פודן/רויטרס

אסטון וילה - נוטינגהאם פורסט 2:4

איזה משחק נהדר נערך בוילה פארק, עם 3 נקודות של המארחת שפתחה פער במקום הרביעי של חמש נקודות על פני טוטנהאם, לפחות זמנית. אולי ווטקינס עלה למאזן של מעורבות ב-24 שערים העונה, הכי הרבה בצוותא עם מוחמד סלאח בפרמיירליג כשהעלה את וילה ליתרון בדקה הרביעית, וצמד של דוגלאס לואיז בדקות ה-29 וה-39 קבעו 0:3 עוד לפני ההפסקה, אך מוסא ניאקטה (45+5) הספיק לצמק. מורגן גיבס ווייט הלחיץ את אונאי אמרי בדקה ה-48, אבל לאון ביילי שבישל לווטקינס את הראשון השלים בעצמו שער חשוב עם ניצחון שני ברציפות.

מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:1

ארבעה ניצחונות רצופים היו למנצ'סטר יונייטד עם רצף הכיבושים המסעיר את רסמוס הוילונד, כשהקבוצה של אריק טן האח לא רשמה הפסד ב-7 המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, עד הערב. השדים האדומים רשמו הפסד ראשון לאורחים באולד טראפורד לראשונה מאז 2003 ובכלל לקוטג'רס מאז 2009. ללא החלוץ הדני הפצוע, השדים האדומים התקשו וראו את קאלווין באסיי מפגיז מתוך הרחבה בדקה ה-65, אך הארי מגווייר השווה מקרוב בדקה ה-89 וכבר חגג נקודה חשובה. אלכס איוובי הרס את התוכניות של יונייטד בתוספת הזמן (90+7) כשהכניע את אנדרה אונאנה בסיומה של מתפרצת והעניק שלוש נקודות יקרות בחוץ לפולהאם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אלכס איוובי פולהאם. GettyImages
הכי דרמטי שיש. איוובי/GettyImages
תקציר: מנצ'סטר יונייטד - פולהאם 2:1/ספורט1

משחקים נוספים:

קריסטל פאלאס - ברנלי 0:3
לפאלאס: כריס ריצ'רדס (68), ג'ורדן איוו (72), ז'אן פיליפ מאטטה (79). ג'וש בראונהיל הורחק אצל ברנלי

ברייטון - אברטון 1:1
לברייטון: לואיס דאנק (90+5). לאברטון: ג'ראד ברנת'ווייט (73). בילי גילמור הורחק אצל ברייטון

תקציר: אסטון וילה - נוטינגהאם פורסט 2:4/ספורט1

המשחק בין טוטנהאם לצ'לסי שאמור היה להתקיים ביום שישי בערב, נדחה למועד שטרם נקבע עקב העפלת הבלוז לגמר גביע הליגה ביום ראשון נגד ליברפול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully