וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן פתח לראשונה, סלרניטנה הפסידה 2:0 בבית למונצה

החלוץ הישראלי שיחק 62 דקות, קבוצתו ספגה פעמיים לאחר שיצא ונותרה עמוק במקום האחרון. אמפולי ניצחה 2:3 בדקה ה-94 אצל ססואולו

תקציר: סלרניטנה - אמפולי 3:1 (הגול של וייסמן)/ספורט1

שון וייסמן פתח הערב (שבת) לראשונה במדי סלרניטנה, שהפסידה בביתה 2:0 למונצה ונותרה עמוק במקום האחרון בסרייה A. מי שהתרחקה מהקו האדום היא אמפולי, שניצחה 2:3 בחוץ את ססואולו בתוספת הזמן וסיבכה מאוד את המארחת.

סלרניטנה - מונצה 2:0

פאביו ליבראני החל את הקדנציה שלו כמאמן סלרניטנה עם משחק אבוד מראש בסן סירו, שם נועלת הטבלה הפסידה 4:0 למוליכה אינטר. התפקיד האמיתי שלו התחיל הערב, וברגל שמאל, עם הפסד ביתי מול קבוצה נינוחה שהגיעה באופוריה אחרי ה-2:4 ההיסטורי על מילאן. וייסמן קיבל לראשונה את חולצת ההרכב והגיע למצב אחד, אבל בעט החוצה בדקה ה-28 ופינה את מקומו בדקה ה-62. חמש דקות לאחר מכן נכנס דניאל מאלדיני בצד השני, ובדקה ה-78 ידע הבן של פאולו האגדי לכבוש נהדר מצד שמאל את הראשון שלו במדי מונצה. מתאו פסינה הכפיל בהקפצה אלגנטית (83) והאורחת עם חמישה משחקים רצופים ללא הפסד, בהם שלושה ניצחונות.

שון וייסמן שחקן סלרניטנה לפני ווארן בונדו שחקן מונצה. Francesco Pecoraro, GettyImages
לא הצליח להשפיע. שון וייסמן לפני ווארן בונדו/GettyImages, Francesco Pecoraro

ססואולו - אמפולי 3:2

האם השחורים-ירוקים ייפרדו מהסרייה A אחרי 11 עונות רצופות? ססואולו חזרה פעמיים מפיגור לעיני הקהל הביתי באצטדיון מאפיי, אבל בדקה ה-94 היה זה המחליף סימונה באסטוני שנגח פנימה אחרי כדור חופשי והאריך את מסע הבריחה של אמפולי, שהשיגה שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בששת המשחקים מאז מינויו של המושיע הסדרתי דוידה ניקולה. ססואולו צמודה לקו האדום עם נקודה בלבד מ-15 האחרונות. גם השערים הקודמים במשחק הובקעו ממצבים נייחים: סבסטיאנו לופרטו נגח אחרי כדור חופשי (11) ואמבאיי ניאנג דייק מהנקודה הלבנה (64) אצל אמפולי, והמארחת חזרה עם פנדל של אנדראה פינאמונטי (54) ונגיחה של ג'אן מרקו פרארי (77).

תוצאה נוספת:

גנואה - אודינזה 0:2
לגנואה: מתאו רטגוי (36), מתיאה באני (40)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דוידה ניקולה מאמן אמפולי חוגג. Alessandro Sabattini, GettyImages
חילץ את אמפולי שנראתה כמו יורדת בטוחה. דוידה ניקולה/GettyImages, Alessandro Sabattini

משחקי יום ראשון באיטליה:

יובנטוס - פרוזינונה (13:30)
קליארי - נאפולי (16:00)
לצ'ה - אינטר (19:00, ספורט2)
מילאן - אטאלנטה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully