וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "שום דבר לא עבד, ציפיתי להשיג יותר מאז שהגעתי"

מאמן הפועל ת"א אחרי התבוסה למכבי פ"ת: "בהחלט הגיע לנו להפסיד". קוז'וך: "שינינו גישה, זה הכדורגל של ראיית העולם שלי"

טיזר ל"סערה בממלכה" עם זאביק זלצר, חלק א'/ספורט1

הפועל תל אביב נפרדה היום (שבת) סופית מחלומות הפלייאוף העליון וצריכה להביט בחשש לעבר הקו האדום אחרי שהובסה 3:0 בידי מכבי פתח תקוה. יוסי אבוקסיס עדיין ללא שער או ניצחון מאז חזר לאמן את הקבוצה, שהפעם ספגה שער מוקדם מרגלי לוקה שטור (12) אחרי עצירת פנדל של אמיליוס זובאס (8), איבדה את אל ים קנצפולסקי באדום ישיר וספגה צמד מהאקס בן שהר שהעלה את המארחת הלוהטת לפחות זמנית אל המקום השישי. בדקה ה-82 נעצר המשחק בגלל חפצים שנזרקו מיציע אוהדי הפועל תל אביב לעבר הקוון אושרי כהן.

זה היה ניצחון ראשון של של מכבי פתח תקוה על הפועל תל אביב מאז ה-0:1 בדצמבר 2016, כשהאדומים ברצף עגום של שישה הפסדי חוץ - לראשונה מאז אמצע עונת 2004/05. הם ינסו לקטוע אותו במחזור הבא באותו אצטדיון, הפעם כאורחים של נועלת הטבלה הפועל פתח תקוה.

מאמן הפועל תל אביב יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
תצוגה רעה במיוחד. אבוקסיס/קובי אליהו

"כלום לא עבד. כל מה שדיברנו עליו וכל מה שעבדנו עליו", סיכם יוסי אבוקסיס, "איבדנו כדורים שטותיים ומהרגע הראשון לא היינו במשחק. ספגנו אדום שגמר לנו את המשחק כי מ-1:0 עוד אפשר לחזור. אני לא מאמין שיש שחקן שלא ייתן 100 אחוז. אולי זו חוסר אחריות, חוסר ריכוז. כשאתה לא משחק טוב ומאבד כדורים שטותיים, אתה לא נכנס למשחק ונותן מוטיבציה ליריבה. נגד קבוצה שלוחצת גבוה, צריך להשתחרר פעם-פעמיים כדי לערער את הביטחון שלה - ואת זה לא עשינו".

אבוקסיס הוסיף: "אילצלנו את ההגנה שלנו לשחק על כדזורים ארוכים. גם ב-11 נגד 11 לא עשינו את העבודה של השתחררות מהלחץ שלהם ואני מאוכזב מזה. לא היינו חכמים וזה מאכזב כי דווקא בשבוע שעבר נגד ריינה שיחקנו טוב. היינו מאוד חשופים, מהרגע הראשון לא היינו במשחק ולא השתחררנו מהלחץ שלהם".

המאמן סיכם: "ציפיתי להשיג יותר בשלושת המשחקים האלה. נגד חדרה היינו צריכים לעשות תיקו, במשחק נגד ריינה היינו הרבה יותר טובים, אבל היום בהחלט הגיע לנו להפסיד. יש מאבקי תחתית קשים מאוד ונהיה צריכים להתמודד עם זה".

אור בלוריאן: "זה הפסד מאוד כואב. אנחנו מאוכזבים מאוד גם מהדרך וגם מהתוצאה. פשוט לא היינו טובים, ההגנה, הקישור וההתקפה. מאבקי ירידה? המצב שלנו לא טוב, אנחנו בתחתית כרגע וצריכים להסתכל איך לברוח משם. השחקנים יותר בוגרים צריכים לקחת יותר אחריות, כולנו צריכים לקחת יותר אחריות. הקהל שלנו מדהים, זה לא מגיע להם לבוא ולעודד אותנו ואז לחוות תוצאות כאלה. נעשה הכל על מנת לשמח אותם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
מוחמד הינדי, בן שהר, שחקני מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מכבי פתח תקוה בפורמה נהדרת/קובי אליהו

רן קוז'וך: "מה קרה בחודש האחרון? הגישה השתנתה, גישה של קבוצה שרוצה לנצח משחקים. הגיעו שחקנים חדשים שהשתלבו עם השחקנים הטובים שהיו פה, אבל זה בעיקר הגישה. הכדורגל הזה הוא על פי ראיית העולם שלי, בקבוצה הקודמת שלי זה היה ככה. אני מאמין בלחץ גבוה, להרוויח כדורים בשטח היריב, כדורגל התקפי. היה חשוב לי להביא את זה לפה, זה לא היה פשוט".

על בן שהר שכבש צמד: "מהרגע שנתתי לו לשחק ההוא עובד קשה וגם במשחק ההגנה הראה שהוא שם. היה ברור שגם כשהוא יעבוד במשחק ההגנה, הוא ייתן גולים כי הוא תמיד ידע לעשות את זה".

בן שהר: "אנחנו נראים טוב, צריכים להמשיך ככה. אנחנו עובדים מאוד קשה בחודשים האחרונים. התחלנו לנצל מצבים. שמחתי כשהחברים כבשו וניצחו ועכשיו הגיע תורי, מקווה להמשיך ככה. אני משחק הרבה, וכשאתה משחק הרבה אתה מראה את היכולות שלך. אני רוצה תמיד לכבוש, יש לי את הרעב והרצון הזה. אני שמח שזה קרה היום. גם אם אני לא כובש, אני מנסה לתת הרבה מהניסיון שלי. יש פה הרבה שחקנים צעירים שאני מנסה לסייע להם גם על המגרש וגם מחוץ למגרש".

למכבי פתח תקוה יש בשלישי משחק גביע בחוץ מול הפועל חיפה ובמוצאי השבת הבאה היא תתארח אצל מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully