וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרטיס למשחק ב-23 אלף שקל: צ'לסי תשבור את שיא הפרמיירליג?

לפי "טלגרף", הבלוז הציעו חבילת אירוח למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד באפריל בסכום שערורייתי של 5,000 ליש"ט. האוהדים זועמים וגם ראשי הליגה "המומים ומזועזעים"

טיזר ל"סערה בממלכה" עם זאביק זלצר, חלק א'/ספורט1

בגרמניה התבשרנו השבוע על ניצחון גדול לאוהדים במאבקם נגד ראשי VKHDV שהצביעו בעד צירופם של משקיעים זרים והחליטו לוותר על הרעיון שהיה מעשיר את קופתם בסכומי עתק, באנגליה לעומת זאת הסכומים זורמים יותר מאשר מבכל ליגה בעולם ולמרות זאת אלו האוהדים שצריכים לשלם את המחיר - והפעם מדובר בשערוריה של ממש.

ב"טלגרף" פורסם הערב (שישי) על כך שצ'לסי מפויה לשבור את שיא הפרמיירליג - ואולי במשחקי ליגה בעולם כולו - כאשר הודיעה על מכירת חבילות אירוח למשחק נגד מנצ'סטר יונייטד באפריל במחיר של 5,000 ליש"ט - כ-23 אלף שקל. אמנם מדובר בחבילת אירוח שלמה ולא רק בכרטיס כניסה למשחק, בין השאר החוויה כוללת ארוחת ערב, כניסה למוזיאון, סיור באצטדיון, מפגש עם כוכבי עבר ואנשי המועדון, צפייה במתחם VIP וגישה לאיזורים שאוהדים אינם מורשים להיכנס אליהם, אבל אין ספק שמדובר במחיר מופרך כשבשורה התחתונה המטרה היא למכור כרטיסי VIP במחיר אסטרונומי.

אוהדי צ'לסי לצד הכיתוב "הגאווה של לונדון". Marc Atkins, GettyImages
אין להם במה להתגאות עם המחירים האלה. אוהדי צ'לסי/GettyImages, Marc Atkins

השיאנית עד היום, כך לפי "טלגרף", הייתה מנצ'סטר סיטי שמכרה ב-4,200 ליש"ט חבילת אירוח דומה. ווסטהאם מכרה ב-4,000 ליש"ט, אבל החבילה שלה גם כללה טיסה במסוק מעל קו הרקיע של לונדון.

ארגוני האוהדים של צ'לסי כבר החלו להביע את זעמם בנושא ובעיקר מתלוננים על כך שהמועדון בחר בדרך שבה הכנסת כסף עדיפה על סיוע וגישה לאוהדים אמיתיים. היה זה דום רוסו, סגן נשיא ארגון האוהדים, שאמר לעת עתה שמדובר בהחלטה "מאוד מדאיגה".

בכירים בפרמיירליג "המומים ומזועזעים" מהמחיר לפי הפרסום. צ'לסי, אגב, מוכרת את אותן החבילות בסכומים הרבה יותר נמוכים למשחקים אחרים, מול קבוצות "קטנות", סביב 800 פאונד, אולם לא נעשתה התייחסות למחירי כרטיסי החבילות למשחקים הגדולים הקודמים שנערכו בסטמפורד ברידג' עד כה העונה.

החשש הגדול של אוהדי צ'לסי ושל בכירים באנגליה הוא שמדובר בצעד ראשון לקראת העלאת מחירים דרסטית גם לבעלי המנויים ורוכשי הכרטיסים הפשוטים למשחקי הקבוצה. גם כך מחירי הכרטיסים לפרמיירליג הם מהגבוהים בעולם ובשנים האחרונות הוקפאו לאור מחאות הקהלים השונים.

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully