וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימיץ' וגולדברג צפויים לחזור להרכב מכבי חיפה, הרוש כשיר מנגד

מסאי דגו יערוך כמה שינויים בהרכב לעומת זה ששיחק מול גנט ומתלבט לגבי המערך. לסובוי וחמד עשויים לפתוח בהתקפה. פיינגולד יחליף את סונדגרן הפצוע. השוער החלים מנגד (א', 20:00, ספורט4)

מחזור 23הסתיים25/02/2024
מ.ס. אשדוד
    0
    • (7) פיירו
    • (23) קורנו
    • (26) פיירו
    • (39) פיירו
    • (42) פיירו
    מכבי חיפה
    תקציר: מכבי חיפה - מ.ס. אשדוד 0:4/ספורט1

    מ.ס. אשדוד

    אריאל הרוש הבריא מהוירוס שחטף בתחילת השבוע ויעמוד מחר בשער מ.ס. אשדוד מול מכבי חיפה (20:00, ספורט4). השוער קיים אתמול אימון מלא וגם הערב באימון המסכם הוא אמור ליטול חלק, כך שהספק לגביו הוסר. לעומתו, עמרי בן הרוש לא הבריא עדיין ולא התאמן בימים האחרונים והוא לא אמור להיות כשיר למחר. מי שיתלבש לראשונה מאז המלחמה ומאז שחזר לארץ הוא הקשר הקמרוני מרטין אנדזי, שימתין לדקות מהספסל.

    המאמן אלי לוי אמר לקראת מחר: "אנחנו מברכים את מכבי חיפה על הישגה באירופה והיא הסבה כבוד לכולנו, אבל לצד זאת, אנחנו צריכים להיות מרוכזים במטרות שלנו. אנחנו ביכולת טובה יותר, באנרגיות טובות יותר. זה יהיה משחק שונה מהמשחק שהיה בחיפה בסיבוב הקודם". אשדוד תערוך שני טקסים לפני שריקת הפתיחה. הראשון, למאמן השוערים של מכבי חיפה איתי זילפה שעבד באשדוד 10 עונות ולשחקני העבר של המועדון גדי קינדה וקני סייף.

    הטקס השני יהיה לזכרו של רס"מ במילואים מארק קונונוביץ' ז"ל שנפל בקרב בעזה. משפחתו של הלוחם תעלה לאצטדיון לקבל תשורת הוקרה מהמועדון.

    קני סייף שחקן מכבי חיפה לפני זוהר זסנו שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
    יזכה לטקס הוקרה. קני סייף/דני מרון

    מכבי חיפה

    לאחר ההעפלה לשמינית גמר הקונפרנס ליג, במכבי חיפה יורדים לקרקע וחוזרים להארד קור של ליגת העל, משחק חוץ באצטדיון ה-י"א נגד מ.ס אשדוד. כ-1,700 כרטיסים בלבד הוקצו לאוהדי הקבוצה, כשמעניין יהיה לראות איזה כמות תירכש ליציעי אשדוד ותגביר את התמיכה בשחקנים.

    מי שצפויים לחזור ל-11 הם שון גולדברג ולורנצו שימיץ', תומר חמד נמצא בתמונת ההרכב בהתקפה, כשגם דניל לסובוי עשוי לפתוח, כאשר במשחק הקרוב ובמשחק הגביע נגד אום אל פאחם המאמן מסאי דגו ישתף כמה שיותר שחקנים ויפחית עומסים. לקראת המשחק דגו עדיין מתלבט באם לפתוח עם 4 או 5 שחקני הגנה, גם בהתחשב בתנאי המגרש באשדוד, שכרגע נראה כי הנטייה היא לפתוח עם 4 בחלק האחורי ולעבות את הקישור, כשפיינגולד צפוי לפתוח במקום סונדגרן שייעדר.

    מסאי דגו אמר במסע"ת לקראת המשחק: "כל הקבוצות שמגיעות לאשדוד מתקשות. אירופה זה יפה, אבל הליגה זה הלחם והחמאה. השחקנים שלי מבינים שהם צריכים לשנות גישה. מה שאתה עושה באירופה זה נשאר שם. הליגה הזו היא הדבר הכי חשוב. עבדנו מאוד קשה כדי להגיע למקום הראשון, אבל צריכים להישאר צנועים".

    sheen-shitof

    מאריכים את האקט

    כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

    בשיתוף "גברא"
    לורנצו שימיץ' שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
    צפוי לחזור ל-11. לורנצו שימיץ'/מאור אלקסלסי

    טריוויה

    * 73 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגת העל. המאזן עד כה: 13:41 למכבי חיפה בניצחונות ועוד 19 תוצאות תיקו.

    * ב-12 הביקורים האחרונים באשדוד, מכבי חיפה ניצחה רק ארבע פעמים. היו לה חמישה הפסדים שם, כולל 3:1 במחזור ה-23 בעונה שעברה.

    * אחרי ארבעה הפסדי בית רצופים, יש לאשדוד כעת שני ניצחונות. רצף של שלושה כאלה בבית? את זה לא עשתה מאז ינואר-פברואר 2021, כשהאחרון אז היה 0:1 על מכבי חיפה משער של יעקב בריהון.

    * אשדוד ספגה 21 שערים בחצי השעה האחרונה של המשחקים (לעומת 12 ב-60 הדקות הראשונות) - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה. מכבי חיפה כבשה 18 שערים בפרק הזמן הזה (שווה למכבי תל אביב ושנייה רק להפועל באר שבע עם 22) וארבעה מהם היו ב-0:4 הביתי על אשדוד בסיבוב הראשון.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דוד פוקסמן
    אצטדיון: אשדוד
    קהל: 5319

    משחקי המחזור ה-23:

    שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 18:30: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

    ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט4)

    שני, 20:00: מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully