וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה קשה: מכבי חיפה נגד פיורנטינה בשמינית גמר הקונפרנס ליג

הירוקים שהעפילו ל-16 האחרונות במפעל אירופי לראשונה מאז 2007 ינסו להפתיע את האיטלקים, שיפגשו יריבה ישראלית לראשונה בתולדות המועדון. המשחק הראשון בשמינית הגמר ב-7 במרץ יהיה ב"בית" בבודפשט, הגומלין בחלוף שבוע באיטליה

תקציר: גנט - מכבי חיפה 1:1/ספורט1

הגרלה קשה ופיקנטית: מכבי חיפה תפגוש את פיורנטינה בשמינית גמר הקונפרנס ליג - כך נקבע היום (שישי) בהגרלה. הירוקים שעלו דרך שלב הנוקאאוט, קיבלו את אחת היריבות הכי קשות מבין האופציות שעמדו בפניהם. האלופה אמנם נמנעה ממפגש עם אסטון וילה או ליל החזקות, אבל המזל לא שיחק לטובתם עם מפגש מול יריבה נוחה יותר דוגמת ויקטוריה פלזן, קלאב ברוז' או פאוק סלוניקי.

עבור פיורנטינה, שמדורגת במקום השביעי בסרייה A, יהיה זה מפגש ראשון עבור קבוצה ישראלית, והיא תקווה לא למעוד. המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר יהיה ב-7 במרץ ב"בית" החדש בבוזינק ארנה בבודפשט (האצטדיון בו אירחו הירוקים את גנט) והגומלין בחמישי לאחר מכן, כשהגרלת רבע הגמר תיערך יום למחרת, ב-15 במרץ.

"אנו גאים וערים לכך שאוהדים רבים רוצים וירצו ללוות את הקבוצה בצמד המשחקים החשוב והמסקרן", אמרו במכבי חיפה. "נכון לעכשיו, הכוונה היא כי בשני המשחקים, קהל אוהדי מכבי חיפה, יוכל יהיה להגיע ולתמוך בקבוצה. אנו עושים את מירב המאמצים מול הרשויות המקומיות בהונגריה ובאיטליה להבטיח זאת".

כידוע, גם מכבי תל אביב לקחה חלק בהגרלה ותפגוש את אולימפיאקוס היוונית.

ההגרלה המלאה:

מכבי חיפה - פיורנטינה
אולימפיאקוס - מכבי תל אביב
סרבט ז'נבה - ויקטוריה פלזן
אייאקס - אסטון וילה
מולדה - קלאב ברוז'
אוניון סן ז'ילואז - פנרבחצ'ה
דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי
שטורם גראץ - ליל

שחקני מכבי חיפה עבדולאי סק, ליאור רפאלוב. דני מרון
יהיה קשה מאוד. רפאלוב וסק/דני מרון

הכירו את פיורנטינה

הסגולים מפירנצה זכו בתואר אירופי אחד בעבר (גביע המחזיקות ב-1961) והיו בארבעה גמרים נוספים, כולל גמר הקונפרנס ליג אשתקד, אז הפסידו 2:1 לווסטהאם בדקה ה-90.

את העונה האירופית הנוכחית פתחו בשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג, שם התגברו על ראפיד וינה. לאחר מכן סיימו בראש הבית שלנו, שכלל גם את גנק, פרנצווארוש וצ'וקאריצ'קי, אך רשמו שלוש תוצאות תיקו - שתיים מהן מול מוחמד אבו פאני וחבריו.

פיורנטינה נאבקת על הכרטיסים לאירופה בסרייה A ונמצאת כרגע במקום השמיני עם 38 נקודות - שלוש פחות מרומא השמינית. הוויולה נמצאים במומנטום שלילי מאוד בשבועות האחרונים, עם ניצחון בודד בשבעת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מוחמד אבו פאני פרנצווארוש לצד מקסים לופז פיורנטינה. GettyImages
מול אבו פאני וחבריו פיורנטינה דווקא התקשתה בשלב הבתים/GettyImages

הכובשים המובילים של יריבת מכבי חיפה הם הארגנטינאים ניקו גונסאלס ולוקאס בלטראן ולצידם ג'אקומו בונבנטורה הוותיק. בחלון של ינואר החתים המאמן וינצ'נזו איטליאנו גם את אנדראה בלוטי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully