וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לחלום? מכבי ת"א נגד אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג

הצהובים נמנעו ממפגש עם סן ז'ילואז החזקה ויפגשו את הקבוצה היוונית שהתקשתה בעבר נגד יריבות ישראליות. המשחק הראשון ב-7 במרץ בפיראוס, הגומלין כעבור שבוע בסרביה?

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

אפשר לחלום? מכבי תל אביב קיבלה היום (שישי) הגרלה נוחה יחסית בשמינית גמר הקונפרנס ליג, כשהזדמן לה מפגש מול אולימפיאקוס - אחת היריבות החביבות על קבוצות ישראליות בשנים האחרונות. היוונים שהודחו בעונה שעברה על ידי מכבי חיפה, יארחו את המשחק הראשון בפיראוס ויתארחו במשחק השני אותו תארח מכבי תל אביב במגרש נייטרלי, על פי האתר הרשמי של אופ"א באצטדיון בעיר טופולה בסרביה, המגרש בו אירחה את משחקיה הקודמים בשלב הבתים. במועדון טרם אישרו כי יארחו בסרביה.

הקבוצה של רובי קין שהייתה מדורגת בהגרלה אחרי שסיימה במקום הראשון בשלב הבתים, נמנעה ממפגשים עם הקבוצות החזקות שהיו יכולות להצטלב איתה - אייאקס, ואוניון סן ז'ילואז'.

אולימפיאקוס משתווה לפאוק כשיאנית המפגשים עם הישראליות. עד היום: ארבעה ניצחונות, שלוש תוצאות תיקו והפסד בודד (של מכבי, שעברה אותם במוקדמות הליגה האירופית ב-2010)

ערן זהבי מודה עם שחקני מכבי תל אביב לקהל. ברני ארדוב
אפשר לחלום על רבע הגמר?/ברני ארדוב

הקבוצה המעוטרת בתולדות הליגה היוונית זוכרת לרעה מפגשים עם קבוצות ישראליות - בשלב הבתים של ליגת האלופות ב-2002/03 סיימה ב-3:3 עם מכבי חיפה בבית וחטפה ממנה 3:0 בניקוסיה; בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית ב-2010/11 הודחה מול מכבי תל אביב בשל שערי חוץ; ובסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות ב-2022/23 הודחה מול מכבי חיפה אחרי שחטפה ממנה 4:0 מהדהד ביוון. גם מול הפועל באר שבא היא חוותה מפלה - בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות בעונת 2016/17 רשמה 0:0 ביוון, ואז הפסידה 1:0 בטרנר.

מלך שערי היוונים העונה הוא איוב אל קאבי עם עשרה כאלה, ובשורותיה ניתן למצוא, כמיטב המסורת, לא מעט שמות גדולים - סטפן יובטיץ', דויד קארמו המושאל מפורטו, דניאל פודנסה המושאל מוולבס, מאדי קמארה המושאל מרומא ואחרים. דורון ליידנר שקרע את הרצועה הצולבת ביוני טרם הצליח להתאושש מהפציעה הקשה.

אולימפיאקוס סובלת מעונה לא טובה. היא מדורגת במקום ההרביעי בלבד בליגה היוונית, וגם באירופה נחלה הצלחה חלקית בלבד, עם מסע שהחל בהדחה מליגה האירופית (סיימה במקום השלישי בבית עם ווסטהאם, פרייבורג ובאצ'קה טופולה). לשלב שמינית הגמר עלתה אחרי שהדיחה בקושי את פרנצווארוש ומוחמד אבו פאני.

המשחק הראשון בשלב שמינית הגמר יהיה ב-7 במרץ והגומלין בחמישי לאחר מכן, כשהגרלת רבע הגמר תיערך יום למחרת, ב-15 במרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני אולימפיאקוס חוגגים. Horvath Tamas, GettyImages
עבר עשיר, הווה מדכדך. אולימפיאקוס/GettyImages, Horvath Tamas

ההגרלה המלאה

מכבי חיפה - פיורנטינה
אולימפיאקוס - מכבי תל אביב
סרבט ז'נבה - ויקטוריה פלזן
אייאקס - אסטון וילה
מולדה - קלאב ברוז'
אוניון סן ז'ילואז - פנרבחצ'ה
דינמו זאגרב - פאוק סלוניקי
שטורם גראץ - ליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully