וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדרה תמשיך בהרכב התקפי, דאון וקאפיטה עשויים לפתוח בהפועל ירושלים

בוראר החלים ממחלה ואמור לעלות שוב לצד אדניי, מדמון ודוניו, סילבס: "יש רוח חדשה והרבה ביטחון". גרצ'קין, אלמגור ואשטה ייעדרו אצל זיו אריה (שבת, 18:30)

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה הצליחה לקבל מעט אוויר בתחתית, עם שני ניצחונות רצופים שהוציאו את הקבוצה מהמקום האחרון בטבלה. מחר (שבת, 18:30) היא תארח את הפועל ירושלים, בתקווה להמשיך במומנטום ולעלות מעל הקו האדום. חיים סילבס צפוי לפתוח במערך התקפי, עם אותו הרכב שהתגבר על הפועל ירושלים, ומתלבט האם להחזיר את דיא לבאבידי לעמדת המגן הימני, או להמשיך עם מנשה זלקה שפתח ועשה שם עבודה טובה. תמיר גלזר שיפתח בקישור יפגוש על הדשא בדרבי משפחתי מסקרן את אחיו התאום עמית, שאמור לפתוח בהרכב הירושלמים. סמי בוראר החלים ממחלה, השלים את כל שלושת האימונים האחרונים וצפוי לפתוח שוב ב-11.

"בעקבות התוצאות האחרונות מרגישים בקבוצה שלנו לא רק רוח חדשה אלא גם הרבה ביטחון", אמר סילבס. "אנחנו נמצאים במגמת עלייה ומגיעים למשחק מול יריבה חזקה מאוד. אנחנו מודעים לחשיבות הגדולה של כל משחק עד לסיום העונה ויחד עם ההתעוררות של הקהל והתמיכה שלו מחר, אני מקווה שנדע להמשיך ברצף הניצחונות".

מנשה זלקה, שחקן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
ישמור על מקומו ב-11? זלקה/מאור אלקסלסי

הפועל ירושלים

במועדון נואשים לברוח מהתחתית, לאחר האכזבה מה-1:1 מול מ.ס. אשדוד שהקטין משמעותית את הסיכויים להגשים את חלומות הפלייאוף העליון. המאמן לא תרגל הרכב. אוהד אלמגור ייעדר בשל צהובים, מקס גרצ'קין ואווקה אשטה עדיין לא כשירים ונראה כי קאפיטה וילה דאון נמצאים בתמונת ההרכב. אריה שוחח עם שחקניו על המשחק ההגנתי והקשוח של חדרה וביקש מהם להיות סבלניים ולשחק חכם מול השיטה והמגרש הבעייתי בנתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
שחקן הפועל ירושלים ילה דאון. ברני ארדוב
ישוב ל-11? דאון/ברני ארדוב

טריוויה

* את הניצחון הראשון שלה העונה השיגה הפועל ירושלים על חשבון הפועל חדרה (0:1 בטדי). זה קרה אחרי שבעה מפגשים רצופים בהם לא הצליחה לנצח את יריבתה - שלושה הפסדים וארבע תוצאות תיקו.

* הפועל חדרה מגיעה אחרי שני ניצחונות על האפס ותנסה לייצר רצף של שלושה ניצחונות - לראשונה בליגת העל מאז ינואר-פברואר 2022.

* הפועל ירושלים השיגה שבע נקודות בשלושת המחזורים האחרונים, שבכולם הצליחה להיחלץ מפיגור. חדרה, לעומתה, לא ביצעה מהפך אחד העונה וצברה שתי נקודות בלבד במשחקים בהם פיגרה.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הצליחה לכבוש בדקות 45-60. מבחינת חדרה אלה הדקות הכי טובות, בהן הבקיעה חמישה מ-16 שעריה העונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 2031

משחקי המחזור ה-23:

שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט4)

שני, 20:00: מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully