וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנאים וקנצפולסקי יפתחו בקישור הפועל תל אביב נגד מכבי פתח תקוה

עודכן לאחרונה: 23.2.2024 / 19:58

בשל היעדרותו הצפויה של איינבינדר, צמד הקשרים יעלה כשלפניהם אלטמן. רק ארבעה שחקני הגנה כשירים אצל אבוקסיס שמחפש ניצחון בכורה באדום (שבת, 15:00, ספורט4). קוז'וך צפוי להמשיך עם אותם 11 בהרכב, כולל שהר בחוד

מחזור 23הסתיים24/02/2024
מכבי פתח תקוה
  • שטור (12)
  • שהר (45)
  • שהר (66)
0
    הפועל תל אביב
    תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 0:2 על מכבי פתח תקוה/ספורט1

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה שנמצאת במומנטום מצוין, עם שלושה ניצחונות ותיקו בטרנר בארבעת המחזורים האחרונים, תארח מחר את הפועל תל אביב (שבת, 15:00, ספורט4). בפתח תקוה מפנטזים על מקום בפלייאוף העליון, דבר שהיה נראה דמיוני לפני כחודש, כשהקבוצה היתה קרובה יותר לקו האדום.

    המאמן רן קוז'וך שמקבל לאחרונה שבחים גדולים מראשי המועדון, צפוי להמשיך עם הרכב זהה ל-11 שפתחו בשני המשחקים האחרונים, כאשר אנדראס קארו, עוביידה חטאב ומוחמד הינדי ימשיכו בקו שלושת הבלמים בחלק האחורי. הקשרים ניב יהושוע ומאור לוי, שהציגו משחק נפלא ורצו 12.3 ק"מ כל אחד, במחזור הקודם נגד הפועל באר שבע, יפתחו שוב בקישור. בחלק הקדמי יש לקוז'וך התלבטות בין בן שהר, רוי קורין וסאליו גינדו, אבל נראה ששהר, שפתח במשחקים האחרונים, ימשיך בהרכב גם מחר. אנאס מחמיד שסובל מקרע חלקי בשריר הירך האחורי, יעדר כשבועיים. לעומתו צפוי הבלם מואיז אדילהו לחזור לסגל אחרי שהחלים מפציעה ברגלו.

    רועי גורדנה שחקן הפועל באר שבע מול בן שהר, ירדן כהן שחקני מכבי פתח תקוה. דני מרון
    צפוי להמשיך בהרכב. שהר/דני מרון

    הפועל תל אביב

    עם נקודה אחת משני המשחקים האחרונים ואפס שערים, הפועל תל אביב יוצאת מחר (שבת, 15:00, ספורט4) למשחק חוץ נגד מכבי פ"ת, כאשר הקבוצה שתי נקודות מהקו האדום והמטרה ה בשלב זה היא אך ורק לברוח מהתחתית. דן איינבינדר ככל הנראה ייעדר, כמו גם טל ארצ'ל, זיו מורגן, רן בנימין ואור ישראלוב. במצב העניינים הנוכחי השניים שיפתחו בקישור יהיו איהאב גנאים ואל ים קנצפולסקי שלפניהם ישחקו עומרי אלטמן או אליאן רוחנא.

    כתוצאה מהחסרונות, זה משחק שני ברציפות שלקבוצה אין אלטרנטיבות בהגנה וישנם רק ארבעה שחקנים כשירים - פאסי, בלוריאן, רז מאיר וקופרמן, כאשר במועדון לא מסתירים את העובדה כי על אף הרצון לנצח, במצב הקבוצה נקודה מחר לא תהיה תוצאה רעה.

    אבוקסיס ערך השבוע שיחה על הדשא עם הישאם לאיוס ונראה כי המאמן מצפה מהקשר להוביל את החלק הקדמי, לשחק חכם יותר לייצר מצבים מסוכנים בחלק הקדמי, במיוחד בסוג משחק שיאפש משחק מעברים יחד עם אלן אוז'בולט.

    sheen-shitof

    תוצאות מהיום ה-1

    הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

    בשיתוף נומייר פלוס
    הישאם לאיוס, הפועל תל אביב. דני מרון
    ציפיות גבוהות ממנו. לאיוס/דני מרון

    טריוויה

    * מכבי פתח תקוה לא הצליחה לנצח את הפועל תל אביב בשמונת מפגשי הליגה האחרונים, מאז שגידי קאניוק קבע 0:1 בדצמבר 2016, במשחק אותו האדומים אירחו בפתח תקוה.

    * המאזן בשמונת המפגשים הללו: חמישה ניצחונות להפועל תל אביב ושלוש תוצאות תיקו בהפרש שערים מצטבר של 2:15.

    * מכבי פתח תקוה בלתי מנוצחת בחמשת המחזורים האחרונים (שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) וספגה במהלכם רק פעמיים. למרות זאת, היא עדיין ההגנה הגרועה בליגה עם 39 שערי חובה.

    * הפועל תל אביב ברצף של חמישה הפסדי חוץ - לראשונה מאז פתיחת עונת 2020/21, כשלפני כן הפסידה גם בשלושת משחקי החוץ האחרונים של 2019/20. שישה הפסדים רצופים כאורחת בעונה אחת? זה קרה לאחרונה באמצע עונת 2004/05.

    * אגב, ההפסד האחרון באותו רצף היה 2:0 באורווה מול מכבי פתח תקוה. יוסי אבוקסיס פתח אז בהרכב הפועל תל אביב בינואר 2005, אדהם האדיה וסטניסלב דוברובין כבשו לזכות המנצחת. האדומים היו במקום האחרון, אך ניצלו מירידה בסופו של דבר הודות לשני ניצחונות בדרבי ו-11 משחקים ללא הפסד בסיום העונה.

    * הפועל תל אביב השיגה רק נקודה אחת ב-11 משחקים בהם פיגרה העונה - המאזן הכי גרוע בליגה. המקרה היחיד היה ב-3:3 הביתי מול סכנין במחזור ה-14, שם חזרה מפיגור 2:0 ולאחר מכן גם מ-3:2.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
    קהל: 5849

    משחקי המחזור ה-23:

    שבת, 15:00: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב (ספורט4)
    שבת, 17:30: הפועל חיפה - בני סכנין (ספורט4)
    שבת, 18:30: הפועל חדרה - הפועל ירושלים
    שבת, 19:30: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט3)
    שבת, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

    ראשון, 20:00: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה (ספורט4)

    שני, 20:00: מכבי בני ריינה - הפועל פתח תקוה

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully