וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין יחמיץ את סלובניה, בית הלחמי: "בסיום עשינו מה שצריך"

22.2.2024 / 23:46

הסנטר סובל מחבלה בברך וישוב לישראל, מאמן הנבחרת אחרי הניצחון על פורטוגל: "היא מקשה עם הסגנון והקשיחות שלה"

קליפ סיכום השבוע, 22.2/ספורט1

בקושי, בקושי רב שרדה הערב (חמישי) נבחרת ישראל את משחקה הראשון במוקדמות יורובאסקט 2025, כשגירדה 70:72 דרמטי על פורטוגל. תומר גינת (17 נקודות) וים מדר (16) בלטו אצל אריאל בית הלחמי, שיזדקק ליכולת טובה הרבה יותר מצד שחקניו ביום ראשון בסלובניה. רומן סורקין נפצע בברכו בתחילת הרבע השלישי, לא שב לפרקט וייעדר מהמשחק מול סלובניה ביום ראשון. כבר מחר השחקן שסובל מחבלה בברך ישוב לישראל והנבחרת תישאר עם סגל של 12 שחקנים.

המאמן אריאל בית הלחמי אמר בסיום: "ידענו שהמשחק יהיה לא קל. זו קבוצה שמאוד מקשה, בטח בסגנון שלה ובקשיחותה. בחצי הראשון השארנו אותם במשחק, בצד ההגנתי היינו טובים אבל היו המון איבודי כדור וריבאונדים בהתקפה שעשו את ההבדל. אני לוקח את 50 השניות האחרונות, חוץ מהעבירה הטכנית שלי, ושם עשינו את מה שצריך - הניסיון, האופי, העצירות והריבאונד החשוב. נפלנו במחצית הראשונה עם איבודי כדור לא מחויבי המציאות, ריבאונד ההתקפה פגע בנו כל המשחק. הניסיון שלנו והשחקנים שלנו עשו את הדברים הנכונים ברגעים החשובים ואנחנו יוצאים עם הניצחון שזה הדבר הכי חשוב עבורנו".

בית הלחמי נשאל מה אפשר לקחת לקראת המשחק מול סלובניה: "אני מאמין שמולם נוכל לשחק את הכדורסל שלנו בניגוד להיום ששיחקנו נורא התקפית. הפציעה של רומן קצת מעיבה, מקווה שזה לא רציני".

אריאל בית הלחמי מאמן נבחרת ישראל כדורסל. פיב"א
ניצחון דחוק בפתיחת הקמפיין. בית הלחמי/פיב"א

פורוורד הנבחרת רפי מנקו הוסיף: "היה בלגן שלם גם מהצד שלנו וגם מהצד שלהם. בשיטה כזו, כשכל משחק יכול להכריע אם נעלה או לא, זה ניצחון חשוב. עכשיו נצטרך להשתפר. באנו למשחק בידיעה שדברים תלויים בנו. כיאה למשחק ראשון בקמפיין שבו התכנסנו לראשונה בחו"ל, עם שחקנים כמוני שלא היו בקיץ, נצטרך מיום ליום להשתפר. אין לנו הרבה זמן להתאמן".

לקראת סלובניה אמר מנקו: "זו נבחרת יותר טובה, נצטרך לבוא בצורה טובה ולכפות עליהם את המשחק שאנחנו רוצים שהם ישחקו".

בר טימור הוסיף: "זה משחק קשה פה ופורטוגל קבוצה קשה, הם לוחצים על הריבאונד, לוחצים על הפיק אנד רול, הופתענו מזה וריבאונד ההתקפה פגע בנו. נשארנו ביחד, לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו, אבל עשינו כמה עצירות חשובות, שיחקנו הגנה טובה ויצאנו עם הניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully