וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "שמח שיכולתי להראות ל-NBA מה מתרחש בישראל"

שחקן וושינגטון סיפר על התקופה הנפלאה על הפרקט לצד התקופה הקשה מחוצה לו ("לבי עם המשפחות"), השיפור תחת המאמן החדש ("הכימיה הרבה יותר טובה"), המחמאות מקווין גארנט והאמונה בג'ורדן פול

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

דני אבדיה יצא לפגרת האולסטאר כשהוא בכושר הטוב ביותר בקריירת ה-NBA שלו. שחקן וושינגטון הדהים עם 43 נקודות בהפסד לניו אורלינס, והוא יקווה להמשיך מהמקום בו עצר כשיפגוש הלילה (בין חמישי לשישי) את אלופת ה-NBA המכהנת דנבר נאגטס.

הישראלי חווה את עונת הפריצה שלו דווקא בתקופה כל כך קשה במולדתו. בריאיון שהעניק לתחנת רדיו מקומית בוושינגטון נשאל על כך, והודה: "זה מאוד קשה. בתחילת המלחמה העונה רק החלה, היו לי חברים שנלחמו בצבא ורק רציתי שהמשפחה שלי תהיה בטוחה. לבי והתפילות שלי עם המשפחות. העבודה שלי היא לייצג ולהיות שם בשביל המדינה שלי, ולהראות לכל ה-NBA מה מתרחש. זה טוב שהייתי בתקופה טובה ויכולתי להעביר מסר".

בשבוע שעבר זכה אבדיה למחמאות גדולות על האופי והיצר התחרותי שלו מקווין גארנט, לא פחות ולא יותר. "זה תמיד מרגיש טוב לשמוע דברים כאלה מבחור שהתחרה בכל משחק כמוהו", אמר. "יש לנו מנטליות מאוד דומה מהבחינה הזאת, זה הרגיש טוב".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Patrick Smith, GettyImages
רק שימשיך כך. אבדיה/GettyImages, Patrick Smith

וושינגטון חוותה שיפור מסוים עם החלפתו של ווס אנסלד בעוזרו, בריאן קיף. אבדיה נשאל מה השתנה אצל המאמן החדש ואמר: "אנחנו מתחרים, אנחנו יותר גאים בהגנה שלנו. הוא נותן לנו ביטחון לשחק מהר יותר, והכימיה שלנו הרבה יותר טובה - אנחנו מדברים זה עם זה אחרי משחקים על מה חסר, וזה הכי חשוב. הוא נהדר, הוא שם אותנו במקומות הנכונים כדי להצליח ואני מקווה שזה יתורגם לניצחונות".

לבסוף, על ג'ורדן פול שמתקשה לעמוד בציפיות ורשם יכולת מאכזבת למדי בחצי הראשון של העונה, אמר הישראלי: "הוא בחור נהדר, עובד קשה, אנחנו סומכים עליו ויודעים שהוא שחקן מצוין. לשחקנים יש משחקים טובים ופחות טובים, זה חלק מהכדורסל. הוא עובד קשה וזה הדבר הכי חשוב, כולנו סומכים עליו שיקבל את ההחלטות הנכונות ואני משוכנע שצפויים לו עוד ימים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully