וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מנתחים: כך אבדיה יעשה עוד קפיצת מדרגה - ויהפוך לאולסטאר

כתב המסקר את וושינגטון ניתח את הפריצה של הישראלי ("בדיוק לזה חיכינו"), סימן נקודות לשיפור והצהיר: "מאמין שיוכל לקלוע 15-20 נקודות למשחק"

תקציר גמר הגביע הספרדי בכדורסל: ריאל מדריד - ברצלונה 85:96/ספורט1

דני אבדיה יצא לפגרת האולסטאר בכושר שיא, אחרי משחק בלתי נשכח של 43 נקודות שהצית את הדמיון לגבי המשך דרכו ב-NBA.

ברנדון סקוט, המסקר את וושינגטון באופן צמוד, דיבר בהרחבה על הישראלי בפודקאסט שלו Locked On, והחמיא לו על הפריצה הנפלאה בחודשיים האחרונים. "אנחנו יודעים מה הוא מסוגל לעשות בהגנה - הוא שומר ברמה הכי גבוהה לדעתי, אין ספקות לגבי זה. אבל הדבר שתמיד חיכינו לו זה הצד ההתקפי, והוא סוף סוף עושה את זה, הוא פורץ התקפית. הדברים שאני אוהב לראות זה קודם כל שהוא הפסיק להסס בזריקה מחוץ לקשת. השחרור שלו הפך כל כך מהיר. הוא אגרסיבי, סוחט עבירות, מטביע על אנשים. אני מת על מה שאני רואה ממנו".

סקוט הוסיף ואמר: "מן הסתם טיוס ג'ונס הוא הרכז, אבל האם אפשר להריץ את ההתקפה דרך דני? בלי ספק, וזה גם קרה. ראיית המשחק שלו לא מהעולם הזה. יכולות המסירה שלו מאוד מרשימות, וצריך להריץ יותר התקפות דרכו. הוא הרשים אותי מאוד. עדיין יש לו על מה לעבוד בהתקפה, אבל הוא במגמת שיפור ברורה. הוא הפך לכלי נשק בהתקפה".

כשנדרש לחסרונות שעדיין קיימים במשחק של הישראלי, אמר סקוט: "הוא עדיין צריך לעבוד על יד שמאל שלו, על משחק מחצי מרחק, והוא מתווכח עם שופטים, לפעמים מהצד השני של הפרקט. הוא חייב לנקות את זה, יש זמן ומקום לדבר עם שופטים והתקפות מתפרצות זה לא אחד מהם".

עוד בוואלה!

אבדיה הושווה לארון גורדון: "פוטנציאל לשחקן משלים מהטובים בעולם"

לכתבה המלאה

ובכל זאת, סקוט נתן לאבדיה ציון של A- על העונה עד כה, ומבחינתו - זו רק ההתחלה. "איך אתה הופך משחקן חמישייה לאולסטאר?" תהה הפודקאסטר האמריקאי, "פשוט מאוד: מה שמבדיל שחקני חמישייה מאולסטארים זה עכביות. אוקיי, אנחנו יודעים שאתה יכול לקלוע 43 במשחק אחד, עכשיו צריך לראות האם הוא יכול להיות סקורר של 15-20 נקודות בערב, זו המטרה.

"אני חושב שהוא יכול. עם הרפרטואר שלו בהתקפה, הוא יכול להגיע לשם. הצעד הבא שלו הוא להפוך לסקורר יותר יציב. כמות הזריקות בקבוצה עם ג'ורדן פול וקייל קוזמה אולי תקשה עליו, אבל הציפיות שלי ממנו מאוד גבוהות. זה ממש מגניב לראות אותו מתפתח, וקבוצות אחרות צריכות לשים אליו לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully