וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "מכבי ת"א ניצחה אותנו פעמיים, אבל אנחנו בתקופה אחרת"

22.2.2024 / 9:15

מאמן הפועל באר שבע לקראת המשחק בשבת בבלומפילד (20:00): "משוכנע שמי שיחליף את גורדנה יעשה את זה בצורה טובה". שמיר: "יש לנו הרבה נקודות להחזיר"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

אחרי שרצף הניצחונות שלה נקטע ב-1:1 נגד מכבי פתח תקוה והיא פספסה הזדמנות לשבור שיא מועדון, הפועל באר שבע תתארח אצל מכבי תל אביב במשחק המרכזי של המחזור ה-23 (שבת, 20:00) בליגת העל ותנסה להשיג ניצחון חוץ ראשון על הצהובים בליגה מאז אפריל 2018. באר שבע הפסידה העונה למכבי תל אביב 1:0 בליגה ו-6:1 בגביע הטוטו.

באר שבע צברה 31 נקודות מ-33 האחרונות ונסקה בטבלה אחרי פתיחת עונה לא טובה. מולה תתייצב יריבה חזקה שהביסה את מכבי נתניה 1:5 במחזור האחרון, אבל ניצחון חוץ של אליניב ברדה ושחקניו יצמק את הפער מהצהובים ל-3 נקודות בלבד. היום (חמישי) המאמן ערך מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

אליניב ברדה מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"הפסדנו למכבי תל אביב פעם אחת בצורה מאוד כואבת"/דני מרון

"אנחנו מתכוננים למכבי תל אביב כמו לכל משחק", אמר ברדה, "מכבי תל אביב כבר ניצחה אותנו פעמיים העונה, פעם אחת בצורה מאוד כואבת, אבל אנחנו באים בתקופה אחרת, אחרי התקדמות ושיפור טוב. בבלומפילד נגד מכבי תל אביב יהיה קשה, אבל נבוא לעשות את העבודה שלנו. נגד מכבי חיפה זה היה משחק ביתי וזה יהיה משחק חוץ, זו כבר היסטוריה".

על חסרונו של רועי גורדנה המוצהב: "מי שמשחק הוא הכי חשוב, אז השחקנים שישחקו הם הכי חשובים. מי שיחליף אותו יצטרך להיות מצוין ויש לנו סגל מספיק חזק, כך שכל אחד יכול להחליף את חבר שלו. רועי שחקן חשוב שנמצא בתקופה נהדרת, אבל אני משוכנע שמי שיחליף אותו יעשה את זה בצורה טובה".

מצבו של קיניונס: "הוא הגיע קצת באיחור, אחרי תקופה ארוכה שלא שיחק. הוא התלבש ושיחק כמה דקות כי היינו בסגל קצר מאוד, עכשיו יש לו הזדמנות להיכנס לכושר והוא במגמת שיפור. גם שושנאצ'ב זקוק לזמן ועוזר לנו מהספסל".

עוד בוואלה!

רוצה אירופה. בהפועל באר שבע מעריכים: תומר יוספי מכוון לחו"ל

לכתבה המלאה
דור פרץ מכבי תל אביב לצד עדן שמיר הפועל באר שבע. דני מרון
שמיר במפגש הקודם עם מכבי תל אביב/דני מרון

לצדו של ברדה ישב עדן שמיר שהוסיף: "אנחנו לא מסתכלים על הפער מהמובילות, זאת האמת. איבדנו מספיק נקודות בסיבוב הראשון ולאחרונה עשינו רצף יפה והחזרנו חלק מהנקודות שאיבדנו. נפגוש יריבה חזקה שאנחנו מכבדים, אבל בסופו של דבר אנחנו מתרכזים בעצמנו ובמטרה שלנו".

על השיפור ביכולת: "כשיש תחרות טובה בקבוצה, אנחנו מוציאים את הגרסאות הכי טובות שלנו. מבחינה אישית יש לי עוד הרבה מה לתת ולהשתפר, אני יודע שאני מסוגל ליותר ואני עומד לרשות הקבוצה כל זמן שאליניב ברדה והצוות ירצו".

על היעדרות גורדנה: "יש לנו הבנה טובה על המגרש ומחוצה לו וכולם יודעים כמה הוא חשקן מצוין, אבל גם מי שישחק במקום רועי ראוי לזה. יש לי הבנה טובה וחיבור טוב גם עם השחקנים האחרים ואני סומך על מי שיעלה בשבת שיעשה את המקסימום".

הקשיים במפגשים הקודמים עם מכבי תל אביב: "זה משחק גדול, זה קודם כל, ובמשחקים גדולים כולם רוצים להוציא את הטוב ביותר. זו אחלה במה וזה הכל, משחק על שלוש נקודות ולנו יש הרבה נקודות להחזיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully