וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצה אירופה. בהפועל באר שבע מעריכים: תומר יוספי מכוון לחו"ל

21.2.2024 / 10:00

הקשר שמצטיין כמושאל בשורות הפועל חיפה חתום עד 2025, אבל במועדון מעריכים שלא יחזור בקיץ ויעדיף לחפש הצעות באירופה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

בהפועל באר שבע מעריכים הבוקר (רביעי) כי המסלול אליו מכוון תומר יוספי, הוא יציאה לחו"ל. יוספי הוא אחד השחקנים הבולטים בליגת העל העונה ומהגורמים המובילים בעונה המצוינת של הפועל חיפה. הקשר שמושאל לקבוצה של יואב כץ זו השנה השנייה, בולט כמעט בכל משחק תחת רוני לוי שרצה אותו מאוד מאז שאימן את הפועל באר שבע.

יוספי חתום על חוזה עד קיץ 2025 בבאר שבע ואמור לשוב אוטומטית לבירת הנגב בקיץ. ההצטיינות שלו במדי הפועל חיפה, הובילה לכך שרבים בקרב אוהדי באר שבע הרימו גבה על כך שהשחקן לא משחק בשורות הקבוצה. אלא שיוספי חש שדווקא יציאה למועדון אחר תסייע להתפתחות הקריירה שלו והרגיש שדווקא מחוץ לבאר שבע יקבל יותר קרדיט.

מבחינת הפועל באר שבע, המועדון היה מאוד רוצה לקלוט את יוספי בחזרה, אבל משיחות מתוך המועדון די ברור שהכוונה שלו היא לעזוב בקיץ לחו"ל. הוא מקווה שסוכנו ימצא לו קבוצה באירופה.

תומר יוספי הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
לא יחזור? יוספי/מאור אלקסלסי

שחקן בית אחר של הפועל באר שבע, אור דדיה, גם רצה לעשות את אותו מסלול. בקיץ הוא עבר לאברדין הסקוטית אבל חזר לבאר שבע בינואר אחרי שלא הצליח להשתלב.

בסביבתו של יוספי מספרים שהדוגמא של דדיה שחזר בלי לשחק כמעט בחו"ל לא רלוונטית, וכי יוספי משוכנע שהוא יכול להצליח באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully