וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ "הפר את ההבטחה" והודה: "זה ניצחון כמו ה-0:4 על ברצלונה"

המאמן "לא היה מרוצה מהאטמוספירה באנפילד" וגער בקהל, אבל בסוף השווה את המהפך על לוטון לאותו ערב קסום. דיאס הצטרף לרשימה מכובדת לפני גמר גביע הליגה, האדומים השוו שיא פרמיירליג

תקציר: ליברפול - לוטון 1:4/ספורט1

קשה לדעת כיצד "הריקוד האחרון" של יורגן קלופ על הקווים בליברפול יסתיים, אבל אחרי הניצחון אתמול (רביעי) 1:4 על לוטון, אפשר לומר בוודאות שכבר יהיה קשה להתקיל את מוליכת טבלת הפרמיירליג. עם רשימה של לא פחות מ-11 פצועים, רובם שחקני הרכב ורוטציה משמעותיים, המאמן הגרמני נאלץ לאלתר בלא מעט עמדות, לעלות בהרכב עם מחליפים ולהעניק דקות לשחקני אקדמיה של המייטי רדס במהפך שהגדיל בחזרה את הפער בפסגה ל-4 נקודות על פני מנצ'סטר סיטי ו-5 על פני ארסנל, כשלשתיים משחק חסר.

האדומים נקלעו לפיגור כבר בדקה ה-12 משער מפתיע של צ'ידוזי אוגבנה, אבל מחצית שנייה אדירה בכיכובם של הכובשים וירג'יל ואן דייק, קודי גאקפו, לואיס דיאס והארווי אליוט, בהופעה ה-100 שלו במדי המארחים, הפכו את התוצאה. זאת הייתה פעם נוספת שליברפול חזרה מפיגור והיא למעשה הצליחה לחזור ולהשיג 22 נקודות העונה בפרמיירליג, יותר מכל קבוצה אחרת והשוואה של השיא מעונת 2008/9.

גם חלוקת הכוחות שקלופ נאלץ לעשות במהלך העונה הביאה למספר רב של כובשים העונה. אתמול, דיאס הצטרף למוחמד סלאח, דיוגו ז'וטה, דרווין נונייס וגאקפו עם שערו ה-10 העונה, במה שהפך את ליברפול לראשונה בחמש הליגות הבכירות באירופה להיות עם חמישה כובשים שונים שהבקיעו לפחות 10 שערים העונה בכל המסגרות, ובפעם השנייה שלה אחרי 8 שנים שזה קרה לה בפעם האחרונה.

מי שכמובן היה שוב במרכז התמונה היה המאמן קלופ, אך זה התחיל עבורו דווקא בריב עם הקהל. עוד כשליברפול פיגרה במחצית הראשונה, אליוט איבד כדור במרכז המגרש, אירוע שגרם לקהל באנפילד לשרוק בוז ולרטון על היכולת של הקבוצה. הגרמני לא נשאר חייב והחל לצרוח על האוהדים מאחורי הספסל של האדומים ולפי דיווחים באנגליה, אמר להם "ללכת הביתה אם הם לא מרוצים", כשהוא בעצמו לא היה מרוצה מההתנהגות שלהם ומ"האטמוספירה באנפילד".

בהמשך העניינים נרגעו כמובן אחרי המהפך, ולאחר המשחק קלופ סיפר: "אמרתי לשחקנים לפני מספר חודשים שאני לעולם לא אשתמש בניצחון 0:4 על ברצלונה כדוגמא, אבל הערב הם גרמו לי להפר את ההבטחה שלי". הגרמני כמובן התייחס למהפך הענק על ברצלונה בחצי גמר ליגת האלופות ב-2019 עם פצועים רבים שהיו בסגל הקבוצה באותו ערב, במה שהסתיים בהעפלה לגמר וזכייה באותה שנה.

יורגן קלופ מאמן ליברפול. GettyImages
הזעם הפך לאושר ענק. קלופ/GettyImages

בסיום המשחק הדברים נראו אחרת עבור קלופ והאוהדים כשהגרמני עשה סיבוב מול כל הציעים וחגג עם הקהל בהפגנתיות יותר מבדרך כלל. בראשון הקרוב (17:00, ספורט1), קלופ ושחקניו יתמודדו על התואר הראשון שלהם העונה בגמר גביע הליגה נגד צ'לסי באצטדיון וומבלי, כשלפי מה שהמאמן סיפר עוד לפני המשחק, מוחמד סלאח ודרווין נונייס עוד עשויים להיות כשירים למשחק, אך טרנט אלכסנדר ארנולד ודומיניק סובוסלאי בוודאות לא יעמדו לרשותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully