וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלפה שנה, הכל השתנה: ליברפול ניצחה 1:4 את לוטון

בתאריך בו הפסידה בפעם האחרונה בבית בכל המסגרות לפני שנה, מוליכת הטבלה פתחה פער 4 נק' בפסגה עם מהפך של ואן דייק (56), גאקפו (58), דיאס (71) ואליוט (90). אוגבנה (12) קבע יתרון זמני

תקציר: ליברפול - לוטון 1:4/ספורט1

לפני שנה בדיוק, ליברפול רשמה את הפסד הבית האחרון שלה בכל המסגרות בתבוסה 5:2 לריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. מאז, שחקניו של יורגן קלופ יצאו בכל פעם מחדש עם הנקודות או הכרטיסים השונים לסיבובים הבאים בגביעים, והערב (רביעי) במחזור ה-26 בפרמיירליג מול לוטון זה כבר היה נראה בדרך להפסד ראשון באותו תאריך, שנה אחרי, אך שוב המייטי רדס הראו אופי במאבק האליפות וניצחו 1:4 את העולה החדשה.

המאמן הגרמני נאלץ לאלתר במספר עמדות ולעלות שוב עם קוויבין קלהר בין הקורות במקום אליסון ועם הארווי אליוט על חשבון מוחמד סלאח שלא היה בסגל בנוסף לדרווין נונייס, טיאגו אלקנטרה, טרנט אלכסנדר ארנולד, דומיניק סובוסלאי, קרטיס ג'ונס ודיוגו ז'וטה. דווקא העולה החדשה עלתה ראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-12 כשצ'ידוזי אוגבנה נגח מקרוב את השער המפתיע של לוטון במחצית ראשונה נוראית של המארחת.

אחרי לחץ אדיר על השער של תומאס קמינסקי, סוף סוף הגיעו השערים של ליברפול, והם התחילו בניחוח הולנדי. בדקה ה-56 אלכסיס מקאליסטר מצא את הראש של וירג'יל ואן דייק שנגח את השוויון, וכעבור שתי דקות (58) קודי גאקפו נהנה גם הוא מבישול של הארגנטינאי בדרך למהפך מהיר. בדקה ה-71 אנדי רוברטסון שעלה מהספסל בישל ללואיס דיאס את השלישי שהפך את ליברפול לקבוצה הראשונה מחמש הליגות הבכירות באירופה שיש לה 5 שחקנים שכבשו לפחות 10 שערים העונה בכל המסגרות. בדקה ה-90 הארווי אליוט חתם את תוצאת הסיום והפער בפסגה שוב צמח ל-4 נקודות ממנצ'סטר סיטי ו-5 מארסנל, להן משחק חסר בפרמיירליג.

שחקני ליברפול חוגגים. GettyImages
שוב 1:4, שוב הפער בפסגה גדל. ליברפול/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 4: מסירת עומק נהדרת של הארווי אליוט מצאה את לואיס דיאס שהשתחרר משמירה הגנתית ובעט כדור לפינה הרחוקה שפספסה במעט את המסגרת של תומאס קמינסקי.

דקה 10: חילופי מסירות בין שחקני ליברפול עברו מאלכסיס מקאליסטר לדיאס שהרים לקודי גאקפו, אבל המספרת שלו נעצרה אצל קמינסקי.

דקה 12: גול! 0:1 ללוטון! האורחת היממה את אנפילד כשבעיטה של טהית צ'ונג מצד שמאל נהדפה לא טוב על ידי קוויבין קלהר וצ'ידוזי אוגבנה נגח מקרוב את שער היתרון.

דקה 27: ג'ו גומז ניסה להפתיע את קמינסקי בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה, הכדור עלה מעל המסגרת של השוער הבלגי.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
צ'ידוזי אוגבנה לוטון. GettyImages
הפתעה בפתיחה. אוגבנה/GettyImages

דקה 31: מסירת עומק נפלאה של ווטארו אנדו הגיעה לדיאס שמקרוב בעט ליד הקורה של קמינסקי.

דקה 33: גם ריאן חראפנברך ניסה את מזלו כשבעט מחוץ לרחבה כדור חזק, שוב שוערה של לוטון היה במקום.

דקה 52: בעיטה של דיאס מתוך הרחבה פגעה בבירור בידו של טדן מנגי, מדלי בחר שלא לשרוק לפנדל וגם שופטי ה-VAR גיבו את ההחלטה מעוררת המחלוקת.

דקה 56: פריצה של אליוט נחטפה על ידי הגנת לוטון, אבל גאקפו הגיח משום מקום ובעט לפינה הקרובה. קמינסקי ירד נהדר והדף לקרן.

וירג'יל ואן דייק ליברפול. GettyImages
שוויון של הקפטן. ואן דייק/GettyImages

דקה 56: גול! ליברפול השוותה ל-1:1! כדור קרן של מקאליסטר מצא את הראש של וירג'יל ואן דייק שנגח נפלא לרשת והשווה את התוצאה.

דקה 57: קונור בראדלי כמעט הכניע את קמינסקי עם בעיטה על סף הרחבה, השוער עצר מעולה.

דקה 58: גול! 1:2 לליברפול! כדור חוץ של בראדלי הגיע למקאליסטר שבנגיחה העביר לרחבה, שם המתין גאקפו שנגח והשלים את המהפך האדום.

דקה 60: כמעט עוד שער בנגיחה של ואן דייק, הפעם קמינסקי התעופף והדף בצורה מושלמת.

קודי גאקפו ליברפול. GettyImages
קבע מהפך הולנדי מהיר. גאקפו/GettyImages

דקה 71: גול! 1:3 לליברפול! אנדי רוברטסון שעלה מהספסל סידר בנגיעה לדיאס שדהר לצד שמאל וכבש בבעיטה חזקה לרשת של קמינסקי את השלישי.

דקה 76: הזדמנות נהדרת לאליוט להוסיף את השער הרביעי בבעיטה ברגל ימין, קמינסקי נמתח והדף הצידה.

דקה 90: גול! 1:4 לליברפול! מסירת עומק של ג'יידן דאנס בן ה-18 הגיעה לגאקפו שנחסם, אבל אליוט היה במקום וכבש את הרביעי של האדומים.

לואיס דיאס ליברפול. GettyImages
אחרי הרבה החמצות, גם הקולומביאני הצטרף לרשימת הכובשים. דיאס/GettyImages
הארווי אליוט ליברפול. GettyImages
חתם עם הרביעי. אליוט/GettyImages

גמר גביע הליגה בין צ'לסי לליברפול ייערך ביום ראשון בשעה 17:00 (ישיר בספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully