וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אצילי ואל עין ישחקו מול רונאלדו ברבע גמר ליגת האלופות של אסיה

הישראלי שיחק 61 דקות בניצחון הדרמטי 1:2 על נסאף בגומלין שמינית גמר ליגת האלופות של אסיה. צפו בשער של כוכב אל נאסר, באדיבותו של סטויקוביץ'

שערו של כריסטיאנו רונאלדו באל נאסר מול אל פייחה בדרך לרבע גמר ליגת האלופת של אסיה/ספורט1

בזמן שמכבי חיפה השיגה את הכרטיס לשמינית גמר הקונפרנס ליג, כוכבה לשעבר עומר אצילי העפיל הערב (רביעי) עם אל עין לרבע גמר ליגת האלופות של אסיה, אחרי ניצחון ביתי 1:2 בתוספת הזמן על נסאף האוזבקית. אצילי לא היה בסגל למשחק החוץ שהסתיים ב-0:0 ואילו הפעם קיבל את המקום ב-11 של הרנן קרספו, כשהוא הוצב מאחורי החלוץ הטוגולוזי קוג'ו לאבה. האורחת עלתה ליתרון בדקה ה-51, אבל לאבה השווה ארבע דקות לאחר מכן בחצי מספרת נפלאה ארבע דקות לאחר מכן ובתוספת הזמן הכריע סופיאן רחימי.

אל עין תשחק ברבע הגמר מול כוכבי אל נאסר הסעודית, ובראשם כריסטיאנו רונאלדו הפורטוגלי שכבש הערב גם בגומלין מול אל פייחה וקבע 0:2 כשהכניע את ולדימיר סטויקוביץ', שוער מכבי חיפה לשעבר שספג שער מביך מאוטאביו (17) ויצא רע גם מול רונאלדו שסגר עניין בדקה ה-86. גם אנתוני וואקמה לא הצליח למנוע מאל נאסר להמשיך הלאה.

ברבע הגמר, אל עין תארח את המשחק הראשון ב-4 במרץ (מועד לא סופי) ותצא לסעודיה שבוע לאחר מכן, אם כי כלל לא בטוח שאצילי יוכל לצאת.

צפו בתקציר ניצחונה של אל עין

תקציר: אל עין - נסאף 1:2/ספורט1

* סער פדידה שיחק 17 דקות כמחליף בניצחונה הביתי של אולימפיה לובליאנה 0:1 על דומז'אלה בליגה הסלובנית. קבוצתו במקום השני ובמרחק שבע נקודות מהמוליכה צלייה, לה משחק חסר.

* אליאל פרץ שותף כמחליף בניצחונה של אפולון לימסול 1:3 על א.א.ל בשמינית גמר הגביע הקפריסאי.

* יגאל בקר ישב על הספסל של זקאקיו בהפסד הביתי 2:0 לאנורתוזיס פמגוסטה במשחק השלמה בליגה הקפריסאית. קבוצתו במקום ה-12 (מתוך 14) ותחל בשבוע הבא את משחקיה בפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully