וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה קרה להפועל תל אביב ואילת, אבל יכול לקרות כמעט בכל קבוצה"

21.2.2024 / 9:05

הכדורסל הישראלי סוער אחרי שמנפורד ובוקר נתפסו על שימוש בקנאביס: "המגמה בעולם ברורה". האדומים ממתינים עם החתמת מחליף

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 20.2/ספורט1

הכדורסל הישראלי הזדעזע אתמול (שלישי) בשעות הצהריים אחרי שהרשות למניעת סימום הודיעה כי שלושה שחקנים - אקסבייר מנפורד מהפועל תל אביב, דיישון בוקר מהפועל אילת ודרו אדלמן שחקנית מכבי רמת גן, נתפסו בבדיקת סמים (השניים הראשונים על קנאביס, השלישית על אמפטמין). השלושה אמורים לעמוד לשימוש בתקופה הקרובה שיקבע את משך השעייתם, כשבינתיים הם מושעים מכל פעילות.

בהפועל תל אביב החלו כבר אתמול לאסוף עדויות ומקרי עבר לקראת השימוע, ועומדים לצידו של מנפורד. בקבוצה מקווים כי הסיטואציה סביב המקרה, ההקלות שהיו בעבר על מקרים דומים והקו המשפטי בו ינקטו, יעזרו למנפורד לחזור עוד העונה. בכל מקרה, בהפועל ימתינו מעט עם ההחלטה האם לצרף שחקן במקומו, שכן מועד ההעברות ביורוקאפ פקע.

בהפועל אילת הסיטואציה שונה. הקבוצה של יוריצה גולמאץ החלה בשבוע האחרון לצבור תאוצה כדי לצאת מהתחתית והשעייה של בוקר פוגעת מאוד בסגל הקצר של הדרומיים. בקבוצה צפויים לנסות להגן על הגארד, אך במקביל יעשו מאמצים כדי לחזק את הסגל ברכז נוסף באופן מיידי,כדי להיות מוכנים לחזרת הליגה אחרי הפגרה.

אקסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב, עם רמי כהן. דני מרון
הפועל תל אביב עומדת לצידו. רמי כהן עם מנפורד/דני מרון

כך או אחרת, הדעות בנושא חלוקות בענף, ויש מי שמשוכנע שצריך להקל עם השחקנים שנתפסו. "כמו שזה קרה להפועל תל אביב ולאילת, זה יכול לקרות כמעט לכל קבוצה אחרת בליגה כאן", סיפר לוואלה! ספורט בכיר באחת מקבוצות הצמרת בליגת העל. "למרות שידוע שקנאביס אסור לשימוש במהלך תחרויות, חלק מהשחקנים נוטים לקחת סיכון בנושא הזה. המגמה בעולם היא ברורה, זה נע בין עונשים מינימליים לחנינות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully