וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם תצטרכו להסביר את זה": באיירן עדיין סוערת בעקבות העימות

עודכן לאחרונה: 20.2.2024 / 21:18

נחשפו דבריו של קימיש שכמעט התעמת פיזית עם עוזר המאמן בהפסד לבוכום. גם השיחה עם טוכל לא הרגיעה, ויש חלוקה למחנות בחדר ההלבשה

תקציר ניצחונה של בוכום 2:3 על באיירן מינכן/ספורט1

הרוחות בבאיירן מינכן עדיין לוהטות אחרי ה-3:2 לבוכום בראשון, שהיה ההפסד השלישי ברציפות בכל המסגרות. הרגע שהמחיש יותר מכל את המשבר אצל אלופת גרמניה התרחש בסיום המשחק, כאשר השיח בטונים גבוהים בין יוזואה קימיש לעוזר המאמן ז'ולט לב כמעט גלש לעימות פיזי.

האירוע נחשב למפתיע במיוחד משום שהקשר בין השניים נחשב טוב. הרקע לעימות היה החילוף בדקה ה-63, כאשר קימיש ואריק מקסים צ'ופו מוטינג פינו את מקומם ללירוי סאנה ושחקן הרכש בריאן סראגוסה בפיגור 2:1. ב"בילד" דווח כי קימיש צעק מהספסל לאחר החילוף: "איך אתם יכולים להוריד אותי?" בסיום המשחק הקשר העצבני צעק לעבר לב: "אחד מכם יצטרך להסביר לי את זה".

ההסבר של באיירן לחילוף היה שלאון גורצקה יישאר הקשר ההגנתי היחיד והמערך יהיה יותר התקפי. את קימיש זה לא שכנע, וגם שיחה בין הקשר למאמן תומאס טוכל במתחם האימונים למחרת המשחק לא עזר ליישר את ההדורים.

שחקני באיירן מינכן לאון גורצקה, תומאס מולר, הארי קיין. רויטרס
מחנות בחדר ההלבשה. גורצקה, מולר וקיין/רויטרס

עוד לפני כן פורסם ב"בילד" שבחדר ההלבשה יש מחנות - מחנה התומכים בטוכל ומחנה המתנגדים למאמן הגרמני. קימיש הוא מהמתנגדים הבולטים לטוכל, עד כדי כך שהוא עלול לעזוב את באיירן בקיץ.

איתו בין המתנגדים גם לאון גורצקה, תומאס מולר, מתייס דה ליכט, מתיס טל וסרג' גנאברי. תומכיו של טוכל הם מנואל נוייר, רפאל גריירו, ג'מאל מוסיאלה, לירוי סאנה, הארי קיין ואריק דייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully