וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 70: ז'אן לואי גאסה מונה למאמן מארסיי במקום ג'נארו גאטוזו

עוזרו לשעבר של לורן בלאן, שפוטר מנבחרת חוף השנהב במהלך אליפות אפריקה, מגיע לאתגר הגדול בקריירה: "כבוד עבורי להצטרף למועדון אגדי"

דריבל, 20.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי הכישלון הגדול של ג'נארו גאטוזו, שבעצמו החליף בספטמבר את מרסלינו, מארסיי מינתה היום (שלישי) מאמן מספר 3 העונה: ז'אן לואי גאסה. עוזרו הנאמן של לורן בלאן במשך שנים רבות הדריך את חוף השנהב בתחילת אליפות אפריקה, אבל פוטר במהלך שלב הבתים וראה את עוזרו מוביל את הפילים לזכייה בתואר. כעת, בגיל 70, הוא חוזר לצרפת כדי להציל את מועדון הפאר השוקע.

גאטוזו סיים את תפקידו בעקבות ההפסד 1:0 ל-10 שחקני ברסט, כאשר מארסיי ניצחה רק תשעה משחקים מתוך 24 תחת הדרכתו, ירדה למקום התשיעי וגם הודחה מהגביע. גאסה יערוך את הבכורה ביום חמישי, בגומלין הביתי מול שחטאר דונייצק בליגה האירופית (אחרי 2:2 במשחק הראשון).

גאסה, שאימן בין היתר את מונפלייה, סנט אטיין ובורדו, אמר במסיבת העיתונאים בה הוצג: "זה כבוד גדול עבורי להצטרף למועדון האגדי הזה. אני לא יכול לחכות כבר להתחיל לעבוד".

ז'אן לואי גאסה מוצג כמאמן מארסיי על ידי נשיא המועדון פאבלו לונגוריה. NICOLAS TUCAT/AFP, GettyImages
אולי הפעם זה יצליח? ז'אן לואי גאסה עם פאבלו לונגוריה/GettyImages, NICOLAS TUCAT/AFP

מארסיי היא אלופת אירופה היחידה תוצרת צרפת (זכתה בליגת האלופות ב-1993) ושלטה בכדורגל המקומי בתחילת שנות ה-90', אבל לא זכתה באליפות מאז 2010 והחליפה לא פחות מ-30 מאמנים במילניום הנוכחי.

  • עוד באותו נושא:
  • מארסיי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully