וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בנתניה על השיפוט: "לא שיחקנו 11 נגד 11. זה חייב להיבדק"

צרפתי ופלקושצ'נקו הפנו אצבע מאשימה כלפי שילוח וה-VAR: "לא נורמלי". מנגד יש מי שגם מאוכזב מהשחקנים: "באו בגישה לא נכונה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

הלם גדול מהתבוסה וכעס על צוות השיפוט. אלה התחושות איתן ירדן אנשי מכבי נתניה אחרי התבוסה 5:1 שספגו מידי מכבי תל אביב. זה היה הפסד ליגה חמישי ברציפות של נתניה, שנמצאת במשבר גדול. הקבוצה מרוחקת אמנם רק ארבע נקודות מהפלייאוף העליון, אבל אף אחד במועדון לא מעיז לדבר על זה כרגע, ויש כאלה שאף מסתכלים למטה ומזכירים שהקבוצה גם התקרבה עד כדי שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

"בושה וחרפה. אסור לנו בשום מצב מול שום יריבה להיראות ככה ולקבל חמישייה, בטח לא בבית מול הקהל שלנו", אמר גורם בנתניה בסיום. "אפשר לדבר על שיפוט והחלטות כאלה ואחרות, אבל בסוף, כשאתה מגיע בגישה לא נכונה למשחקים מול מכבי תל אביב או מכבי חיפה, אתה נענש. צריך להיות כנים ולהודות שאנחנו פשוט לא מספיק טובים כרגע. לא הופענו הערב, אין הסבר לזה. לקבל חמישייה בבית? נצטרך לעשות כאן בדק בית רציני. ביום שבת יש לנו מלחמת עולם נגד בית"ר בטדי, אני לא יודע מה נצטרך לעשות, אבל נצטרך לחזור משם עם נקודות בכל מחיר", הוסיף הגורם.

בנתניה נשמעו ביקורות קשות מאוד על צוות השיפוט בראשותו אביעד שילוח וצוות ה-VAR בו ישבו דניאל בר נתן ונתי דותן. בנתניה טענו לקיפוח לאורך כל המשחק אמש והזכירו שקופחו עוד מספר פעמים במשחקים לאחרונה. גורם במועדון אמר על הפנדל שלא נשרק לזכות הקבוצה, בטענה לעבירה על עידו שחר לאחר התייעצות בעמדת ה-VAR: " אם זה הפוך, אין סיכוי שמבטלים למכבי תל אביב פנדל כזה. מולנו קל יותר לעשות את כל ההצגה ונגדנו קל יותר לטעות. צריך לספור כמה שריקות קטנות הלכו לצד של מכבי תל אביב. איך אפשר לשחק ככה? כל ההחלטות הקריטיות במשחק היו לטובתם".

מקסים פלקושצ'נקו מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא שמר בבטן. פלקוש'צנקו/ברני ארדוב

גם המאמן גיא צרפתי התקשה לשמור דברים בבטן ודיבר על צוות השופטים במסיבת העיתונאים בסיום המשחק: "לפני הגול השלישי של מכבי היה פאול של 200 אחוז על איגור (זלטאנוביץ', ר"ב). בפנדל הראשון, ראיתי את זה עכשיו, שחקן שלנו עושה גליץ' כשכל הגוף שלו למטה והוציא חצי מרפק, השופט החליט לא לשרוק, אף שחקן של מכבי תל אביב לא דרש פנדל, ה-VAR קרא לו והוא כיבד את ההחלטה שלו, אוקיי, בסדר. אחר כך השופט החליט שאין פנדל, ה-VAR קרא לו כדי לתקן אותו שיש פנדל, ופעם ראשונה שראיתי השנה ששופט החליט שלא לקבל את המלצת ה-VAR, הוא לא קיבל את ההחלטה והכי חמור מבחינתי זה מה שהוא אמר, שהוא כן שרק לפנדל וה-VAR תיקן אותו שלא היה. ממה שראינו בוידאו, הוא לא סימן פנדל בשום שלב. זה לא בסדר, ולכן אני אומר את הדברים".

לדבריו של צרפתי, "היו לנו ארבעה משחקים עם החלטות VAR שגויות ולא אמרנו מילה. פסלו לנו שער חוקי מול מכבי פתח תקוה, שער חוקי במיליון אחוז, הועדה החליטה שזה שער והשופט בכלל פסל את זה על משהו אחר, ולא דרשו כאן שום דבר, כי במכבי נתניה ילדים טובים. נגד הפועל פתח תקוה ספיר ברמן הגיעה אליי בסוף המשחק ואמרה לי שהיא מצטערת, כי ה-VAR הכשיל אותה. היא לא נתנה פנדל וה-VAR תיקן אותה, היא לא נתנה אדום וה-VAR תיקן שוב, קרא לה ואמר לה כרטיס אדום ופנדל ולא נעשה עם זה כלום. מכבי תל אביב קבוצה מספיק חזקה והיא לא צריכה לקבל מתנות. בליגה שלנו אם דברים לא ייאמרו, אז לא יעשו עם זה שום דבר. מישהו צריך לבדוק את זה".

הקשר מקסים פלקושצ'נקו הצטרף גם הוא לטענות לצוות השיפוט ואמר: "אתה לוחץ קבוצה ובכל נגיעה קטנה הם נופלים ומקבלים פאול, אבל בצד השני כל נגיעה בנו אנחנו לא מקבלים שריקות. ראיתם גם בגול השלישי ובפנדל, אנחנו לא מקבלים שריקות. רצינו להיות אגרסיביים יותר ולא רכים, אבל אתה לא יכול להיות יותר אגרסיבי, כי על כל נגיעה בהם שורקים פאול. אתה מרגיש שאתה לא משחק נגד 11 שחקנים, אלא נגד 12".

הקשר נשאל אם הוא חושב שהשופטים הולכים עם הגדולות והשיב: "כל מי שראה את המשחק היה בטוח ב-100% שזה לא היה נורמלי. עד ה-1:3 לא קיבלנו אף שריקה קטנה. בדקה החמישית נאסים אואמו קיבל כניסה בקרסול ואפילו לא בדקו את זה ב-VAR וזה פוטנציאל לאדום. אתה מדבר עם השופט, אתה גם מקבל צהוב. זה לא יכול להיות".

עוד בוואלה!

צרפתי אחרי התבוסה: "תחושה נוראית, מתנצל בפני אוהדי נתניה"

לכתבה המלאה
גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
זעזוע בהרכב, כולל בין הקורות? גם זה נלקח בחשבון. גיא צרפתי/ברני ארדוב

בנתניה מתכוונים לערוך שינויים בהרכב לקראת משחק החוץ נגד בית"ר ירושלים בשבת בטדי. נכון לעכשיו אף אחד לא חסין מבחינת הצוות המקצועי ואפילו נשקלת האפשרות לעשות שינוי בעמדת השוער ולתת לשוער המשנה עומר ניראון הזדמנות ראשונה בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully