וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפתי אחרי התבוסה: "תחושה נוראית, מתנצל בפני אוהדי נתניה"

המאמן התלונן על השיפוט אחרי הפסד חמישי ברציפות: "לא מקבלים את מה שמגיע לנו". ג'אבר: "מועדון כזה לא צריך להיות בתחתית"

ה-1:5 של מכבי תל אביב מול מכבי נתניה/ספורט1

מכבי נתניה ספגה הערב (שני) הפסד ליגה חמישי ברציפות והפעם כואב במיוחד: 5:1 למכבי תל אביב בבית. בחמשת ההפסדים הללו, הפרש השערים של נתניה עומד על 13:1 והיא מקדימה עכשיו את הקו האדום רק בשלוש נקודות. ביום שבת היהלומים יתארחו אצל בית"ר ירושלים למפגש תחתית פיקנטי אחרי שאלמוג כהן מונה למנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה.

המאמן גיא צרפתי אמר בסיום: "תחושות נוראיות, אף פעם לא כיף להפסיד ובטח לא בתוצאה כזו. אני מתנצל בפני הקהל, זה לא מקובל עלי ולא על השחקנים".

בנתניה התלוננו על כך במהלך המחצית הראשונה הכדור פגע בידו של עידו שחר ברחבה, השופט אביעד שילוח נקרא לעמדת VAR, אבל לא שרק לפנדל בטענה שנעשתה עבירה על קשר מכבי תל אביב.

המאמן אמר: "זה המשחק התשיעי שלי במכבי נתניה ועד עכשיו לא דיברתי על השיפוט, אני מתאפק... אבל זו אולי הפעם הרביעית... לא יכול להיות ב-VAR קוראים לשופט בשביל להגיד שהיה פנדל, והשופט אומר לי שקראו לו בשביל להראות לו שהייתה עבירה. אני לא רוצה לדבר על כל מיני דברים אחרים, מכבי תל אביב מספיק חזקה (גם בלי עזרת השופטים)... לא נותנים לנו דברים שמגיעים לנו ומכבי נתניה לא מדברת. זה לא יכול להימשך ככה. אני לא אומר שהשופט הכריע את המשחק, אני מדבר על ההחלטה השגויה שהייתה - ולא בפעם הראשונה".

על הסתבכות אפשרית במאבק ההישרדות אמר צרפתי: "נעכל את מה שעברנו היום ונצטרך לשנות חשיבה. אני לא אסכים שהקבוצה תיראה ככה ותתפרק. בגול השלישי הייתה עבירה ואחרי הספיגה הזו נשברנו. חבל שסף השבירה שלנו היה כזה, אסור שזה יקרה".

גיא צרפתי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"אני לא אסכים שהקבוצה תיראה ככה ותתפרק". צרפתי/ברני ארדוב

כרם ג'אבר שענד את סרט הקפטן של מכבי נתניה, אמר אחרי המשחק: "כואב, מכבי נתניה לא ראויה למקום הזה. צריך לבוא ביום שבת ולנצח, חייבים להתאושש, אין מה לעשות. אנחנו מועדון גדול ולא צריכים להיות במקומות כמו מאבקי תחתית. מבחינתי כל משחק עד סוף העונה הסדירה הוא משחק על החיים".

על הספיגות המרובות אמר ג'אבר: "זה לא רק ההגנה, כל הקבוצה לא תפקדה במשחקים האחרונים. לא צריך לקבל ארבע ולא חמש, אנחנו צריכים להגיע בראש מוכנים ואגרסיביים ולקחת את עצמנו בידיים".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה את מכבי נתניה 1:5 בחוץ

לכתבה המלאה

תוצאות משחקי המחזור

הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:0
הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1
הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה 2:0
בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2
מכבי חיפה - הפועל חיפה 1:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully