וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובי קין: "זהבי צריך לקבל מדי פעם מנוחה כמו כל אחד אחר"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 22:22

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהיכולת של שחקניו ב-1:5 על מכבי נתניה: "היינו חדים, חבל היה לספוג.ערן עלה והציג גישה שאני מצפה לה מכל השחקנים". שחר: "עבדתי כל העונה בשביל הרגע הזה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 5:1/ספורט1

מכבי תל אביב ניצלה הערב (שני) עד תום את המעידה של מכבי חיפה בדרבי, הביסה את מכבי נתניה 1:5 ונצמדה לירוקים בפסגת הטבלה. רובי קין בחר לבצע זעזוע גדול כשספסל את ערן זהבי ודור פרץ, וזה עבד: הצהובים נראו טוב מאוד, כבשו חמישייה ראשונה מאז הדרבי הראשון בספטמבר והציגו לראווה ארבעה כובשים שונים - עידו שחר (16, בפנדל, ו-90+4), רוי רביבו (39), גבי קניקובסקי (63) ומילסון (73). איתמר שבירו רק צימק (45+1) עבור גיא צרפתי, שסופר הפסד חמישי ברציפות ורחוק שלוש נקודות בלבד מהקו האדום.

רובי קין סיכם את הניצחון: "במחצית השנייה השחקנים הציגו משחק נפלא. חזרנו טוב מאוד למשחק הזה. הם היו עוצמתיים מול השער, השוני היום ממשחקים קודמים הוא שהיינו חדים מול השער. לספוג שער רגע לפני הירידה למחצית זה מכעיס. אני שמח לפחות שהגבנו טוב במחצית השנייה. עידו שחר? היה מאוד טוב. הביא הרבה אנרגיות למשחק. הוא מעולה במצבים נייחים. גם בשער השני שלו הוא עשה תנועה טובה".

על ערן זהבי אמר: "הוא צריך לקבל מדי פעם מנוחה כמו כל שחקן אחר. לפעמים צריך לעשות שינויים בהרכב ולרענן את ה-11. הוא עלה והציג כדורגל טוב, סיפק בישול וזאת הגישה שאני מצפה לה מהשחקנים שלי".

מאמן מכבי תל אביב רובי קין. ברני ארדוב
מרוצה. קין/ברני ארדוב

עידו שחר, שקיבל את חולצת ההרכב על חשבון דור פרץ והצטיין עם צמד ובישול, אמר: "וואו, תחושות מדהימות. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה, עבדתי כל העונה בשביל הרגע הזה. כשאתה פחות משחק אתה יכול לקחת את זה לכיוון שלילי או חיובי, אבל בכל אימון אני נמצא פה עם שחקנים מדהימים ורציתי ללמוד מהם כמה שיותר - גולסה, פרץ, קניקובסקי, וזה מה שעשיתי. שמח שהצלחתי. זו זכות אדירה לשחק עם ערן זהבי, כשהוא עם הכדור אני יודע שהוא ימצא אותי אם אעשה תנועות לעומק".

על הפנדל שכבש: "לא החלטנו על זה. לפני שבועיים, אחרי גביע הטוטו, רובי אמר שרצה להכניס אותי לפנדלים וזה לא יצא. אני מרגיש טוב מאוד לבעוט פנדלים, ככה גם היה שנה שעברה בקפריסין".

הקשר הוסיף ואמר: "הפגרה הקטנה שהיתה לנו עשתה טוב לכולם, יש אווירה חדשה. הקהל דחף אותנו בצורה מדהימה, הרים את האצטדיון אחרי תקופה שפחות הלך. חייבים להמשיך במומנטום הזה, ואני מקווה שזה מה שנעשה בבאר שבע".

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

במחזור הבא, ביום שבת הקרוב,תארח מכבי תל אביב את הפועל באר שבע לקרב צמרת מרתק. נתניה תנסה להתאושש בטדי, מול בית"ר ירושלים, בבכורה של ברק יצחקי על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully