וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חולם עליך": אשתו של דני אלבס חשפה את המכתב האינטימי ששלח לה מהכלא

ג'ואנה סאנז פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה מכתב אישי - ומיד מחקה. בספרד בכל זאת פרסמו את הדברים: "אני אוהב אותך ומרגיש אותך מדי יום"

משפטו של כדורגלן העבר הברזילאי דני אלבס, ברצלונה/רויטרס

אשתו של דני אלבס ג'ואנה סאנז פרסמה היום (שני) בחשבון האינסטגרם שלה מכתב שבעלה, העומד למשפט על פרשת האונס המתוקשרת, שלח לה מבית הכלא. הדוגמנית אמנם מיהרה למחוק את המכתב, ולאחר מכן טענה כי "בטעות פרסמתי משהו שהיה מיועד אך ורק לחברי הקרובים ביותר", אולם בכלי התקשורת בספרד מיהרו לפרסמו באופן פומבי.

"בתוך כל הבעיות שלי, למדתי שאני לא יכול להקדיש זמן למה שהיה, אלא להקדיש את זמני למה שיש", כתב אלבס, "ומה שיש הוא זה שאת כל מה שחלמתי עליו. מה שחלמתי עליו ומה שאני ממשיך לחלום עליו. כל מה שאני רוצה זה להיות איתך. אין יום, אין רגע, אין תכנית שאת לא חלק ממנה. אני מתפלל שהיום יהיה היום בו אראה אותך כשאני מתעורר. נוסטלגיה היא עבור אנשים שאין להם סיבה לחלום. אני אוהב אותך ומרגיש אותך מדי יום".

דני אלבס ואשתו, ג'ואנה סאנז, ב-2018. Julian Finney, GettyImages
עדיין עומדת לצד בן זוגה. סאנז עם דני אלבס/GettyImages, Julian Finney

סאנז ספגה ביקורת חריפה ברשתות החברתיות על כך שעמדה לצדו של בעלה במשפט, על אף ההאשמות החריפות נגדו, השקרים שלו והבגידה הפומבית בה. היא אמרה שהיא נפרדת ממנו, אבל בכל זאת התייצבה לצד אמו במשפט, ולמעשה הגנה עליו, כשהיא מביעה בו תמיכה פומבית.

הדוגמנית הודיעה על כוונתה להתגרש מכוכב העבר לאחר התפוצצות הפרשה. בנובמבר שעבר סיפרה על הרגע בו גילתה על הנעשה במועדון הלילה בברצלונה, ואמרה: "נודע לי דרך התקשורת ודרך אנשים שכתבו לי. לקח הרבה זמן עד שדיברנו, זה היה כמו דלי מים קפואים. בפעם הראשונה שהוא התקשר אליי, לא ידעתי במה הוא דובר אמת ובמה הוא משקר. התקשורת ממציאה ומוציאה דברים מהקשר, אז דרשתי לדעת ממנו אם הייתה בגידה. בתקופה כל כך קשה בחיים שלי, הרגשתי שהוא אכזב אותי ועולמי חרב עלי. עד אז, הנישואים שלי היו נפלאים. לא רבנו, לא התווכחנו. אני לא יודעת איפה הייתה הבעיה. הייתי בהלם, איפה טעיתי או מה השתבש? לא האמנתי שהוא הפר את האמון שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully