וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבוריט: "נותן הכל למכבי. המאמן קובע אם אני צריך לפתוח"

19.2.2024 / 10:30

הדעיכה ביכולת ("עברנו תקופה קשה ונפגענו"), החופשה ("היינו צריכים להיות עם המשפחות, החזרנו אנרגיות"), המצטרפים החדשים ("העירו את כולם") והאלמנט הכי בעייתי. אחרי המעידה של חיפה, סבוריט ומכבי ת"א מקווים לחזור לעצמם מול נתניה: "המטרה - אליפות" (20:00, ספורט1)

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב קיבלה הזדמנות לאזן את מספר הנקודות שלה לאלו של מכבי חיפה. אתמול עוד דיברו בקרית שלום על האפשרות שמכבי תל אביב תגיע הערב (שני) לנתניה במצב מלחיץ, כשמכבי חיפה כבר בפער של 5 נקודות ממנה, אבל רוני לוי ושחקני הפועל חיפה עשו את העבודה בדרבי החיפאי אמש ועצרו את מכבי חיפה עם תיקו, שמיטיב גם עם מכבי תל אביב, שתוכל להשתוות לירוקים (20:00, ספורט1).

מכבי תל אביב מצידה תצטרך הערב לנצח בחוץ, אבל קודם לא לספוג ראשונה, כפי שקרה לה לא מעט העונה. לאנריק סבוריט תהיה אפשרות לתקן קצת את הרושם. באחרונה הוא וחבריו לא מוצאים את הכיוון הנכון, וכשמדובר במי שעד לא מזמן קיוו רבים שיקבל אזרחות כדי להיות חלק מהנבחרת, הציפיות היו גבוהות.

שחקן מכבי תל אביב אנריק סבוריט. אריאל שלום
מצפים ממנו ליותר. סבוריט/אריאל שלום

- אנריק, ממצב בו רבים בישראל חיכו לאזרחות שלך כדי שתשחק בנבחרת, נדחקת למקום בו זה כבר פחות חשוב. איך הגעת לזה?

"אני לא יודע מה קורה עם האזרחות. אלה דברים שצריך לברר עם המועדון. בנוגע אליי, אני משתדל לתת את הכי טוב שלי בכל משחק והמאמן הוא זה שצריך לשפוט אותי ולהחליט האם אני צריך לפתוח בהרכב. אני אתן הכל והמאמן יקבע".

- ראינו את סרטון האיחוד עם הבן שלך באינסטגרם. עד כמה היית צריך את החופשה שקיבלתם בשבוע שעבר?

"אני הייתי צריך וגם שחקנים אחרים רצו להיות עם המשפחות שלהם. החזרנו לעצמנו אנרגיות ועכשיו אנחנו צריכים לחזור לנצח ולקחת נקודות למען המטרה שלנו לקחת את האליפות".

- דיברנו איתך לא מעט העונה אחרי תקופות טובות והנה עכשיו אתה בא לדבר אחרי שאיבדתם יתרון של 10 נקודות. איך עשיתם את זה לעצמכם?

"בכל העולם קבוצות נקלעות לתקופות קשות במהלך עונה. עברנו את זה ונפגענו. עכשיו אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו כוחות ולשוב להיות טובים".

- נפצעת בקרסול בפעם האחרונה במגרש בנתניה והנה אתה חוזר לשם שוב.

"אני מקווה שהדשא יהיה יותר טוב הפעם. אני מרגיש שהקרסול שלי הבריא. הצוות הרפואי עשה איתי עבודה מצויינת ואני מרגיש בריא לגמרי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"בכל העולם קבוצות נקלעות לתקופות קשות במהלך עונה. עברנו את זה ונפגענו. עכשיו אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו כוחות ולשוב להיות טובים"/ברני ארדוב

- פגשתם את מכבי נתניה בסיבוב הקודם ולמרות שניצחתם, זה היה אחד המשחקים הכי קשים שלכם וזה עוד היה בתקופה בה הייתם טובים ולקחתם את מרבית הנקודות.

"תמיד קשה לנו מול מכבי נתניה. גם כשהם מחליפים מאמן, הם נשארים חזקים. מחכה לנו משחק קשה".

- הצטרפו אליכם כמה שחקנים חדשים בחלון. אהבת את השינויים?

"אני מאוד אוהב שחקנים חדשים. זה נותן אנרגיות ומעיר את כולם. זה מוסיף לתחרות".

- אתם לא מצליחים להתקדם במצבים נייחים ובקרנות. אתם סופגים ולא כובשים מנגד.

"אני מסכים שאנחנו צריכים להמשיך ולעבוד קשה על הנושא הזה. אני מאוד רוצה שנשתפר באלמנט הזה של המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully