וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה שרק מילסון בטוח בהרכב": ההתלבטויות של רובי קין לפני נתניה

18.2.2024 / 15:30

שחקן הכנף הוא הבאנקר היחיד לקראת יום שני (20:00, ספורט1). מאמן מכבי תל אביב שוקל מהפיכה, אולם בהתבסס על מקרי העבר, גם המשך עם השחקנים הקבועים שלו נלקח בחשבון. אדו אמור להתלבש לראשונה

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 18.2/ספורט1

רובי קין עשוי לבצע כמה שינויים משמעותיים בהרכב מכבי תל אביב לקראת המשחק מחר (שני, 20:00, ספורט1) מול מכבי נתניה. המאמן שקיבל את שחקניו בחזרה ביום חמישי כבר ערך שלושה אימונים אחרי החופשה בשבוע שעבר, והוא עדיין לא חשף בפני השחקנים את ההרכב שלו.

אחרי התיקו בשבת שעברה מול בני סכנין וההפסד למכבי חיפה קין שוקל הכל, כך טוענים בסביבתו, כולל מהפיכה של ממש בהרכב. יחד עם זאת, האירי כבר היה קרוב בחודש האחרון לשינויים גדולים אחרי כל איבוד הנקודות של הקבוצה והוא נמנע ממהפיכה של ממש, ולכן, למרות מאזן גרוע של 10 נקודות מתוך 24, הכל ייתכן כשזה מגיע לתפיסת העולם של קין - כולל האפשרות שימשיך עם השחקנים הקבועים שלו.

שחקן מכבי תל אביב מילסון. אריאל שלום
הבאנקר היחיד. מילסון/אריאל שלום

"נכון לעכשיו נראה שרק מילסון בטוח בהרכב", אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה. שחקן הכנף האנגולי שב להרכב מכבי תל אביב במשחק הקודם אחרי שנעדר בשל אליפות אפריקה ולמרות שהיה טוב במחצית הראשונה וייצר הרבה מהלכים התקפיים, גם הוא נמוג במחצית השנייה והיה כבר פחות טוב.

במרכז ההגנה צפוי המאמן להמשיך עם רז שלמה ואנריק סבוריט, אפילו שלאחרון היה חלק בשער שספגה הקבוצה מול סכנין. אופיר דוידזאדה שפתח כמגן שמאלי נאבק עם רוי רביבו על העמדה. חוליית הקישור של מכבי תל אביב נמצאת בירידה כבר כמה משחקים ומול סכנין עשה קין שינויים והעלה את עידו שחר וקיקו בונדוסו למחצית השנייה ולדברי המאמן, הם נתנו לו סיבות למחשבה עליהם.

לקין גם התלבטות אם לתת קרדיט בהרכב ליונס מלדה שעלה כמחליף והשווה, להמשיך עם דור תורג'מן או לפתוח דווקא עם אושר דוידה בכנף השמאלית. הנרי אדו אמור להתלבש לראשונה ולהיות בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב עידו שחר, נכנס במקום דור פרץ. אריאל שלום
נתן סיבה למחשב. שחר מחליף את פרץ/אריאל שלום

טריוויה

* 152 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה: מכבי תל אביב מובילה 37:75 בניצחונות ועוד 40 לא הוכרעו.

* גם בעונה הקודמת אירחה מכבי נתניה את מכבי תל אביב במחזור ה-22, ואז היא ניצחה 1:2 משערים של פטריק טוומאסי ולירן רוטמן. ערן זהבי רק צימק.

* גיא צרפתי התחיל את הקדנציה במכבי נתניה עם ארבעה ניצחונות רצופים וכעת סופר ארבעה הפסדים רצופים על האפס. בעונה שעברה היה לנתניה רצף של חמישה הפסדים, בהם 2:0 בבלומפילד מול מכבי תל אביב.

* מכבי תל אביב ניצחה רק פעמיים בשמונת המחזורים האחרונים, כאשר בשישה מהם נקלעה לפיגור כבר ב-20 הדקות הראשונות.

* ערן זהבי מצא את הרשת רק באחד מ-13 משחקיו האחרונים בכל המסגרות (הצמד בדרבי). לפני כן כבש בשבעה מחזורי ליגה רצופים, כולל ב-1:2 הביתי על מכבי נתניה, מולה מצא את הרשת בכל ששת המפגשים האחרונים במהלך הליגה הסדירה.

תוצאות משחקי השבת:

הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה 0:0
הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 1:1
הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1
הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה 2:0
בני סכנין - בית"ר ירושלים 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully