וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הפגרה: השיחה של קטש "ניצחה את המשחק"

עודכן לאחרונה: 19.2.2024 / 19:41

במכבי תל אביב היו בדרך להפסד בית לגליל עליון, אבל שיחה של המאמן במחצית שינתה את התמונה, ג'וש ניבו: "מצאנו את האנרגיה כקבוצה ואני גאה בנו". בלאט עשוי להיעדר גם אחרי פגרת הנבחרת

מחוץ לקווים, 18.2/עריכה: זיו שטיינר

מכבי תל אביב יצאה אמש (ראשון) לפגרת הנבחרות ברגל ימין עם ניצחון ביתי 81:89 על הפועל גליל עליון בהיכל מנורה. החבורה של עודד קטש רשמה את ניצחון הליגה השביעי שלה ברציפות, ואם תגבור על מכבי רמת גן בחוץ, במשחק שייערך לאחר הפגרה, ביום שלישי הבא, תעלה לראשונה העונה למקום הראשון בטבלת הליגה.

המשחק אמש היה רחוק מלהיות מושלם עבור הצהובים. מכבי אפשרה ליריבה מתחתית הטבלה לקלוע בחופשיות בצבע ולשלוש, איבדה הרבה כדורים והייתה בפיגור 15 במהלך המחצית הראשונה ואחרי 20 דקות פיגרה ב-10 נקודות הפרש. במחצית ערך המאמן עודד קטש שיחה עם השחקנים, אותה הגדירו במועדון כזאת ש"ניצחה את המשחק", ומכבי ניצחה את המחצית השנייה ב-18 הפרש, כשהיא מאפשרת לגליל לקלוע רק 36 נקודות.

לורנזו בראון היה הסיפור המרכזי של המשחק. אחרי מחצית ראשונה נוראית סיים הרכז עם 24 נקודות, כולן במחצית השנייה, ו-8 אסיסטים, כשהוא לא מראה שום זכה לפציעה שלו. ג'וש ניבו הוסיף 17 נקודות ו-10 ריבאונדים, ו-וויד בולדווין הוסיף 18 נקודות ו-8 אסיסטים גם כן.

האזינו לאור שקדי על רצף המשחקים הצפוף של מכבי תל אביב

לורנזו בראון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
נראה שהפציעה כבר מאחוריו. לורנזו בראון/דני מרון

"יש לנו קבוצה מאוד מוכשרת, מצאנו את הדרך להופיע ולסיים שבוע ארוך של ארבעה משחקים בשבעה ימים. היה לנו קשה מאוד למצוא אנרגיות, אבל מצאנו אותה כקבוצה ואני גאה בנו. אני שמח מאוד שיש לנו זמן קצת לנוח, לטפל בגוף שלנו ולהיות מוכנים לדחיפה אחרונה לסיום העונה", אמר ג'וש ניבו בסיום המשחק, "לא היינו מופתעים מהיריבה. זה היה שילוב של האנרגיות שלנו והם קלעו כל זריקה ושיחקו כדורסל נהדר. לא באנו במנטליות הנכונה לשחק את המשחק. נשארנו כקבוצה והרמנו את הרמה".

ארבעה שחקנים של מכבי ישחקו בשבוע הנבחרות - רומן סורקין ורפי מנקו עם נבחרת ישראל, ג'ו תומאסון עם נבחרת גיאורגיה וחסיאל ריברו בנבחרת קובה. תמיר בלאט, שסבל מכאבים בגבו וערך בדיקת MRI אחרי הניצחון בירושלים, שוחרר מהנסיעה עם נבחרת ישראל, ובמכבי התקשו להעריך אתמול האם יהיה כשיר למשחקים אחרי החזרה מפגרת הנבחרת.

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שויירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully