וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב חזרה מפיגור 15 לניצחון על הפועל גליל עליון

הצהובים השלימו ניצחון רביעי תוך שבוע ושביעי ברציפות בליגה. בראון קלע 24 והוביל מהפך בדרך ל-81:89 אחרי מחצית ראשונה רעה. ניצחון חוץ ראשון העונה לאילת, שהפתיעה בהרצליה ונותרה מושלמת תחת גולמאץ

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

ליגת העל בכדורסל יוצאת בסיום הערב (ראשון) לפגרת חלון הנבחרת אחרי שני משחקים נוספים. מכבי תל אביב נעלה רצף של ארבעה משחקים בשמונה ימים עם ניצחון 81:89 על הפועל גליל עליון, שסגר שבוע מושלם מבחינתה. לאחר מכן הפועל אילת הפתיעה בחוץ את בני הרצליה ויצאה לפגרה עם ניצחון ראשון העונה.

ווייד בולדווין מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
שוב שמרו על הבית. בולדווין/אודי ציטיאט

מכבי תל אביב - הפועל גליל עליון 81:89

בשורה התחתונה, עודד קטש יכול להיות מרוצה מהשבוע האחרון, אחרי שמכבי תל אביב שלו גברה על הפועל תל אביב, מכבי עירוני רמת גן, הפועל ירושלים והערב על הפועל גליל עליון בדרך לרצף של שבעה ניצחונות בליגה. עם זאת, קשה להאמין שהמאמן הצהוב יהיה מרוצה מאיך שהקבוצה שלו נראתה היום ביד אליהו, ובעיקר במחצית הראשונה. גליל עליון הדהימה והובילה כבר ב-15 נקודות, אך לשמחתם של הצהובים לורנזו בראון התעשת אחרי תקופה קשה ובמו ידיו הוביל למהפך עם יכולת משופרת במחצית השנייה.

הקבוצה של ברק פלג הגיעה ליד אליהו עם סגל שכולל שלושה זרים בלבד, אך הביטה לאלופה בלבן של העיניים. האדומים רשמו ריצת 0:11 בפתיחה וכבר הובילו ב-14 ברבע הראשון, וזו הייתה רק ההתחלה. הצהובים כבר מחקו כמעט את כל הפער, ואז כאמור הגיעה ריצת 0:13 אדומה ויתרון 25:40 בלתי נתפס לקבוצה מתחתית הטבלה.

לורנזו בראון, שהיה רחוק מהלרשים לאחרונה גם בניצחונות, התעורר בדיוק בדיוק בזמן הנכון מבחינת המארחת. שמונה נקודות רצופות שלו התניעו את הקאמבק של הצהובים, שכבר ברבע השלישי הספיקו למחוק את הפיגור הדו ספרתי שעימו ירדו להפסקה. העומק והניסיון של מכבי תל אביב עשה את ההבדל בדקות הסיום, והאורחת תחזור צפונה עם תחושת פספוס. בראון הוביל עם 24 נקודות לצד 18 של ווייד בולדווין ודאבל דאבל של ג'וש ניבו, שקלע 17 נקודות וליקט 10 ריבאונדים. מנגד הצטיין עומאר סילבריו עם 27 נקודות.

קלעו למכבי תל אביב: לורנזו בראון 24 (8 אסיסטים), ווייד בולדווין 18 (8 אסיסטים), ג'וש ניבו 17 (10 ריבאונדים), רומן סורקין 14, אנטוניוס קליבלנד 11, רפי מנקו 3, ג'יימס ווב 2. שותפו ולא קלעו: ג'ון דיברתולומיאו, ג'ייק כהן.

קלעו להפועל גליל עליון: עומאר סילבריו 27, לוטן אמסלם 15 (7 ריבאונדים), ליאור קררה 12, רועי הובר 8 (7 אסיסטים), אלפונסו אנדרסון וג'יימס פלדיין 7 כ"א, דניאל רוזנבאום 3, מירון רוינה 2. שותף ולא קלע: יהל פלג.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג. ברני ארדוב
גליל עליון הייתה קרובה. ברק פלג/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1: הצופים ביד אליהו חיכו כמעט שתי דקות עד שראו נקודות ראשונות. אנטוניוס קליבלנד, שנפגע קודם לכן בפניו, השלים מהלך של שלוש נקודות עם סל ועבירה. לאחר מכן יצאה גליל עליון לריצת 0:11 מפתיעה, עודד קטש הזעיק פסק זמן אחרי שלשה של רועי הובר. לוטן אמסלם ודניאל רוזנבאום קלעו גם הם מחוץ לקשת, גליל עליון עם ריצת 7:23 מדהימה ויתרון 14. רומן סורקין התחיל לפעול מתחת לסלים ועם ריצת 0:10 צהובה הפער ירד ל-23:17 בתום הרבע.

רבע 2: ווייד בולדווין הגדיל את הריצה ל-0:12, אך שם היא נעצרה. הובר וליאור קררה שמרו על היתרון בצד האדום, ג'יימס פלדיין צלף שלשה אדירה מרחוק והגדיל ל-25:34. ריצת 0:11 נוספת של הגליל קירבה אותה להפרש השיא - 25:38. מכבי תל אביב התאוששה במעט, אך קררה קבע 35:45 לגליל עליון במחצית.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון. Dragan Tesic and Djordje Kostic, אתר רשמי
הוביל למהפך. בראון/אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic

רבע 3: אחרי מחצית ראשונה אנמית שלו, לורנזו בראון התעורר והוביל את המהפך עם שמונה נקודות. קליבלנד כבר קבע הפרש של חמש נקודות אך עומאר סילבריו השווה, ג'יימס ווב שבר שוויון עם הנקודות הראשונות שלו ואחרי שלושה רבעים זה 59:61 למכבי תל אביב.

רבע 4: שלשה של הובר העבירה את היתרון לצפוניים בפתיחת הרבע, קליבלנד הגיב מאותו הטווח. בראון קלע חמש נקודות רצופות, אך אמסלם לא נתן לצהובים לברוח וסילבריו הפך ל-74:75. מכבי תל אביב הגבירה לחץ והידקה את ההגנה, וזה השתלם לה עם שמונה נקודות רצופות. בראון סגר סיפור, 81:89 למכבי תל אביב בסיום.

סנדי כהן, שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הרצליה הופתעה. סנדי כהן/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל אילת 96:93

דווקא אחרי שבעה ניצחונות משמונה משחקים, בני הרצליה הופתעה לפני הפגרה ונועלת הטבלה רשמה מולה ניצחון חוץ ראשון העונה. האילתים רשמו רבע שני נהדר של 14:28 ובמחצית השנייה היתרון הגיע בשיאו ל-21 נקודות, אך המארחת הקטינה בהדרגה את הפער. שלוש דקות וחצי לסוף הפער עוד עמד על 15 נקודות, אך רצף שלשות הקטין ל-95:93. סקאר אנום דייק רק פעם אחת מהעונשין, מרכוס קאר החטיא שלשה שהייתה גוררת את המשחק להארכה.

אלייז'ה סטיוארט הצטיין עם 30 נקודות ו-12 מתוכן ברבע הרביעי, איתן בורג המשיך במגמת השיפור האישית עם 22 אצל המפסידה. המאמן החדש יוריצה גולמאץ עם מאזן 0:2 באילת, דן שמיר איבד את המקום השלישי למכבי עירוני רמת גן ויצא לפגרה מהמקום הרביעי.

קלעו לבני הרצליה: איתן בורג 22 , מרכוס קאר 19, פרדי בורדיון 17, ווילי וורקמן ורג'י לינץ' 10 כ"א, טיילר סטון 7, סנדי כהן 6, אדוניס תומאס 2. שותפו ולא קלעו: אדריאן בנקס ואביתר מור יוסף.

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה סטיוארט 30, ג'וואן ג'ונסון 23, דיישון בוקר 22, סקאר אנום 13, אור אשכנזי וארטיום זאבלין 3 כ"א, קורן ז'ורנו 2. שותפו ולא קלעו: עמית זיס ויהונתן לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully