וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין: "היינו זקוקים למנוחה, עכשיו צריך לחזור לסטנדרטים שלנו"

18.2.2024 / 17:30

מאמן מכבי תל אביב דיבר לפני המפגש עם מכבי נתניה (ב', 20:00, ספורט1) על ההחלטה להעניק מספר ימי חופשה: "האווירה מדהימה מאז שחזרנו". וגם: בעיית המצבים הנייחים ("זה קורה המון גם באנגליה, עלינו להיות חכמים"), שינויים אפשריים בהרכב ושילוב אדו

תקציר: מכבי תל אביב - בני סכנין 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב לא ניצחה בשני משחקי הליגה האחרונים ועד סוף הערב (ראשון) תוכל להיות במרחק חמש נקודות ממכבי חיפה, אם האלופה תנצח בדרבי את הפועל חיפה. עוד קודם לכן, המאמן רובי קין ערך את מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ נגד מכבי נתניה (שני, 20:00, ספורט1) והתייחס לביקורות ולאפשרות שיבצע מספר שינויים משמעותיים בהרכב.

תחילה דיבר האירי על ימי החופשה שנתן לשחקניו השבוע במקום להעניש אותם אחרי התוצאות האחרונות, אותם חלקם ניצלו לטיסות לחו"ל: "שיחקנו המון שחקנים, היו פציעות וזה היה חשוב בשבילם והגיע להם, הם היו זקוקים לזה. יש הרבה אנרגיה והאווירה מאז שחזרנו לאימונים הייתה מדהימה".

לקראת המפגש עם מכבי נתניה: "זו קבוצה טובה מאוד, אבל כל המשחקים קשים ובכולם נצטרך להיאבק. עם השחקנים שלנו ובדרך שאנחנו משחקים בה, גם אנחנו יכולים להעניש קבוצות".

רובי קין מאמן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
קין על החופשה השבוע: "אווירה מדהימה מאז שחזרנו לאימונים"/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על שינויים שיבצע בהרכב אחרי שצבר 10 נקודות מתוך 24 האפשריות האחרונות: "תמיד יש שינויים, ברוב המשחקים אנחנו משנים וזה דבר רגיל. כמאמן אתה חייב לרענן את הדברים לפעמים וזה משהו שעשינו. כמובן שלא אגיד איך תיראה הקבוצה מחר, אבל אנחנו תמיד מרעננים דברים".

על הנרי אדו שלא היה בסגל נגד סכנין: "הוא ילד נפלא שכל השבוע עבדנו איתו. הוא מאוד רוצה ללמוד וכל הזמן שואל, זה דבר שאני אוהב. הוא מאוד טוב וגם ילד נהדר, בחור צעיר שצריך סבלנות".

הקושי של הקבוצה במצבים נייחים: "המון שערים מובקעים ממצבים נייחים - באנגליה, בגרמניה וגם כאן. זה קורה כל הזמן. בהגנה צריך נחישות, אחרת לא תשיג את הכדור. תראו את דיוגו ז'וטה מליברפול, הוא לא גבוה אבל ראיתם לאיזה גובה הוא עולה? זה כי הוא מאוד רוצה לנצח. אנחנו מתאמנים על זה, אתמול היה לנו אימון טוב מאוד בו תרגלנו מצבים נייחים והשחקנים עובדים מעולה. עליהם גם להיות חכמים ויצירתיים, לא תמיד לעשות את המובן מאליו. אנחנו מספקים להם מידע, אבל אם הם מזהים משהו על הדשא הם יכולים להיות יצירתיים ולעשות דברים כדי לנצח. אנחנו עובדים קשה כדי להשתפר בכל האלמנטים".

המאמן החמיא למלדה שהצטרף בחלון האחרון וכבש מול סכנין: "לכולם יש הזדמנות להראות את עצמם באימונים וגם במשחקים. הוא בחור מצוין שרוצה ללמוד ולהצליח. הוא הבקיע שזה מצוין והוא שחקן שיכול לשחק בשלוש עמדות בהתקפה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב הנרי אדו. אריאל שלום
"רוצה ללמוד". קין על אדו, שצפוי להיכלל בסגל/אריאל שלום

על פציעות ייני ולוקאסן: "הוא לא צריך לעבור ניתוח ואין לי הערכה לומר מתי הוא יחזור, הוא כבר עורך אימוני ריצה. הוא מנהיג אמיתי, מקצוען שמאוד משפיע על חדר ההלבשה. אני בעצמי הייתי קפטן וכשדברים לא הולכים לקבוצה, זה הזמן של המנהיגים והשחקנים המובילים לנהל את הדברים בחדר ההלבשה. בטוטנהאם, בגלאקסי, בכל הקבוצות שהייתי ניהלנו את חדר ההלבשה כדי שהדברים לא יגיעו לצוות האימון. זה מה שמייחד מנהיגים ושרן הוא כזה. דריק עדיין בחוץ, אבל זה לא משהו רציני".

עוד אמר קין לסיום על החופשה השבוע: "חלקם היו בחופשה, אחרים הגיעו והתאמנו. אתם מכירים את השחקנים, גם בחופשה הם עובדים. יש כאלה כמו ערן (זהבי, י.ט) שלא משנה איפה הם היו, הם יצאו לרוץ או הלכו למכון כושר. לפעמים צריכים מנוחה גם מבחינה מנטלית, כמה ימים להיות במרחק כדי להתרענן, לחזור ועכשיו צריך להראות את הסטנדרטים שלנו ולחזור למקומות שבהם אנחנו יודעים שאנחנו יכולים להיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully