וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מאוכזבת: "צריך להסתכל במראה ולהבין מה לא עובד"

18.2.2024 / 7:15

האדומים רשמו הפסד שני בשלושה משחקים, הפעם להפועל חולון לפני היציאה לפגרת הנבחרת, כשהמקום הראשון קרוב לעבור למכבי תל אביב: "לא באנו בגישה הנכונה למשחק". המשחק הבא נגד הסגולים עשוי להידחות

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

הפועל תל אביב יצאה אמש (שבת) לפגרת הנבחרת ברגל שמאל עם הפסד שני בשלושה משחקים כשנוצחה על ידי הפועל חולון החסרה 98:90. החבורה של דני פרנקו אמנם תישאר במקום הראשון גם אם מכבי תל אביב תנצח הערב את הפועל גליל עליון, אך יודעת כי היא מחזיקה במקום זה רק כי שיחקה יותר משחקים מהצהובים שיוכלו לטפס אל ראשות הטבלה אם לא ישמטו משחק עד לסוף העונה הסדירה.

הפועל הופיעה למשחק ללא עידן זלמנסון, אך עם ג'ייקובן בראון שהתלבש במפתיע, ולמרות שהחזיקה ביתרון לאורך דקות משמעותיות של ההתמודדות, לא הצליחה לייצר בריחה. אחרי קאמבק ומהפך של חולון ברבע השלישי, האדומים איבדו את הראש ברבע האחרון והפסידו. תומר גינת הוביל את קלעי הקבוצה עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים כשבראון מוסיף 14.

"במחצית השנייה לא הופענו, קיבלנו יותר מדי סלים קלים וזה הפך את המשחק. נתאושש מזה ונרים את עצמנו, כי אנחנו לא אוהבים להפסיד", סיכם גיל בני ודיבר על הגישה של הקבוצה למשחק: "אני לא חושב שבאנו רדומים, אבל לא באנו בגישה הנכונה למשחק, אי אפשר להסתיר את זה. אנחנו רק רוצים לקום מזה".

שחקן הפועל תל אביב גיל בני. אודי ציטיאט
גם גיל בני מודה: הייתה בעיה בגישה/אודי ציטיאט

בסביבת הקבוצה לא אהבו את ההפסד אמש, שסיכם שבוע רע של האדומים שהחל עם הפסד למכבי תל אביב בדרבי. "אמנם אנחנו במאזן של שני ניצחונות ושני הפסדים מול הקבוצות האחרות שמשחקות באירופה, אבל גם את הדרבי בבית וגם את ירושלים בבית ניצחנו למרות שלא היינו עדיפים", סיפר אחד המקורבים למערכת, "צריכים להסתכל במראה אחרי משחק כזה ולראות מה לא עובד".

חמישה משחקני הקבוצה ישחקו בחלון הנבחרות הקרוב - תומר גינת ובר טימור בנבחרת ישראל, קייל אלכסנדר בקנדה, ג'יילן הורד בצרפת ובראיין אנגולה בקולומביה. בקבוצה מקווים ומאמינים כי מנהלת הליגה תשנה את התאריך הנקוב למשחק נגד הפועל חולון מה-28 בפברואר, שכן חלק מהשחקנים לא ישובו עד אז ממשחקי הנבחרות שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully