וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא קריירה לשחר עמיר, הפועל חולון ניצחה את הפועל תל אביב

בוגר האקדמיה של האדומים קלע 16 נקודות והוביל ל-90:98 על המוליכה. הרווי וברנס הצטיינו, הפועל תל אביב עם הפסד שלישי העונה. מכבי רמת גן הביסה את נס ציונה

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

הפועל חולון השיגה הערב (שבת) ניצחון יוקרתי על הפועל תל אביב בליגת העל. הצהובים-סגולים סובלים ממכת פציעות ועלו לפרקט עם מאזן 5:6 לעומת ה-2:11 של האדומים, אבל נהנו ממשחק איכותי של קווין הרווי ודיאנדרה ברנס - ומערב גדול ומפתיע של שחר עמיר. הגארד בן ה-24, בוגר האקדמיה של הפועל תל אביב, קלע שיא קריירה של 16 נקודות, כולל שלשות חשובות ברגעי האמת.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל חולון עשתה את הפעולות הנכונות ברבע האחרון, שמרה על קור רוח וניצחה. הפועל תל אביב עדיין בפסגה, אבל עכשיו כבר יש לה אותה כמות הפסדים כמו מכבי תל אביב שתוכל להיצמד אליה.

לפני המשחק נרשמה תקרית מחוץ להיכל הטוטו בחולון בין אוהדי שתי הקבוצות, כאשר מספר אוהדים עוכבו לתשאול על ידי המשטרה. אחרי שחמישה אוהדים נעצרו, רובם אוהדי הפועל חולון, החליטו בארגון האוהדים של הקבוצה לקפל את ציוד העידוד. במשטרה נערכו בכוחות מתוגברים לאירוע, גם מחוץ לאולם וגם בתוכו, ומנסים למנוע עימותים נוספים.

קלעו להפועל חולון: קווין הרווי 21 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3 חטיפות, דיאנדרה ברנס 20, שחר עמיר 16 (4/5 ל-3), ניב משגב 12, יותם חנוכי 10, דרו קרופורד 7, האנס ואנוויין 6, נתנאל ארצי 6.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, ג'ייקובן בראון 14 נקודות ו-7 אסיסטים, קייל אלכסנדר 12, ג'יילן הורד 12 נקודות ו-8 ריבאונדים, בר טימור 9, גיל בני 9, קסבייר מנפורד 7 נקודות ו-7 אסיסטים, דז וולס 4.

שחקן הפועל חולון שחר עמיר. אודי ציטיאט
המשחק הגדול בקריירה. שחר עמיר/אודי ציטיאט
דרו קרופורד מול ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב מול הפועל חולון. אודי ציטיאט
קרופורד וחולון ניצחו את בראון והמוליכה/אודי ציטיאט

מהלך המשחק

רבע 1

הרבע הראשון היה צמוד ברובו, וחולון הצליחה להוליך ברובו בזכות 8 נקודות של קווין הרווי, אבל תומר גינת היה יעיל ואגרסיבי עבור האורחים, ומהלך של שלשה ועבירה של ג'ייקובן בראון הצליח לתת לאדומים יתרון 21:24 בסיום.

רבע 2

המשחק המשיך להיות צמוד גם ברבע השני, כששתי הקבוצות לא מצליחות לפתוח פער. דיאנדרה ברנס בלט בחולון, ניב משגב הכניס הרבה אנרגיות, ו-2:58 דקות לסיום הרבע חנוכי קבע 39:43 לחולון. אבל גינת, שהגיע ל-11 נקודות לפני ההפסקה, הפך ל-43:44 לזכות האדומים. בראון הוסיף שלשה, טימור ליי-אפ אחרי חטיפה, והאדומים עלו ל-44:49 עם ריצת 1:10 וירדו להפסקה ביתרון 46:51.

קוין הרווי, שחקן הפועל חולון. אודי ציטיאט
הרווי הוביל את הקלעים של חולון/אודי ציטיאט
אקסבייר מנפורד, שחקן הפועל תל אביב מול הפועל חולון. אודי ציטיאט
מנפורד הסתפק ב-7 נקודות/אודי ציטיאט

רבע 3

מנפורד בפתיחת הרבע קבע בליי-אפ יתרון שיא לאדומים, 48:56, אבל משגב והרווי השאירו את המארחת בתמונה, וחנוכי השלים מהפך וקבע 60:62 לחולון 3:59 דקות לסיום הרבע. אחרי נדנדת סלים ושינויי הולכה, שחר עמיר דהר את כל המגרש וקלע עם הבאזר, כדי להוריד את חולון בסיום הרבע ליתרון 70:72.

רבע 4

עמיר צלךף שלשה שהעלתה את חולון ל-72:79, אבל גינת ובראון עם שני מהלכי סל ועבירה צימקו ל-80:79. חולון שוב קלעה - והפועל תל אביב שוב התקרבה, כשג'יילן באון מוריד ל-83:84. בשלב הזה עמיר שוב קלע מחוץ לקשת וחולון טיפסה ל-83:87. הפועל תל אביב שלחה את היריבים לקו, והצהובים-סגולים סגרו סיפור משם. 90:98 בסיום.

שחקן הפועל תל אביב ג'יילן הורד. אודי ציטיאט
הורד בדרך לטבעת/אודי ציטיאט
מאמן העבר והפרשו שימי ריגר. אודי ציטיאט
נהנה ממשחק מהנה. ריגר/אודי ציטיאט

מכבי רמת גן - עירוני נס ציונה 82:104

החבורה של שמוליק ברנר איבדה מעט גובה במשחקים האחרונים עם שני הפסדים בשלושת המשחקים האחרונים, אבל היום השיגה ניצחון מרשים על יריבה שממשיכה לאבד גובה. תחילת המשחק הייתה צמודה, אבל ברבע השני רמת גן פתחה פער דו ספרתי. השחקנים של שמוליק ברנר לא הורידו רגל מהגז גם בהמשך, ניצחו בכל אחד מהרבעים ונעזרו בערב מזהיר מחוץ לקשת: 17 מ-31, כדי להשיג ניצחון נוח.

קלעו למכבי רמת גן: קנדל מקולום 24, כרם משעור 18, אייזיאה מיילס 15 (4/5 ל-3), ג'יי פי טוקוטו 10, אדם אריאל 10, ג'ורדן כהן 8, יהל מלמד 7, אלכס המילטון 5 נקודות ו-9 אסיסטים, בניה סרור 4, רועי בן כוכב 3.

קלעו לעירוני נס ציונה: ראלי אולקינס 19 נקודות ו-7 אסיסטים, אייזיאה ווייטהד 16, איתי שגב 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, צוף בן משה 10, ג'ורג' קינג 9, ג'רום מיינסי 8, יאיר קרביץ 3, תומר לוינסון 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully