וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונסקו נתנה פייט לקרי. לילארד ומקלאנג שוב מלכי השלשות וההטבעות

"קרב המינים" של האולסטאר סיפק את הסחורה כשקרי גבר בקושי על כוכבת ה-WNBA. מקלאנג הטביע מעל שאק וחגג זכייה שנייה ברצף

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

סוף שבוע האולסטאר באינדיאנפוליס נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם התחרויות האישיות המסורתיות, לצד תוספת מסקרנת שרבים ציפו וחיכו לה, עם מה שתויג כ"קרב המינים החדש": תחרות שלשות בין סטף קרי, הצלף הגדול של ה-NBA וכנראה הקלע הגדול בכל הזמנים, לבין סברינה יונסקו, כוכבת ה-WNBA שבעצמה נחשבת לקלעית יוצאת דופן.

הדו-קרב בין השניים עמד בציפיות, ומעבר לכך: יונסקו קיבלה את הצ'אנס לזרוק ראשונה והעמידה בפני קרי רף גבוה כשסיימה עם 26 נקודות - שווה ערך לניקוד הגבוה ביותר בתחרות השלשות ה"רגילה" שהתקיימה מאוחר יותר על הפרקט בהשתתפות מיטב הצלפים של ה-NBA.

קרי אמנם נענה לאתגר וצלף שוב ושוב בדרך ל-29 נקודות שסידרו מהפך, אבל הניצחון היה כל כולו של יונסקו הנהדרת ושל כדורסל הנשים, בארה"ב ובעולם.

"אם אתה מסוגל לקלוע, אתה פשוט מסוגל לקלוע. זה לא חשוב אם אתה אישה או גבר, מה שחשוב זה כמה גדול הלב שלך, וכמה את מוכנה להקריב כדי להגיע לרמה כזאת", אמר יונסקו הנרגשת, מעריצה גדולה של קרי, אחרי התחרות.

סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס, עם כוכבת ה-WNBA סברינה יונסקו אחרי תחרות השלשות ביניהם, אולסטאר 2024. Justin Casterline, GettyImages
ניצח בקושי. קרי עם יונסקו/GettyImages, Justin Casterline

תחרות ההטבעות

מאק מקלאנג, שחקן אוסקאולה מג'יק מהג'י-ליג, זכה בתחרות שנה שנייה ברציפות, והפך סופית ורשמית לאגדת אולסטאר. מקלאנג, גארד לבן עם מראה שלא מסגיר את האתלטיות האדירה שלו, מי שהחל את דרכו כסנסציית רשת בזכות סרטוני הטבעות שהעלה ליוטיוב בתיכונים, ניצח בגמר את ג'יילן בראון וקטף את התואר אחרי דאנק מרשים מעל שאקיל אוניל, שזכה לציון 50 מושלם.

מקלאנג עלה לסבב הגמר עם הציון הגבוה ביותר (97.4), בעוד ג'יילן בראון הגיע לשם באופן שנוי במחלוקת, אחרי שדאנק אדיר של ג'ייקוב טופין מהג'י-ליג ב-360 מעלות ובין רגליים, קיבל ציון של 47.2 מחמשת השופטים, למרות שהיה נראה מרשים יותר מההטבעה של כוכב בוסטון סלטיקס.

כך או כך, המנצח הגדול של הערב היה מקאלנג, שהפך לשחקן החמישי אי פעם שזוכה בתחרות ההטבעות שנתיים ברצף. הקודמים שעשו זאת היו מייקל ג'ורדן, ג'ייסון ריצ'רדסון, נייט רובינסון וזאק לאבין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מאק מקלאנג, שחקן אוסקאולה מג'יק, מטביע מעל שאקיל אוניל, אולסטאר 2024. Stacy Revere, GettyImages
מקלאנג מטביע מעל שאקיל אוניל/GettyImages, Stacy Revere
דמיאן לילארד, שחקן מילווקי באקס, אחרי הזכייה בתחרות השלשות של אולסטאר 2024. Stacy Revere, GettyImages
שוב הוא. לילארד/GettyImages, Stacy Revere

תחרות השלשות

כמו מקלאנג, גם לילארד קטף את התואר שנה שנייה ברציפות, ובסיום הכריז שבשנה הבאה בסן פרנסיסקו, עיר נעוריו שתארח את אולסטאר 2025, הוא יילך על ת'רי-פיט.

לילארד ניצח אחרי שקלע את הזריקה האחרונה והגיע ל-26 נקודות בסבב הגמר, אחת מעל טריי יאנג. כוכב מילווקי הופך לשחקן השמיני אי פעם שמנצח בתחרות פעמיים, ולראשון שעושה זאת שנתיים ברצף מאז ג'ייסון קאפונו.

בדרך לגמר, לילארד ויאנג ניצחו בשובר שוויון את קארל אנתוני טאונס וטייריס הליברטון שהגיעו ל-26 נקודות בדיוק. גם ג'יילן ברונסון, מאליק ביזלי, דונובן מיטשל ולאורי מרקאנן השתתפו בתחרות, אך נשרו בשלב הראשון.

* בתחרות הכישורים זכו שלושת שחקני אינדיאנה - טייריס הליברטון, מיילס טרנר ובנדיקט מת'ורין (MVP משחק הכוכבים העולים) - לשמחתו של הקהל הביתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully