וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו במפגש בין צ'אבי ללבנדובסקי, המאמן מודה: זה מה שהביא את המהפך לברצלונה

ברצלונה עומדת על 10 מ-12 מאז ההודעה של המאמן: "ידעתי שהודעת העזיבה שלי תעשה לקבוצה טוב, מרגיש טוב לפני נאפולי". הפנדל המכריע של לבנדובסקי צריך היה להיפסל?

צ'אבי מחבק את לבנדובסקי אחרי שער הניצחון שלו במדי ברצלונה/FCBarcelona

ברצלונה נזקקה למזל גדול כדי לגרד אמש (שבת) 1:2 דרמטי על סלטה ויגו. הקטלאנים כבר היו בדרך הבטוחה לתיקו שני ברציפות, ארבעה ימים לפני המשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות מול נאפולי, אלא שאז נשרק לזכותם פנדל גבולי למדי, עמוק בתוספת הזמן. ויסנטה גואיטה הדף את הבעיטה של רוברט לבנדובסקי, אך בדיקה לימדה כי הוא עמד מחוץ לשער, ברצלונה קיבלה פנדל והפעם הפולני כבש, השלים צמד והעניק שלוש נקודות יקרות.

לפי "אס", גם הפנדל השני לא היה חוקי - ראפיניה נראה נכנס לרחבה רגע לפני שלנדובסקי בעט, אולם שופט העבר איטוראלדה גונסאלס הסביר ל"אס": "ה-VAR יכול לבדוק רק אם השחקן שנכנס לרחבה הוא חלק אקטיבי מהמהלך. במקרים אחרים, אסור לו להתערב".

"שיחקנו היטב", אמר צ'אבי, "אבל בשליש השלישי לא היינו מספיק טובים. אני מרוצה כי זה מגרש קשה מול קבוצה קשוחה. אני מרגיש טוב לפני נאפולי, השגנו תוצאה טובה למצב הרוח שלנו. מאז שהודעתי על עזיבה אנחנו על 10 מ-12 נקודות, כבר אמרתי שזה יעשה טוב לקבוצה". על הצמד של הסקורר הפולני אמר: "הוא מחובר מאוד, הוא נמצא במצבים טובים יותר ובגלל זה גם כובש שערים".

מאמן ברצלונה צ'אבי. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
סוף סוף אפשר לחייך? צ'אבי/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

לבנדובסקי עצמו אמר: "אני מרוצה מאוד, זה היה משחק חשוב מאוד. עכשיו אפשר להתרכז בליגת האלופות. אני מרגיש טוב, גם מבחינה פיזית. מול נאפולי נהיה חייבים לשחק טוב יותר, לכל 90 הדקות, גם בהגנה וגם בהתקפה".

רונאלד אראוחו, שהוחלף עם פתיחת המחצית השנייה בשל פציעה, סובל מכאבי שריר אך אמור להיות כשיר למשחק מול נאפולי ביום רביעי. גם סרג'י רוברט ככל הנראה יעמוד לרשות צ'אבי, זאת בניגוד לפצועים הקבועים - פראן טורס, ז'ואאו פליקס, גאבי, באלדה ומרכוס אלונסו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully