וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי כבש פנדל בדקה ה-90+6, ברצלונה גירדה 1:2 על סלטה

האלופה נמנעה מתיקו שני ברציפות, הפולני החמיץ מהנקודה אך קיבל פנדל חוזר והשלים צמד אחרי שכבש בדקה ה-45. אספס איזן זמנית (47). 0:5 לאתלטיקו על לאס פלמאס

תקציר גביע המלך: אתלטיקו מדריד - אתלטיק בילבאו 1:0/ספורט1

המחזור ה-25 בליגה הספרדית יצא לדרך ביום שישי עם ה-1:1 של ויאריאל עם חטאפה, ונמשך היום (שבת) עם ה-0:5 של אתלטיקו מדריד על לאס פלמאס. לאחר מכן רשמה ברצלונה 1:2 דרמטי על סלטה ויגו.

שחקן אתלטיקו מדריד אנחל קוראה. Angel Martinez, GettyImages
כדור השלג נעצר. קוראה/GettyImages, Angel Martinez

אתלטיקו מדריד - לאס פלמאס 0:5

אחרי ההפסדים לאתלטיקו בילבאו וסביליה, המארחת התאוששה - ובגדול. הקולצ'ונרוס היו קטלניים מהרגיל בחלק הקדמי ולא הותירו ליריבה שום סיכוי. דייגו סימאונה הציב את מרכוס יורנטה בחוד לאור פציעתו של אלברו מוראטה ופגע בול - הספרדי כבש ראשון (15), וחמש דקות לאחר מכן השלים צמד מבישול של אנחל קוראה (20). המחצית השנייה היתה שייכת לקוראה, שקבע 0:3 בדקה ה-47 מבישול של קוקה, והשלים צמד מהנקודה הלבנה (62). את הדובדבן על הקצפת הניח ממפיס דפאי בדקה ה-87. סימאונה יכול לנשום לרווחה לפני המפגש המסקרן עם אינטר בשמינית גמר ליגת האלופות ביום שלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ברצלונה רוברט לבנדובסקי. MIGUEL RIOPA/AFP, GettyImages
איזו דרמה. לבנדובסקי/GettyImages, MIGUEL RIOPA/AFP

סלטה ויגו - ברצלונה 2:1

דרמת ענק, ובסיומה גירדה האלופה שלוש נקודות שצימקה עבורה את הפער מג'ירונה לשתי נקודות והגדילו מחדש את הפער מאתלטיקו מדריד הרביעית לשלוש נקודות - אך קל זה לא היה. הקטלאנים קיבלו פנדל מפוקפק משהו שש דקות בתוך תוספת הזמן, ובעוד רוברט לבנדובסקי החמיץ, השופט נעזר ב-VAR והצביע על בעיטה חוזרת, משום שוויסנטה גואיטה היה מעט מחוץ לשער. הפולני ניגש לבעיטה חוזרת - והפעם כבש, כדי להכריע.

לבנדובסקי גם היה זה שכבש ראשון, כשקיבל מסירה מלאמין ימאל, נכנס לרחבה ושחרר טיל לחיבורים (45), אלא שיאגו אספאס איזן (47) מול היריבה שהוא כל כך אוהב לכבוש מולה - כיבוש 11 ב-19 משחקי הליגה שלו מול הקטלאנים. זה יהיה מקום לא רע לציין שברצלונה היא ההגנה הגרועה בחמש הליגות הבכירות ב-2024 - ספגה לא פחות מ-24 שערים (פרוזינונה אחריה עם 22). ובכל זאת זה הסתיים בניצחון מתוק, ארבעה ימים לפני המפגש הראשון מבין שניים עם נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות.

seperator

משחקים נוספים:

ויאריאל - חטאפה 1:1
לוויאריאל: אלברטו מורנו (56), לחטאפה: נמניה מקסימוביץ' (24)

אוסאסונה - קאדיס 0:2
לאוסאסונה: אנטה בודימיר (63, 90+1)

ולנסיה - סביליה 0:0

משחקי ראשון בספרד:

ראיו וייקאנו - ריאל מדריד
גרנאדה - אלמריה
מאיורקה - ריאל סוסיאדד
ריאל בטיס - אלאבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully