וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שחקן יורוליג": הכוכבים נתקעו, תמיר בלאט שוב לקח את המושכות

17.2.2024 / 7:00

אחרי הניצחון של מכבי תל אביב על הפועל ירושלים, הרכז שחיפה על משחק פושר של בולדווין ובראון סחט מחמאות מבונזי קולסון: "הרוגע שלו תורם לנו המון. כולם אוהבים לשחק איתו". הצהרה לשאר הליגה? "כל עוד אנחנו שומרים, אנחנו הקבוצה הכי טובה"

תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 16.2/ספורט1

המומנטום של מכבי תל אביב נמשך אתמול (שישי) כשהצהובים ניצחו בחוץ את הפועל ירושלים 85:90 וביססו את מעמדם במקום השני בטבלת ליגת העל. החבורה של עודד קטש תשלים את משחקי הסיבוב הראשון שלה מחר (18:00) נגד הפועל גליל עליון בבית, ובכך תסיים מסע ארוך ועמוס של משחקים בתקופה האחרונה.

הניצחון של הצהובים אמש היה השלישי שלה בשישה ימים, אחרי שבתחילת השבוע גברה על הפועל תל אביב בדרבי והמשיכה עם ניצחון ביתי על מכבי רמת גן המפתיעה. אתמול, נגד ירושלים שנחשבת לקבוצת ההגנה הטובה בליגת העל, הצליחו הצהובים בריצת 3:20 מרשימה ברבע השלישי לברוח לאדומים ולגמור את המשחק.

"זה שבוע טוב בשבילנו, הוא עדיין לא נגמר כי יש לנו משחק ביום ראשון. זה משהו שאנחנו צריכים לבנות עליו, להמשיך להיות עקביים בשני צידי המגרש. השתפרנו והתפסקנו בשבוע האחרון, נרצה להמשיך ככה גם בהמשך העונה. אני עוד לא מרוצה, אנחנו רוצים להיות יותר טובים", אמר בונזי קולסון בסיום המשחק.

ג'וש ניבו, תמיר בלאט. דני מרון
תנו כבוד. תמיר בלאט/דני מרון

קולסון היה אחד משישה קלעים של מכבי בספרות כפולות עם 11 נקודות, כשמעל כולם בלט רומן סורקין עם 20 במשחק מצוין. הניצחון של הצהובים הגיע אמש דווקא ביום שווייד בולדווין מסיים ללא סל שדה ולורנזו בראון מוסיף 10 נקודות, אך לא מרשים. מי שלקח את המושכות בטח בכל מה שקשור לניהול המשחק, היה תמיר בלאט שסיים עם 11 נקודות ו-8 אסיסטים.

"אנחנו בוטחים בתמיר, הוא שחקן יורוליג. הוא שיחק באלבה ברלין והוא היה נהדר כל השנה בקליעה מבחוץ, הוא אחד הטובים מחוץ לקשת ביורוליג, הוא מוסר נהדר. אני אוהב לשחק איתו, גם ג'וש ושאר הגבוהים. הוא כל כך ממוקד בלהיות יותר טוב, ועם הרוגע שלו בהתקפה ובהגנה הוא תורם לנו. אנחנו צריכים שהוא ימשיך ככה", פרגן קולסון לבלאט.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
בונזי קולסון, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
החופשה באה בזמן. קולסון/דני מרון

במשחק מחר נגד גליל עליון צפויה מכבי לא להלביש את לורנזו בראון ולהתחיל עבורו מנוחה של שבועיים עד משחק היורוליג נגד אלבה ברלין, בתקווה שהכאבים בשריר בגבו ייעלמו עד אז. בקבוצה הודו כי פגרת הנבחרת, בה יטוסו רוב השחקנים לחופשה, הגיעה בדיוק בזמן הנכון. "ברור שזה טבעי שכולם מחכים לפגרה, זה טוב לפעמים. אנחנו אוהבים אחד את השני, אבל אנחנו אחד עם השני הרבה זמן, הרבה טיסות, מסעות. זה טוב מנטלית לקבוצה שלנו, אנחנו צריכים את זה", הודה קולסון.

הפורוורד נשאל האם הניצחונות השבוע היו הצהרה מול הקבוצות שטוענות לכתר ואמר: "אנחנו מתמקדים בעצמנו .יש הרבה דיבורים סביבנו, הפועל תל אביב משחקת נהדר ביורוקאפ, ירושלים כבר מצליחים שנתיים באירופה. אבל אנחנו יודעים מה אנחנו מייצגים כשאנחנו לובשים את הגופייה של מכבי, אנחנו משחקים בשביל הארגון הזה, ומנסים לשחק נהדר בכל מהלך של המשחק. כשאנחנו שומרים ככה, אנחנו הכי טובים בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully