וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטש החמיא אחרי השבוע המושלם: "הפועל ת"א וירושלים ברמת יורוליג"

16.2.2024 / 15:48

מאמן מכבי תל אביב, שגבר על שתי האדומות, סיכם את הניצחון בבירה: "הגבוהים מהווים יתרון שאנו מנסים לנצל בכל משחק. בלאט עשה לנו סדר. העונה הזו מטורפת, גם עונת הקורונה לא משתווה אליה"

המלך בן 70: מוטי ארואסטי מראיין את מיקי ברקוביץ'/אהרל'ה ויסברג, צילום: יותם רונן, עריכה: גלעד מן-מנהיים

מכבי תל אביב חוותה תקופה לא פשוטה ביורוליג והפסידה שלושה משחקים ברציפות, אך כל זה נראה כמו היסטוריה רחוקה. אחרי ניצחונות בדרבי ועל מכבי עירוני רמת גן, הצהובים השלימו היום (שישי) שבוע מושלם בליגה עם 85:90 בחוץ על הפועל ירושלים. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה בשוויון, האורחת דהרה לריצת 0:20 ברבע השלישי שסידר לה יתרון דו ספרתי מבטיח. המארחת צימקה לקראת הסיום, אך זה לא הספיק.

המאמן עודד קטש אמר בסיום: "בסך הכל זה היה משחק טוב בשבילנו, שיחקנו נגד קבוצה שהיכולות שלה ידועות, קבוצה טובה בטח בארנה. ברוב הדקות, אם נוציא את הדקות האחרונות, היינו שם באנרגיה, בהגנה, למרות שבחצי הראשון הם עשו סלים גדולים. במחצית דיברנו על זה שצריך להישאר סולידים ואגרסיביים. הצחלנו לשמור על הכדור ולא לאבד כמו בדקות האחרונות, היו 15 דקות הגנתיות מצוינות, ג'ון דיברתולומיאו ותמיר בלאט נתנו לנו הרבה מהספסל, תמיר עשה לנו סדר".

היתרון בצבע כשמשחקים עם שני גבוהים: "זה אחד מהיתרונות שלנו ואנו מנסים לנצל זאת כל משחק. לחסיאל ריברו לקח תקופה להיכנס לעניין הזה, לעתים זה גם יכול להיות צפוף, אבל עם הזמן עושים את זה יותר טוב. היו לנו 20 ריבאונדים יותר, ידענו להשתמש ביתרונות שלנו שזה הגודל. כשאנחנו לוקחים ריבאונדים זה מראה שאנחנו משחקים נכון התקפית.

על ווייד בולדווין: "היום הוא היה פחות רגוע. זה עניין של יחסי גומלין, לרגעים הוא מאוד מתוסכל. גם אם זה בצדק לפעמים זה פחות רלוונטי. הוא חכם, כשהוא הולך הביתה זה מפריע לו. מן הסתם הוא רוצה להתעסק בכדורסל ולא בכל שאר. לצערנו השנה יצא לנו לשחק עם אחד מלורנזו בראון או ווייד, כל אחד מהם נפצע והחסיר משחקים. ידענו לעשות את זה, זאת הסיבה שיש פה את תמיר ואת ג'ון, וגם את ג'ו תומאסון שהצטרף אלינו".

עודד קטש, מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מכבי תל אביב צלחה את השבוע העמוס. קטש/דני מרון

על העומס: "היה משהו מנטלי במשחק מול פרטיזן שיצר מומנטום, תחושה שפגעה בביטחון של הקבוצה ובאנרגיות. זה משהו שצריך להתאושש ממנו. מעבר לזה אנחנו שם כל הזמן. אין לנו יותר מדי אימונים בחודש האחרון, אנחנו משחקים כל יומיים-שלושה. יש עייפות גם בין משחקים, גם בין משחק למשחק. מקווים שפגרת הנבחרת תאושש אותנו. הפועל תל אביב והפועל ירושלים הן קבוצות ברמת יורוליג".

"להגיד שלא חששנו מלוח המשחקים הזה? חששנו ולא ידענו איך נצלח אותו. יש לנו עוד משחק אחד לפני ההפסקה, וגם משחקים מעבר לפינה אחרי פגרת הנבחרת. שמח שהצלחנו להוסיף עוד שחקן שיוכל לתת לנו עוד קצת אוויר וביטחון בעיקר. הכל מטורף מה-7 באוקטובר יצא לי לחוות עונת יורוליג עם קורונה, שום דבר לא משתווה לעונה הזאת".

על התרומה של הישראלים: "אני לא מסתכל על הקבוצה שלי על ישראלים או זרים, יותר על עמדות על המגרש. זה פחות משפיע עלינו כקבוצה אם הישראלים קולעים או לא. איבדנו קצת את הראש, באיזשהו שלב התחלנו לשחק את התוצאה, ניסיתי לעשות חילופים. כדי לא לאבד תוצאה כזאת אתה מתחיל להיות זהיר ופחות אגרסיבי. זה השאיר קצת טעם חמוץ, אבל די היינו בטוחים בניצחון שלנו".

לסיכום אמר המאמן: "הטקס לפני תחילת המשחק היה מרגש בצורה יוצאת דופן. כל הכבוד למי שארגן, להפועל ירושלים. התרגשתי כשנציג המשפחות השכולות יצא עם מסר מאחד, זה יותר חשוב מכדורסל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רומן סורקין, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
הצטיין בארנה. סורקין/דני מרון

רומן סורקין שהצטיין עם 20 נקודות הוסיף: "ניצחון טוב וחשוב, בשנה שעברה התקשינו מולם והיום עשינו עבודה טובה. בסוף קצת איבדנו את הראש, זה ניצחון חשוב והפנים קדימה".

על היכולת לצד ג'וש ניבו וריברו: "שמח שאני יכול לשחק עם עוד גבוה, בשנה שעברה הייתי ב-5 יותר.אני גבוה יחסית לעמדה 4, זה יכול להביא יתרון כלשהו. צריך לדעת לאן לזוז כמו שצריך, כולם עוזרים לי, שמח שזה עבד היום ואנסה להמשיך לעשות את זה כמו שצריך. לא משנה לי באיזה עמדה אשחק. אין לנו זמן להתאמן כמעט, לראות וידאו זה כמו אימון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully