וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפיטה עשוי לפתוח בירושלים, אשדוד צפויה להמשיך עם הרכב זהה

החבורה של זיו אריה מאמינה ביכולתה להגיע לפלייאוף העליון, גם דהן וחוזז צפויים לעלות ב-11. מנגד אלי לוי לא מתכנן לבצע שינויים מול הפועל ירושלים (שבת, 18:30): "אנחנו בתקופה טובה ועברנו שבוע במצב רוח חיובי"

מחזור 22הסתיים17/02/2024
הפועל ירושלים
  • נדיר (66)
1:1
  • (25, פנדל) הקשר
מ.ס. אשדוד
תקציר ניצחונה של מ.ס. אשדוד 0:2 על הפועל ירושלים/ספורט1

הפועל ירושלים

לאחר שני ניצחונות קלאץ' ומהפכים של הדקות האחרונות, בהפועל ירושלים מאמינים כי ניצחון מחר על מ.ס אשדוד בטדי יחזיר את הקבוצה למאבק על כרטיס לפלייאוף העליון (שבת, 18:30).

מקס גרצ'קין ואווקה אשטה ימשיכו להיעדר, שחר פיבן עדיין עם כאבים ובספק, כאשר מי שצפוי לחזור לסגל הוא החלוץ ילה דאון, שסבל מקרע קטן בשריר ונעדר מהמשחקים האחרונים. החזרה של קאפיטה לסגל בשבוע שעבר סייעה למהפך והקשר האנגולי נמצא בתמונת ההרכב. קווין סוני עדיין לא נכנס לעניינים ועשוי להישאר על הספסל.

קווין סוני, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עדיין לא נכנס לעניינים בשביל לפתוח. סוני/ברני ארדוב

מ.ס. אשדוד

"להפועל ירושלים מעלות טובות יותר מהמקום שבו היא נמצאת בטבלה, אבל גם אנחנו בתקופה טובה ועברנו שבוע במצב רוח חיובי, כך שנבוא לירושלים כדי לקחת נקודות", כך אמר הבוקר מאמן מ.ס. אשדוד אלי לוי לקראת ההתמודדות של קבוצתו מחר מול הפועל ירושלים במשחק שהוא שוב קרב ישיר על מיקום יותר טוב בתחתית הבוערת.

במ.ס. אשדוד צפויים לעלות בהרכב דומה ואולי אף זהה לזה שפתח בניצחון על הפועל פתח תקווה בשבת שעברה. חמודי כנעאן ואזקיאל הנטי שכבשו את השערים בשבת שעברה, ימשיכו בהרכב ובקבוצה מקווים שהם ימצאו שוב את השער. הקבוצה תצא היום בצהריים בתום אימון הבוקר למלון בירושלים ותעשה שם את השבת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים עם אסקיאל הנטי. לירון מולדובן
אשדוד רוצה לקחת שלוש נקודות גם מהפועל ירושלים במשחק התחתית/לירון מולדובן

טריוויה

* מ.ס. אשדוד ניצחה בשני מפגשי הליגה האחרונים, אחרי רצף של חמישה משחקים בהם זה לא קרה (ארבעה ניצחונות להפועל ירושלים ותיקו אחד).

* הפועל ירושלים קטעה רצף של שלושה הפסדים בעזרת שני מהפכים דרמטיים בתוספת הזמן - 1:2 על בית"ר ירושלים ו-2:3 בחוץ על הפועל חיפה. היא תוכל ליצור רצף שני העונה של שלושה ניצחונות רצופים.

* מאז ה-0:1 בטדי על הפועל ירושלים בשלהי הפלייאוף העליון של העונה שעברה, מ.ס. אשדוד עם ניצחון חוץ אחד בלבד: 1:2 על מכבי פתח תקוה לפני כחודש.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שלא הצליחה לכבוש בדקות 45-60, בעוד מ.ס. אשדוד היא אחת משתי קבוצות (יחד עם הפועל פתח תקוה) בלי שער בדקות 60-75.

הרכבי הקבוצות

שופט: יוני קלז
אצטדיון: טדי
קהל: 1827

משחקי המחזור ה-22:

שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
שבת, 18:30: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה
שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)

ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

שני, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully