וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטמן בתמונת ההרכב, אבוקסיס שוקל לפתוח עם 5 בהגנה מול ריינה

עודכן לאחרונה: 16.2.2024 / 14:10

המאמן החדש עדיין מחפש את ניצחון הבכורה שלו בקדנציה השנייה על הקווים בהפועל תל אביב (שבת, 15:00, ספורט4). אוז'בולט ישוב לחוד, צ'יבוטה, מורגן ובנימין מחוץ לסגל. אזולאי וחוטבא ייעדרו מנגד

מחזור 22הסתיים17/02/2024
הפועל תל אביב
    0
      מכבי בני ריינה
      תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על מכבי בני ריינה/ספורט1

      הפועל תל אביב

      הפועל תל אביב מארחת מחר (שבת, 15:00, ספורט4) את בני ריינה במשחק בו כל תוצאה פרט לניצחון תגרום לכך שהקבוצה לא תוכל להגיע אל הפלייאוף העליון העונה ותפנה מבטה אל עבר קרבות ההישרדות בתחתית.

      המאמן יוסי אבוקסיס ייאלץ להסתדר ללא הפצועים מאוויס צ'יבוטה וזיו מורגן, וכמו כן ללא רן בנימין החולה. מי שחוזרים לסגל הם אלן אוז'בולט אחרי שהסתיימה הסאגה בעניינו ואור בלוריאן, שהיה מוצהב נגד חדרה.

      אבוקסיס תירגל גם 4 וגם 5 שחקני הגנה ונראה כי יחליט רק סמוך למשחק באופן סופי. עומרי אלטמן מועדף בחלק הקדמי יחד עם לאיוס ואוז'בולט, נראה כי איהאב גנאים ודן איינבינדר ישחקו בקישור, כאשר במידה ויפתחו 4 בהגנה, טל ארצ'ל יירד לספסל וסתיו טוריאל או אליאן רוחנא ישלימו את שלישיית הקישור. בובאקר טאמבדו צפוי להיות על הספסל האדום.

      שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. מאור אלקסלסי
      צפוי לשוב להרכב. אלטמן/מאור אלקסלסי

      בני ריינה

      מכבי בני ריינה חולמת על כרטיס לפלייאוף העליון והדרך לשם תעבור מחר במשחק חוץ נגד הפועל תל אביב בבלומפילד (שבת, 15:00, ספורט4). ריינה מדורגת במקום החמישי, עם 25 נקודות, מרחק שלוש נקודות מהמקום השישי ובמועדון מייחסים חשיבות גדולה מאוד למשחק מחר, כאשר ניצחון נוסף ואפשר יהיה כבר לפנטז על החלק העליון בסיום הליגה הסדירה.

      המאמן שרון מימר, יחסר את שלומי אזולאי שסובל ממתיחה בשריר המפשעה וכן את הקפטן נאעל חוטבא, שיעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים. ניב פליטר אמור להחליף את חוטבא בעמדת המגן הימני ובהתקפה יש למימר התלבטות בין שלושת החלוצים שלו, מארק קוסטה, פרדי גונדולה וקייס גאנם, כאשר מסתמן שגונדולה וגאנם יקבלו בסופו של דבר את חולצת ההרכב.

      "יוצאים למשחק נגד קבוצה מאוד איכותית, עם סגל טוב במגרש מאוד קשה בגלל הקהל העוצמתי שיש להפועל תל אביב. נצטרך לבוא מפוקסים ועם היכולות שלנו", אמר המאמן שרון מימר, שלראשונה העונה התייחס למטרה האמיתית שיש כעת לקבוצתו והוסיף: "זה משחק שייקבע לנו את הפלייאוף העליון או התחתון, אנחנו רוצים מאוד לעשות את הפלייאוף העליון ונצטרך לבוא לשם בשיא המוכנות ולהביא שלוש נקודות".

      הצעה שאסור לפספס

      מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

      לכתבה המלאה
      שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. קובי אליהו
      משחק קריטי לגבי הסיכוי להעפיל לפלייאוף. מימר/קובי אליהו

      טריוויה

      * הפועל תל אביב ניצחה בשניים מארבעת המפגשים בין הקבוצות עד כה, כולל 1:2 בגרין בסיבוב הראשון שהיה למעשה הפסד הבכורה של בני ריינה העונה. הניצחון היחיד של האורחת על האדומים היה בבלומפילד - 1:2 באפריל אשתקד בפלייאוף התחתון.

      * אותו 1:2 על בני ריינה במחזור התשיעי פתח להפועל תל אביב רצף של שלושה ניצחונות, אבל מאז ניצחה רק עוד פעם אחת ב-10 משחקי ליגה (לעומת שבעה הפסדים).

      * הפועל תל אביב השיגה רק נקודה אחת ב-11 משחקים בהם פיגרה העונה - המאזן הכי גרוע בליגה. המקרה היחיד היה ב-3:3 הביתי מול סכנין במחזור ה-14, שם חזרה מפיגור 2:0 ולאחר מכן גם מ-3:2.

      * בני ריינה עם ארבעה הפסדים בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. יוצא הדופן: הניצחון 1:2 בטדי על בית"ר ירושלים.

      * בני ריינה נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל שלא נפסק לזכותה פנדל העונה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: בלומפילד
      קהל: 8544

      משחקי המחזור ה-22:

      שבת, 15:00: הפועל תל אביב - מכבי בני ריינה (ספורט4)
      שבת, 17:30: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה (ספורט4)
      שבת, 18:30: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד
      שבת, 18:30: הפועל פתח תקוה - הפועל חדרה
      שבת, 19:30: בני סכנין - בית"ר ירושלים (ספורט2)

      ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חיפה

      שני, 20:00: מכבי נתניה - מכבי תל אביב (ספורט1)

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully