וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן הגדילה את הפער בפסגה ל-8 נקודות והשוותה שיא גרמני

המוליכה ניצחה 1:2 בהיידנהיים, במשחק ה-32 שלה ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות. פרימפונג ואדלי כבשו וכל הלחץ על באיירן. דורטמונד פישלה, לייפציג רחוקה ממנו מרחק נקודה בלבד

תקציר: היידנהיים - באייר לברקוזן 2:1/ספורט1

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית נמשך היום, כשבאייר לברקוזן ניצחה את היידנהיים בחוץ והגדילה את הפער בפסגה לפחות עד שבאיירן מינכן תתארח מחר אצל בוכום. המחזור שוב עמד בסימן המחאות של האוהדים, שגרמו לעיכובים ועצירות משחקים. בורוסיה דורטמונד שמטה יתרון בוולפבסורג ושטוטגרט השיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות.


היידנהיים - באייר לברקוזן 2:1

מוליכת הבונדסליגה השיגה ניצחון דחוק, הגדילה זמנית את הפער בפסגה ל-8 נקודות והשוותה שיא גרמני: 32 משחקים רצופים ללא הפסד בכל המסגרות - עוד נדבך בעונה הפנטסטית שלה. ג'רמי פרימפונג שמצא את הרשת ב-0:3 הגדול על באיירן מינכן בשבוע שעבר, כבש היום את שער ליגה השביעי שלו העונה (45+2) ואמין אדלי שבישל את הראשון, כבש את השני (81). מרווין פיירינגר רק צימק לקראת הסיום (87). החבורה של צ'אבי אלונסו עם 18 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו ב-22 משחקים.

שחקני באיירן לברקוזן חוגגים. רויטרס
58 נקודות מ-66 אפשריות. שחקני לברקוזן/רויטרס

צפו בתקציר התיקו בין וולפסבורג לדורטמונד

תקציר: וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:1/ספורט1

דרמשטאדט - שטוטגרט 2:1

ניצחון ליגה רביעי ברציפות לשוואבים, הפעם בזכות שער של סרו גיראסי. הגינאי-צרפתי שפתח את העונה בסערה, פספס ארבעה משחקים בגלל פציעות ואליפות אפריקה, חזר לכחצי שעה נגד מיינץ והערב הבקיע (14) את הראשון שלו ב-2024. פסקל שטנצל הורחק בצהוב שני במחצית הראשונה, אבל שטוטגרט שמרה על היתרון לאורך דקות ארוכות. מחמוד דאוד הכפיל (90+2) וארון זיידל צימק (90+5).

וולפסבורג - בורוסיה דורטמונד 1:1

משחק חוץ שמיני העונה מתוך 12 בו דורטמונד לא מנצחת בליגה, וזה אחד הסיפורים המרכזיים בכך שהצהובים-שחורים כבר מזמן לא במאבק האליפות ונלחמים "רק" על המקום הרביעי. ניקלאס פולקרוג העלה את דורטמונד ל-0:1 בדקה ה-8, אבל יאניק גרהארדט איזן בדקה ה-63.

מאמן בורוסיה דורטמונד, אדין טרזיץ'. Oliver Hardt, GettyImages
דורטמונד ממשיכה לאבד נקודות בחוץ. טרזיץ'/GettyImages, Oliver Hardt

ר.ב. לייפציג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:2

ההפסד 1:0 לריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות אולי הוציא מעט את הרוח מהמפרשים עבור לייפציג שגם סיימה ב-2:2 אצל אוגסבורג במחזור הקודם, אך השוורים הצליחו להתאושש עם ניצחון חשוב שצימק עבורם את הפער מדורטמונד הרביעית לנקודה בלבד. הסייחים, מנגד עם ניצחון בודד בתשעת המשחקים האחרונים שלהם בכל המסגרות, והם רחוקים שש נקודות מהקו האדום. צ'אבי סימונס כבש ראשון (10), לואיס אופנדה הכפיל (57).

מיינץ - אוגסבורג 0:1
למיינץ: ספ ואן דן ברח (43)

הופנהיים - אוניון ברלין 1:0
לאוניון ברלין: ברנדן ארונסון (84)

המחזור ה-22 בבונדסליגה הגרמנית יסתיים עם המשחקים ביום ראשון בין פרייבורג לאיינטרכט פרנקפורט ובין בוכום לבאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully