וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן שוב נכנס כמחליף, אינטר הביסה 0:4 את סלרניטנה

הישראלי עלה בדקה ה-64, המוליכה חגגה מול האחרונה בטבלה משערים של תוראם, לאוטרו מרטינס, דומפריס וארנאוטוביץ'

תקציר: סלרניטנה - אמפולי 3:1 (הגול של וייסמן)/ספורט1

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך הערב (שישי) עם שני משחקים, כשבמוקד קרב הקצוות בין המוליכה אינטר לאחרונה סלרניטנה שכצפוי הסתיים ב-0:4 לנראזורי. שון וייסמן היה בתמונת ההרכב אך לבסוף שוב נכנס כמחליף בהופעתו השנייה בארץ המגף. הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-64 כשהתוצאה הייתה 0:3, ובניגוד למשחק הבכורה הפעם הוא לא מצא את הרשת.

על אף שביום שלישי אתלטיקו מדריד תגיע לסן סירו למשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, סימונה אינזאגי החליט לא לבצע רוטציות נרחבות במשחק הביתי. מרכוס תוראם הבקיע ראשון בדקה ה-17 ולאוטרו מרטינס, שהבקיע ארבע פעמים ב-27 דקות במפגש הקודם בין הקבוצות, הכפיל את התוצאה שתי דקות אחרי השער של הצרפתי. ג'רום בואטנג נפצע אצל האורחת והוחלף כבר בדקה ה-24, ואת המחצית הראשונה הנהדרת השלים בדקה ה-40 דנזל דומפריס שנגח פנימה מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של השוער גיירמו אוצ'ואה. מרקו ארנאוטוביץ' שנכנס כמחליף הבקיע דקה לתוך תוספת הזמן, במה שהתברר כמהלך האחרון במשחק.

בזכות הניצחון אינטר הגדילה את הפער בפסגה ל-10 נקודות מיובנטוס. כעת לשתי הקבוצות יש מספר זהה של משחקים, וליובנטוס יהיה משחק עודף אחרי שתפגוש את ורונה בשבת. מנגד הסיכויים של סלרניטנה להישאר בליגה הופכים לקטנים יותר ממחזור למחזור, וגם המאמן החדש פאביו ליבראני לא עשה את ההבדל בבכורה אחרי שהחליף את פיליפו אינזאגי.

שחקן אינטר לאוטרו מרטינס חוגג עם מרכוס תוראם. רויטרס
חגיגה בסן סירו. לאוטרו מרטינס ותוראם/רויטרס

מוקדם יותר טורינו פתחה את המחזור עם 0:2 ביתי על לצ'ה. ראול בלאנובה (50) ודובאן ספאטה (51) הבקיעו, כשבין לבין מארין פונגראצ'יץ' הורחק אצל האורחת (70).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

משחקי יום שבת באיטליה

נאפולי - בולוניה
ורונה - יובנטוס
אטאלנטה - ססואולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully