וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארה"ב מנתחים: "לברון לא סירב לגולדן סטייט מסיבות של כדורסל"

הפרשנים הבכירים טוענים שג'יימס רוצה לשתף פעולה עם קרי, אך לא לעזוב את לוס אנג'לס. ובכל זאת - הלייקרס צריכים לחשוש מהקיץ הקרוב

פרומו לכתבת מיקי ברקוביץ' חוגג 70/צילום: יותם רונן עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

דיווח דרמטי למדי פורסם היום (רביעי) ב-ESPN, לפיו גולדן סטייט ניסתה לצרף את לברון ג'יימס, לא פחות ולא יותר, בחלון הטריידים האחרון - אך ללא הועיל. לוס אנג'לס לייקרס לא הסכימה, גם קינג ג'יימס עצמו לא שש לעבור לווריירס, אולם הדיווח המרעיש אולי מעיד על פתח לאיחוד בין לברון וסטפן קרי בקיץ, אז יוכל להפוך ג'יימס שחקן חופשי אם ירצה בכך, ומיותר לציין כי התקשורת האמריקאית כמרקחה.

"לפי המקורות שלי, הסיפור נכון - הווריירס רצו לצרף את לברון. ריץ' פול לא רצה בכך, הוא זה שחיסל אתה עסקה - אבל הוא עשה זאת לפי בקשת לברון", אמר סטיבן איי סמית'. "ברור שעם כל העסקים של לברון, עדיף לו להיות בלוס אנג'לס מאשר בסן פרנסיסקו, אבל אם יש אדם אחד שלברון צריך לרצות לשחק איתו, זה סטף קרי - הקלע הטוב אי פעם. אם לברון יוכל להוציא לו כדורים החוצה, אלוהים ישמור. זה יכול להיות מיוחד".

עם זאת, לפי אחד הפרשנים הפופולריים ביותר בארה"ב: "אי אפשר להתעלם יותר - צריך לתהות כמה לברון מרוצה מההנהלה, ואני מדבר בעיקר על רוב פלינקה. אתה מסתכל על הקבוצה ותוהה מה נעשה כדי לעזור לך להתחרות על אליפות והאם זה המצב האידיאלי. אני בטוח שלברון חשב על האפשרות לשחק עם סטף, והוא לא סירב מסיבות של כדורסל - הבן שלו באוניברסיטה בלוס אנג'לס, יש לו עוד בן שמתחיל ללמוד, יש לו עסקים בעיר. זה לא היה קשור לכדורסל".

בריאן ווינדהורסט סיפר: "לברון וסטף חושבים לשחק יחד כבר מספר חודשים, והם רוצים לשחק יחד בשביל סטיב קר - בנבחרת ארצות הברית בקיץ באולימפיאדת פריז 2024 - רק אז הם ישחקו יחד".

סקיפ ביילס הוסיף: "לברון יכול היה לגרום לזה לקרות, כי כל הכוח נמצא אצלו. בסופו של דבר הוא סירב, לדעתי משתי סיבות עיקריות - הבן שלו משחק ב-USC והוא הכל בשבילו. וחוץ מזה, אנתוני דייויס הוא שחקן טופ 5 בליגה, הוא מעמיד מספרים משוגעים. הלייקרס מתחילים להתחבר, הם צירפו את ספנסר דינווידי, ואם הם יהיו בריאים, אני חושב שהם קבוצה קצת יותר טובה מגולדן סטייט. לברון יודע שהיה לו די קל מול הווריירס בעונה שעברה ומבין שהסיכויים שלו לנצח בלייקרס גבוהים יותר מאשר בגולדן סטייט. הוא המלך של לוס אנג'לס".

עוד בוואלה!

"גולדן סטייט ביררה לגבי טרייד על לברון ג'יימס בשבוע שעבר"

לכתבה המלאה

העיתונאי האמריקאי כריס רוסו סיכם: "ללכת לרדוף אחרי עוד אליפות זה לא חכם, עדיף לו להישאר בלוס אנג'לס ולנסות לתקן את המצב. הוא לא יעזוב את העיר, הבן שלו לומד שם. זה היה קצת אקט של נואשות מצד גולדן סטייט, ונראה שהסירוב של לברון היה חד משמעי. טוב שכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully