וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גולדן סטייט ביררה לגבי טרייד על לברון ג'יימס בשבוע שעבר"

הווריירס פנטזו על שיתוף פעולה עם קרי והבעלים שוחחו זה עם זה לפני תום חלון הטריידים, אך נתקלו בסירוב מהפורוורד והלייקרס

שחקני פילדלפיה חוגגים עם ג'ואל אמביד אחרי שקלע 70 נקודות/מתוך הטוויטר של פילדלפיה 76'

לראות את לברון ג'יימס וסטפן קרי משתפים פעולה באותה קבוצה נחשבת לפנטזיה עבור אוהדי NBA רבים, ובשבוע שעבר גולדן סטייט רצתה להפוך את החלום למציאות. לפי דיווח של ESPN, ביממה האחרונה של חלון הטריידים בשבוע שעבר היו שיחות עם הלייקרס בנוגע להעברתו של לברון לווריירס, אך הקבוצה מלוס אנג'לס ולברון ג'יימס בעצמו העדיפו להמשיך יחד בעיר המלאכים.

כיאה לעסקה בסדר גודל שכזה, המגעים התנהלו בדרגים הבכירים ביותר ושיחות התקיימו באופן ישיר בין שני הבעלים - ג'ו לייקוב מגולדן סטייט וג'יני באס מהלייקרס. הווריירס היו מוכנים להגיש הצעה בפני הלייקרס, אך נקתלו בסירוב עוד קודם לכן. לייקוב ביקש להבין מבאס האם הסתכול שלברון הפגין באופן פומבי בנוגע למצב הלייקרס יכול להתפרש כפתח לשיחות טרייד, באס אמרה שאין בכוונתה לשוחח על טרייד וכי היא צריכה לברר מהם רצונותיו של הכוכב.

מי שניסה להוציא לפועל את המהלך היה דריימונד גרין, שסוכנו ריץ' פול הוא גם סוכנו של ג'יימס. גרין הוא זה שעודד את הבעלים לייקוב לשוחח עם מקבילתו באס והוא כן שלח הודעתו לריץ' פול כדי שינסה לשכנע את לברון לבצע את המהלך הסנסציוני.

ללברון יש אופציית שחקן לעונה הבאה בלייקרס בסך 51.4 מיליון דולר, והוא יחליט אם לממשה או להפוך לשחקן חופשי. קיים תרחיש סביר שבו הוא ידחה את האופציה, ובכל זאת יישאר בלייקרס עם חוזה חדש ומשודרג עוד יותר מבחינה כלכלית. עם זאת, קבוצות כמו גולדן סטייט ואפילו פילדלפיה ינסו לבדוק אם ניתן לשכנעו לעזוב את לוס אנג'לס אחרי שש שנים.

הסיקסרס אגב גם כן ביררו לגבי לברון, והשיחה הסתיימה מהר לאחר שהלייקרס שאלו אם ג'ואל אמביד זמין לטרייד. לאחר מכן פילדלפיה פנתה לפיניקס ושאלה בנוגע לאחד מבין קווין דוראנט, דווין בוקר או בראדלי ביל - והסאנס השיבו בשלילה על כולם.

הלייקרס והווריירס לא היו פעילות מבחינת טריידים בימים האחרונים לחלון, אך לוס אנג'לס בכל זאת התחזקה עם החתמתו של ספנסר דינווידי שנחתך מטורונטו אחרי שהועבר אליה מברוקלין. שתי הקבוצות צמודות זו לזו במערב, כאשר הלייקרס במקום התשיעי והווריירס במקום העשירי. אם המצב יישאר כך, ג'יימס וקרי ייפגשו בטורניר הפלייאין לקרב שבו המפסיד יאבד סיכוי להעפיל לפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully