וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול פסול לאבו פאני בהפסד פרנצווארוש, אייאקס עם צמד שוויון בתוספת

קשר הנבחרת יצא בדקה ה-81 וקבוצתו מיד ספגה ב-1:0 אצל אולימפיאקוס בקונפרנס ליג. ההולנדים איזנו ל-2:2 מול בודו גלימט אחרי הדקה ה-90, שער נפלא לז'וזואה בהפסד של לגיה ורשה

תקציר ניצחונה של אולימפיאקוס 0:1 על פרנצווארוש/ספורט1

פרט למשחקה של מכבי חיפה מול גנט, שבעה משחקים נוספים נערכים הערב (חמישי) במסגרת שלב הנוקאאוט של הקונפרנס ליג, כאשר בשבוע הבא יתקיימו משחקי הגומלין ואז תתברר תמונת שמינית גמר המפעל. בזווית הישראלית: 81 דקות למוחמד אבו פאני בהפסדה של פרנצווארוש, דני גרופר ישב על הספסל של לודוגורץ שהשיגה 0:0 אצל סרבט ז'נבה.

אולימפיאקוס - פרנצווארוש 0:1

ארבע תוצאות תיקו ושני ניצחונות היו לאלופת הונגריה בשלב הבתים, עד שהגיעה לפיראוס ורשמה הפסד בכורה. מוחמד אבו פאני פתח בהרכב וגם בישל כהרגלו בכדור חופשי בדקה השנייה, אך לצערה של פרנצווארוש השער של ברנבש ורגה נפסל בגלל נבדל לאחר בדיקת VAR. קשר נבחרת ישראל, שכבש לרשת אולימפיאקוס ב-0:4 של מכבי חיפה במוקדמות האלופות לפני שנה וחצי, המשיך להיות דומיננטי במצבים הנייחים וגם סחט שתי הצלות מהשוער, אבל הוחלף בדקה ה-81 ובחלוף דקה המארחת כבשה. איוב אל קעבי המרוקני ניצל בלבול בהגנה וכבש מקרוב אחרי הכנה של רודיניי, ובכך אולימפיאקוס נמנעה מתיקו ביתי ראשון בכל המסגרות מאז אפריל אשתקד וסידרה למאמנה החדש חוסה לואיס מנדיליבר בכורה מוצלחת.

מוחמד אבו פאני שחקן פרנצווארוש שומר על קוסטאס פורטוניס שחקן אולימפיאקוס. רויטרס
עם מכבי חיפה הלך לו טוב יותר ביוון. מוחמד אבו פאני מול קוסטאס פורטוניס/רויטרס

אוניון סן ז'ילואז - איינטרכט פרנקפורט 2:2

מוליכת הליגה הבלגית הפסידה רק פעם אחת העונה בבית (2:0 בליגה לגנק בספטמבר) ושומרת על המאזן הזה גם באירופה, חרף העובדה שהיא נאלצת לארח באצטדיון הגדול של אנדרלכט בבריסל ולא בביתה הקבוע. פרנקפורט, שזכתה בליגה האירופית ב-2022, פתחה נהדר עם שער של פארס שעיבי (3) שגם בישל לסאשה קלאידז'יץ' (10), אבל אוניון סן ז'ילואז, זו שכל כך רוצה להחתים את ענאן חלאילי לקראת העונה הבאה, חזרה בזכות הסקנדינבים שלה. מתיאס רסמוסן הנורבגי צימק מקרוב בדקה ה-31 ולאחר מכן בישל לשבדי גוסטף נילסון שהקדים את קווין טראפ והשווה בדקה ה-68. שארל ואנהוט המקומי הורחק בצהוב שני (78).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
גוסטף נילסון שחקן אוניון סן ז'ילואז חוגג שער. רויטרס
הסקנדינבים הצילו את סן ז'ילואז. גוסטף נילסון חוגג את השוויון/רויטרס
תקציר ה-2:2 של אוניון סן ז'ילואז מול איינטרכט פרנקפורט בקונפרנס ליג/ספורט1

מולדה - לגיה ורשה 2:3

הפולנים היו על הקרשים אחרי רבע משחק, אבל ז'וזואה נתן תקווה וכעת הכול פתוח לקראת הגומלין. פרדריק גולברנדסן חגג צמד מהיר (12 ו-19) והקשר מרקוס קאסה נעץ את השלישי (24), אבל לגיה ורשה לא הרימה ידיים. מולדה לא קיימה משחקים רשמיים בחודשיים האחרונים, העייפות נתנה את אותותיה ולגיה שחזרה לליגה שלה בשבוע שעבר הצליחה לצמק אחרי חילוף מרובע בהפסקה. אקס הפועל באר שבע ירה מהאוויר אל הרשת בדקה ה-64 והמחליף רפאל אוגוסטיניאק נגח את השני שבע דקות לאחר מכן.

צפו בתיקו הדרמטי בין אייאקס לבודו גלימט

תקציר: אייאקס - בודו גלימט 2:2/ספורט1
ג'ורדן הנדרסון, סטיבן ברחהאוס שחקני אייאקס. רויטרס
אייאקס נמנעה ממבוכה. ג'ורדן הנדרסון עם סטיבן ברחהאוס/רויטרס

אייאקס - בודו גלימט 2:2

ההולנדים היו על סף רגע לא נעים נוסף בעונה הזו, אחרי שאלברט גרונבק הביך אותם פעמיים וחגג צמד בדקות 16 ו-64. אלא שבדקה האחרונה נפסק פנדל לזכות אייאקס ואודין לוראס ביורטופט הורחק. ברנקו ואן דן בומן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-91 ולמארחת היה מספיק זמן לנצל את היתרון המספרי ולהשוות בדקה ה-97 מרגלי סטיבן ברחהאוס, שהקפיץ נהדר אחרי יציאה רעה של השוער. דרמה גדולה וההכרעה עוברת לנורבגיה בשבוע הבא.

משחקים נוספים:

בטיס - דינמו זאגרב 1:0
לדינמו: ברונו פטקוביץ' (76 בפנדל)

שטורם גראץ - סלובן ברטיסלבה 1:4
לשטורם: מיקה ביירת (4), יון גורנץ סטנקוביץ' (27), אוטאר קיטיישווילי (עצמי, 64), אמאדי קמארה (90+1). לסלובן: ז'רסון רודריגס (8), ולדימיר וייס ג'וניור הורחק (78)

סרבט ז'נבה - לודוגורץ 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully