וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוס: "היה צריך לאשר שער ללייפציג". בקטאלוניה עקצו

שער מוקדם של הגרמנים נפסל בעקבות ספק מגע בין הנריקס שהיה בנבדל ללונין, הקשר: "הוא לא היה יכול להגיע לכדור". הכותרות בקטאלוניה: "השופט נתן לריאל מדריד כנפיים"

דריבל, 13.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

ליגת האלופות חזרה אמש (שלישי), וכך גם סערות השיפוט. ריאל מדריד ניצחה בחוץ 0:1 את ר.ב. לייפציג במשחק הראשון בשלב שמינית הגמר, ובמוקד עמד אירוע שהתרחש כבר בדקה השנייה - כאשר שער של בנימין ששקו מהקבוצה הגרמנית נפסל בגלל נבדל מהלך.

החלוץ הסלובני נגח לרשת של אנדריי לונין, והשער נפסל משום שחברו לקבוצה בנימין הנריכס, שהיה מצוי בעמדת הנבדל, השפיע על מהלך המשחק לפי צוות השיפוט. טענתם הייתה שהנריכס דחף קלות את לונין, אולם ההילוכים החוזרים מראים כי המגע היה מינימלי אם בכלל.

מי שבאופן מפתיע אמר שהשער היה צריך להיות מאושר הוא שחקנה של ריאל מדריד, טוני קרוס. הקשר הגרמני התראיין לתקשורת המקומית אחרי המשחק במולדתו, והסכים כאשר מנחה הפאנל טען שהשער לא היה צריך להיפסל: "אני חושב אותו דבר. לדעתי נשרק נבדל כי השחקן עמד בדרכו של השוער, אבל השוער לא היה יכול להגיע לכדור ולכן השער היה צריך להיות מאושר. אי אפשר לטעון אחרת".

משפיע או לא? המגע בין הנריקס ללונין

בתקשורת המדרידאית אור הזרקורים הופנה למעבר ברהים דיאס שהכריע את המשחק עם שער מדהים, ובאופן לא מפתיע בתקשורת בקטאלוניה עסקו באותו שער פסול. בעיתון הגדול "מונדו דפורטיבו" הכותרת הראשית הייתה קשורה דווקא לשאלת עתידו של פרנקי דה יונג בברצלונה. מעליו היה כתוב בקטן שהשופט "נתן לריאל מדריד כנפיים", כשההקשר הוא הסלוגן המפורסם של חברת רד בול שעומדת מאחורי לייפציג.

שופט העבר הבכיר מתאו לאהוס, שמפרשן כיום עבור הטלוויזיה הספרדית, אמר שפסילת השער היא "החלטה משוגעת" ו"שזה לא כדורגל". האמירות הללו גררו תגובה חריפה מצד מיגל אנחל פורטוגל, שבעבר שיחק וגם עבד בריאל מדריד. האקס צייץ בטוויטר נגד לאהוס והזכיר לו טעות שיפוט מהעבר הרחוק: "מה שבאמת משוגע זה ששרקת פנדל לאתלטיקו מדריד נגד ראסינג סנטאנדר בחצי גמר גביע המלך כשהעבירה הייתה 2 מטר מהרחבה. אני יכול לחזור על זה כמה פעמים שתרצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully