וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלינגהאם נדהם מדיאס שכבש "שער של מסי", לונין ביסס את מעמדו

הקשר שהחליף את האנגלי וסידר לריאל מדריד 0:1 בלייפציג הושווה דווקא לאליל ברצלונה, בספרד קובעים: האוקראיני ניצח את קפה ועם שוער כזה, אפשר לזכות בליגת האלופות

דריבל, 13.2/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

גם כשהיא לא דורסת ולא מציגה כדורגל מרשים, אפשר לסמוך על ריאל מדריד שתעשה את העבודה - בטח בליגת האלופות. הקבוצה המעוטרת ביותר באירופה חזרה למפעל האהוב עליה אמש (שלישי) והתקרבה לרבע הגמר הודות לניצחון 0:1 בחוץ על ר.ב. לייפציג, שעליו חתומים בעיקר שני שחקנים שכנראה בתחילת העונה איש לא דמיין שיככבו במעמד הזה: ברהים דיאס שהבקיע את שער הניצחון האדיר ואנדריי לונין ששמר על רשת נקייה.

לפני 10 ימים הוקפץ דיאס להרכב כשוויניסיוס נפצע בחימום לפני הדרבי מול אתלטיקו מדריד, וגם אז כבש, אלא שזה הספיק רק לתיקו. הפעם הוא נקרא לדגל בעקבות הפציעה של ג'וד בלינגהאם ומצא את הרשת במבצע סולו ענק, שכלל גם סלאלום מרשים וגם סיומת עוצמתית, אשר גררו השוואות דווקא לאליל הכי גדול בתולדות ברצלונה. "המהלך של ברהים הזכיר את מיטב התעלולים של מסי", נכתב ב"מארקה", כשגם הפרשנים האנגלים מייקל אואן ואואן הארגריבס, הסכימו: "זה היה שער של מסי".

ברהים דיאס, ריאל מדריד. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
כמו בלינגהאם. ברהים דיאס חוגג/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

מרגשת לא פחות הייתה המחווה של דיאס מיד לאחר מכן. הקשר ערך הומאז' לבלינגהאם הפצוע וחגג כמוהו, כאשר במקביל מספר 5 של הבלאנקוס צייץ בתגובה לביצוע: "או מיי גארד ברהים!". אחרי המשחק סיפר הכובש: "בלינגהאם? אני יכול לומר שאני מאוד אוהב אותו. אני עוזר לו ללמוד ספרדית. חוץ מהכריזמה שיש לו, הוא שחקן נהדר".

מה שהעיב במעט על הערב של דיאס היה שהוא נפצע לקראת הסיום ונאלץ להתחלף, אבל הקשר לא מודאג: "מחר אעשה בדיקות ואני בטוח שלא יהיה כלום".

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם ברהים דיאס. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
כרגיל, ריאל מדריד עושה את העבודה בליגת האלופות/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates
שוער ריאל מדריד אנדריי לונין. David S. Bustamante/Soccrates, GettyImages
יש שוער בשער. אנדריי לונין/GettyImages, David S. Bustamante/Soccrates

בין הקורות של ריאל, לונין ניפק את הופעתו הטובה ביותר בקבוצה וזה הספיק לתקשורת הספרדית כדי לקבוע: הוא ניצח את קפה בתחרות על אפודת השוער הראשון. האוקראיני רשם לא פחות מתשע הצלות והפך לראשון שעושה זאת במשחק חוץ בנוקאאוט של ליגת האלופות מאז ג'יג'י בופון אצל סלטיק ב-2013. ביחד עם איקר קסיאס (נגד ליברפול ב-2009) וטיבו קורטואה (בגמר ב-2022), הוא שוער ריאל מדריד היחיד שרשם שמונה הצלות ומעלה מחוץ לסנטיאגו ברנבאו בשלבי הנוקאאוט במפעל.

"כדי לזכות בליגת האלופות צריך שוער, ולריאל מדריד יש אחד כזה", הכתירו את לונין ב"מארקה". גם לאנצ'לוטי לא היה ספק: "זה המשחק הכי טוב של לונין מאז שאני מכיר אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully